Postitused: 25
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
palju õnne! see on tore, et aegajalt keegi ka taunuse tõsisemalt ette võtab. ja kiidan mootorivalikut, kuigi ametlikult seda arvele ei saa. kus kandis asute?
I\'m a geographer, don\'t follow me!
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Eks see mootori vahetus jah selline kahtlane tegevus on. Aga eks peab siis vanade dokidega edasi sõitma. Kuna ei tule tast nii kui nii iga päeva liikurit, siis arvan et pole probleemi. Muidu asume Rakveres.
Postitused: 354
Teemad: 23
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
02-11-2006, 13:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2006, 13:20 PM ja muutjaks oli
arvi100.)
Oskad sa öelda,kas Taunuse tootmise lõpuaastatel 1981/82 on
kasutatud samasuguse väljanägemisega armatuuri nagu sinu autol ?
Ja kas võisid olla erinevad värvitoonid.Ford Granadal olen näinud
nii rohelist,pruuni,kui ka musta värvi armatuuri.
Edu ehitamisel !
1985 Lada 1300 SL
Postitused: 25
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
mk4 ja mk5 armatuur on sama jah. erinevaid värvitoone kasutati küll. rohelist pole näinud, kuid olen näinud musta ja pruuni.
I\'m a geographer, don\'t follow me!
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
No nii, nüüd on küll palju aega mööda läinud. Ja lõpuks võtsin ennast kätte. Nimelt teostasin lõpuks mootori vahetuse.
Aia Racing
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
räägi mis sisu sellel scorpal on , ja kas laiad (ukse) liistud alles ???
muide ma justjust jõudsin koju ühe mk3 cossu turbo taunuse lihvimiselt ja värvimiselt.
kurat taunused on ikka ülekõige
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Mootoriga pole midagi teinud, seisab koos käimariga nii sama. Eks ta varsti kuusakoski poole hakkab liikuma, kui keegi endale ei taha.
Aia Racing
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
No, auto vahepeal edasi ka arenenud on v?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Asi on nii palu edasi arenenud, et sild on all ja auto liigub. Homme peab esi vedrud vahetama ja amordid külge monteerima. Veel on vaja paigaldada roolivõimendi torud, et jaksaks ka rooli keerata. Paigaldamist ootab ka stabika varras. Summuti vajab ka vähe kohendamist, kuna alla on ikka veel ajutine lahendus, mis sai peale mootori vahetust ehitatud. Aga kere kallale ei jõua kohe üldse.
Aia Racing