trtr Kirjutas:Kuidas seda kasti kiiremaks tehakse? Isegi mõelnud, et oleks kiiremaks vaja kuidagi asja saada. Niivõrd tähtis polekski suur lõppkiirus, kuivõrd madalamad mootori pöörded maanteel liigeldes.
Vahekasti sisu,see kiirendi/aeglusti osa vahetatakse ringi,mille tulemusel kaob ära sealt aeglustav ülekanne,asemele tuleb hoopis kiirendav ülekanne.Juhikohalt vaadates,kui lükata kang endise aeglusti peale,on selles asendis hoopis kiirendi.Endine kiirendav(tegelikult kastis otseülekanne),jääb nüüd täitma aeglasema ülekande rolli.
Ise pole neid ostnud,aga pidi olema saada belarussi maaletoojate juures neid vidinaid.Vene ajal olevat kõvemad treialid/keevitajad neid ka ise teha proovinud...
õpin metsa majandust ja seal on selline aine nagu "metsa tööde mehhaniseerimine" ja eks ma siis tulevikus "küsin" õppejõu käest täpsemalt mis moodi need ülekanded peaksid olema.
ahjaaa on vaja teha referaat sellisel teemal nagu "puidu transpordi problemid eestis ja naaberriikides" Targad ja elukogenud autojuhid, millest ma võiksin kirjutada??? oma arvamusit peab olema vähemalt 5100 tähemärki ja teaduslikku infi umbes 21 000 tähemärki. kas on siis mõtekas ise mingi metsaveo rekkaga kaasa sõita ja juhi käest infi pärida või riigi teataja ette võtta ja ise a la teksti kokku ajada (egas see text vist siis foorumi alla ei kuulu??)
"Tagaklaasilõhkuja" elik PKSN-2-45 näikse olevat. Kangesti tundub sedamoodi, et veel järsu nurgaga "seaninadega", mitte uuema aja sujuvamate ning pikema hõlmaga sahkadega olevat...
Mulle väga meeldis see roheliseks värvitud, adraga MTZ-52, mis eile minule vastu sõitis. Minu järgnev tegevus siis: autol ots ringi, traktorist uuesti mööda, kuniks saavutatud fotoka pildistamisvalmis seadmiseks piisav edumaa.
Panis tähele et Muerte traktoril on ees väga huvitavad rehvid, mis meenutavad vene haagise omasid. Kuna enda mtz80 ka vaja laiemaid rehve ette, seoses kunn kopaga, siis küsiks kas sellised veljed on ise tehtud?
Martti Kirjutas:Maal aeda ehitades tuli eest ära vedada kaks vundameniplokki, selleks kasutati uuemat Belarus traktorit. Ausalt öeldes mina nägin sellist Belarus-i esimest korda. Belarus
Tegu uuema mtz 920, millel on vanemaga võrreldes laiemad tagumised rehvid, madalamad ka. Ette on pandud tuntud heinaniiduki E rehvid juba tehasest. Tegu siis ühe viimase korraliku MTZiga, mis ei ole plastikuga ületõmmatud. Vene (ok ok Valgevene) raud on hea, maal pea samasugune vaid mtz952.
Aspelund Kirjutas:Täpsustaks, et MTZ-05 oli väike aiatraktor 80-ndate lõpus, MTZ-50/52 eelkäijateks oli aga MTZ-5/MTZ-7 (viimane omas vedavat esisilda, mille algmaterjaliks oli Gaz-63 esisild.
Tänan näpukale viitamise eest - loomulikult oli tegemist ikka 5-ga, mida ma nägin - esisild isendil ei vedanud. Ma olen viimastel aastatel Eesti peal palju kolades näinud vaid üksikuid MTZ-5-si ja mitte ühtki 7-t.
mtz-7-med kadusid jah eestist suht kiiresti esiteks sellepärast et neid toodi vähe sisse ja teiseks nad ei sobinud eestisse just sellepärast et rataste vahet ei sanud reguleeerida erinevate mullatöö masinate jaoks.