Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
raikküla farmeris on veel olemas ja töökorras 3 k-701. nendest uks on kiire kastiga ,mis veab silo rulle fiskarsiga .uks koppaga ja 2 tükki on toonoriteks teistele
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Tõsi see on. Sattusin minagi kl. 16 paiku üle Raekoja platsi minema, kui kuusk oli alles Kirovetshi taga treileril - paras jurakate kombinatsioon küll, rahval oli ikka vaatamist. Traktori taga olid veel üks suur kraana (mitmeteljeline -kahjuks ei oska sellele kunagi nime anda) ning kõige lõpuks vana ümara kabiiniga Maz 500seeria baasil kraana, mida siinmail ikka veel leidub.
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
to:CORRADOg60
Ega nüüd käib jah käigukang neutraali. T-150k väljast käivitamine...kas seda on üldse võimalik teha? muide see jõuvõte siduri lahutamisel libistab natuke sidurit mitte ei lahuta täielikult.
Postitused: 481
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Niipalju kui mina T-150K mäletan on see, et väljast saab ainult käisitusmootorit käivitada, selleks on espetsiaalne käsistarter olemas. Selleks et peamootor käima saada peab pärast käivitusmootori käivitamist kabiini ronima ja seal juba pendiksi ja käivitusmootori siduriga diisli käima laskma, väljast seda teha ei õnnestu. Niiet see jutt, et kusagil hakkas T-150K omapäi tiirutama on jama.
Tegelikult on käigukangil (tegelikult reavaherus kang - nagu koolis õpetati, see mis asub põrandal juhist vasakul, tegelik käigukang on rooli kõrval) on lüliti mis takistab käivitusmootorit käima minna, kui reavahetuskang ei ole neutraalis. Nagu enamusel vene traktoritel.
Aga et õhk otsa lõppeks süsteemis, peab traktor ikka kaua kaua seisma või suur leke olema. Ja see jutt, et traktoril käigud sees, õhk maas ja muidu käima ei saa kui teise masinaga õhk üles pumbata on ka jama. Saab käigud ilusti neutraali, saab õhud ja ka muud rõhud üles ilma liigse abita.
Muideks T-150k on õhkvõimendiga peasidur ja ilma õhuta täisti kasutatav.
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Vabandan aga kas keegi teab kuidas T-150 metsa on? Kuna on vaja metsast palke välja tuua, siis olen pannud tähele, et ühed odavamad masinad selleks on t-150 koos metsaveokäruga. Tihtipeale on metsaveokärud suht samasugused, ei tea kas mingi tehasetoodang? Kuna ostuga suht kiire, siis teadjamehed võiks öelda kuis metsas laadimisega kütet võtab ja kas ära tasub, samas saan traktorit ka põllumajanduses kasutada kuna kasvatan vilja ja oleks vaja võimsamat traktorit, kui MTZ 82. Nii et huvitab kütusekulu nii metsa, kui põllul ja läbivus ning vastupidavus. On küll palju küsimusi, aga asi suht tähis ja tänud juba ette!!!
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
14-02-2008, 01:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2008, 01:48 AM ja muutjaks oli
Mister X.)
Muidugi oleks vanatehnikahuviliste vaatevinklist iga Kirovetshi, eriti vanatüübiliste kumera ninaga Kirovetshi säilimine positiivne sündmus... Ent reaalsed kaalutlused teevad oma töö, sest majanduses ju tasuta lõunaid pole. Ajal mil mitte just ülirikkad ja vähegi konkurentsis püsida soovivad agraaralal toimivad ettevõtjad peavad lugema iga senti, ei ole suurte, ebapõllusõbralike ja mitteökonoomsete suurtraktoritega opereerimine just eriti kasulik suundumus. Mõistetav, kui tehnikajaloole saaksid jäädvustatud mõned tõesti väljapaistvas tehnilises korras Kirovetshid.