pppp Kirjutas:Marcello Kirjutas:Ise tahaks mingil hetkel väikese eksperimendi teha, segades seda E85 mingi koguse (25-50%) tavabensu hulka ja vaadata, mis saab.
Mis seal ikka saab, külmalt läheb tiba kehvemini käima ja törts rohkem kulub seda vedelikku.
Uues autos ei olnud mingit käivitumise vahet küll tunda - pigem käivitus paremini ja viskas tühikäigupöörded külmalt kõrgemale (alla 5 kraadi külmkäivitusi siiski ei olnud). Aga kulus küll rohkem seda mahla - tuntavalt. tankisin tühja paaki (1-2 l max sees) terve paagitäie seda elukat. Kui 98-ga sõites on kulu linnas 10, maanteel 7,5, siis E85-ga oli maanteel 9 ja linnas 12 liitrit sajale kulu. Samas tõusis mootori võimsus kõrgetel pööretel, madalatel pööretel oli jõudu vähem.
külma mootoriga hõljus auto ümber pidev piirituse lõhn, nii et võttis lausa südame läikima, soojaga tuli summutist imal-magusat lõhna. Veel objektiivseid tähelepanekuid: summuti otsast pritsis pidevalt vett (muidu ei ole täheldanud) ja muidu tahmane summutiots sai paagitäiega kenasti läikivaks-puhtaks

sooja mootoriga kippusid tühikäigupöörded kõikuma, eriti hullusti siis, kui veereval autol lihtsalt käik välja võtta. Mootori hääl muutus selliselt, et kui statoilis käivitasin, siis alguses töötas mootor nagu ikka, aga pärast ca 10 sek töötamist tõstis tühikäigupöördeid ca 50 võrra ning plahvatuse hääl kadus ära - susin jäi alles ainult

ehk et mootor läks tuntavalt vaiksemaks ja seda ei täheldanud ainult mina.
kui ma teaks, et see tihenditele liiga ei tee, siis ainult selle metsakohinaga sõidakski... hea kraam
P.S autoks 2007.a 2.0 mootoriga Ford Fiesta