Postitused: 84
Teemad: 4
Liitus: Feb 2008
Maine:
6
07-02-2008, 16:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2008, 16:46 PM ja muutjaks oli
PargiJumal.)
Kõige esimene sõit oli tasuta kui sarviline esimest korda liinile pandi, hiljem siis 4 kopkat.
Tramm tol ajal 3 kopkat ja kõige kallim oli buss 5 kopkat.
Kopikad tuli pilust sisse lasta ning rullist endale pilet keerata.
Kui juba ajaloo teemadel siis jätkaksin järgmise küsimusega mis oli ka tol ajal mälumängude üks lemmikküsimusi: missuguse kahe linna vahel sai Nõukogude Liidus sõita trollibussiga?
Transpordi spetsialist
Postitused: 84
Teemad: 4
Liitus: Feb 2008
Maine:
6
Vihjeks ka et kontaktliin oli ligi 80km pikk
Transpordi spetsialist
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
07-02-2008, 19:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2008, 19:53 PM ja muutjaks oli
Mister X.)
Oma vähese aruga pakuks baltisakslastest Viljandi mõisaomanike suguvõsast pärit Heinz-Oswald-Paul-Richard Ungern-Sternbergile kuulunud ettevõtet H. Ungern-Sternberg & Ko mehaanika- ja autotöökojad / AS Viljandi Mehaanika Töökojad, mis tegutses aastail 1934-1940, kus ehitati keresid autobussidele, sanitaarautodele jt.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
SSSR oli üks nn liiduvabariik kus polnud trammi?Ja kus oli kõige kallim trolli ja trammipilet?
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Esimese küsimusele edukalt vastatud.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 21
Teemad: 0
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
küsiks siis juba ka...-kus end. SSSR linnas on veel kitsarööpmeline tramm?
Postitused: 21
Teemad: 0
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
äh ,hea küll ,kus Baltikumi linnas on veel kitsarööpmeline trammitee?
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
extroll Kirjutas:äh ,hea küll ,kus Baltikumi linnas on veel kitsarööpmeline trammitee?
Sul teisele küsimusele veel vastamatta.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.