Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
No proovin siis ka kuigi ühele esitatud küsimusele senini vastamatta.Teadaolevalt Tallinnas kasutusel trollid TR 9.Kaheukselistel gr 10 -130 isenditel erinewused.Millised need olid? Eelnewale lisaks metroo oli ette nahtud SSSR is vaid miljonilinnadele.Riia oli seal suht lähedal 78 aastal Riias käies oli hulk kesklinna üles kaevatud metroo ehituse tõttu.Ja Tallinnaski olid metroo ehitajad,nende kätetööd võib seni imetleda.Aga kas keegi teab kus?
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 1,756
Teemad: 5
Liitus: Jun 2006
Maine:
6
Äkki olid erinevad värvid ning mõned ehitati kaksiktrollideks?
Teisele küsimusele ei oska vastata, ehk kusagil Lasnamäel.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Ma tean seda, et esimestel 10-20(?) olid originaalpeeglid väikesed nagu mopeedi küljest võetud ja mingisuguse väga ebakindla väljanäegmisega traadi otsas. Aga eelkõneleja loodab vast enamat.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Vollil pea õigus ,Miiduranna sadamas mettrooehitajate tehtud ´veepuhastus seadmete tunnelid ja nafta ümber pumpamise asjad.Maa alla läks 7 korrust.Kõik maaalune sarnaneb metroojaamadega.Walgustus super ,laiad katusewõlvid..To.crazy!Kaksiktrollideks ehitati lõpuks kõik Tallinna 2 ukselised (kui välja arvata 92 kui õigesti mäletan).Aga erinevusi oli neil nii väljast kui seest.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
08-02-2008, 21:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2008, 21:50 PM ja muutjaks oli
oxygen.)
Osadel olid kabiinidel lõõtsuksed ja osadel siis sellised uksed nagu uksed ikka on. Selline erinevus tuli meelde. Kuigi ma ei teagi kas äkki olid kõik kaheukselised voldikustega ja kolmeukselised tulid tavalistega.
Postitused: 1,756
Teemad: 5
Liitus: Jun 2006
Maine:
6
Aga äkki olid need uksed kust inimesed sisse tulid osadel voldikuksed ja osadel tavalised?
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
No need olid kõikidel voldikud.
Postitused: 1,920
Teemad: 4
Liitus: Jun 2004
Maine:
14
08-02-2008, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2008, 22:10 PM ja muutjaks oli
Volli.)
Juhikabiinide uksed olid minu teada tehasest tulles kõigil 9Tr-del sellised kahe poolega "karjaväravad", mis käisid pealt riiviga (ja sellise omapärase kolksuga) kinni.
Trolli enda uksed aga olid kõigil küll esimestest viimaste trollideni ühesugused...tagauksed laiemad, esi (ja keskmised) kitsamad.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Ei prendeeri teaduspreemale.Aga voltuksed juhikabiininidele tekkisid hiljem.Kitsad tuulutusaknad algasid 10 algawast trollist ja lõppesid minu teada 59.60 oli juba kindlalt suurte õhuaknaga..
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Piltidelt võib näha veel, et see Ðkoda kiri on rännanud mingil hetkel vasakult põselt paremale.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
100 punkti Vollile!Edasi siis ,istmekattete värv Shkodadel,oli algset hall,punane sinine.Kolmeukselistel juba üleni punased istmed.Aga esimeste trollide 10-59 ja 60 edasi istmete kujus oli väga suur erinevus. Millles ?Suunatuledest ei räägigi
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Istmepõhjad paarisistmetel ühes tükis äkki.