oxygen Kirjutas:Kuskil 220 kandis olid viimased. 221/222? Need kes oma silmaga näinud teavad muidugi paremini rääkida
Viimane oli 221, millel uste kohal klaas. 1985 lõpus tulid tehasest spetsialistid, kes ehitasid trollidel 210-221 aknapostid laiemaks ja katsid klaasi plekiga. Ja seda kõikjal üle kodumaa. Ilmselt oli kere liiga pehme.
214-219 oli veel erisuseks nurkadega esikaitseraud, mis ulatus ka külgedele. 1 selline peaks praegu veel 245 küljes olema
No kuna see mullegi ei meeldi, siis küsisingi igaks juhuks.
Soojenduseks siis see, et mis buss mu enda pildil on seal <--- ? Linna võiks ka ära öelda!
Aga põhiküsimus siis järgnev (kui see teie jaoks asjatu ja rumal ja liiga lihtne, siis ärge pahandage).
Mis linnast pärineb see buss ja mis buss see üldse võiks olla?
Pildi allkiri ütleb Ottawa, Kanada
Ja peaks päris ehe Ikarus 286 olema... toodetud IKARUS Vehicle Manufacturing Co Ltd. poolt.
Ilmselt siis lihtsalt kerge facelift kohapeal jne. http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=306
Punase kollasega 2 bussi 2238,2240, punased 2206 ,2207..Kollased mõnigad DABid ja Ikarus.Sinine minu teada vaid üks DAB 1162.Ja olemas ka üks roheline küll valge triibuga 1096.Kuidas suhtuda 1015,natuke siit natuke sealt?
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2008, 22:29 PM ja muutjaks oli crazy.)
3 DABi on kollast värvi (2720, 2727, 2728) + 1036, 1162 sinine, punaste all mõtlesin ma 2238,2240 (selveri reklaamidega on 2381, 3594, 3650 ja reklaamidega ka 2206 ja 2207) ja valgeid lugesin ma kokku 11 (1020, 1021, 2208, 2211, 2212, 2215, 3220, 3548, 3589, 3670, 3683) + 2 3.VKO säfflet millel on ka natuke rohelist. (3562, 3582)
1096 on ka ainulaadne, sest sellist värvitooni pole ühelgi teisel bussil.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2008, 01:04 AM ja muutjaks oli k2sipidur.)
Ehk vastava veeremi puudumine, millel saaks rattapaare vahetada (nt. Poola piiril vahetatakse rattapaari ex. NSVL-st tulles 1524-lt 1435-le). Rööpavahe laius ka muidugi.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2008, 18:54 PM ja muutjaks oli k2sipidur.)
1921.a. asutati Eesti esimene lennufirma A/S Aeronaut, mis koostöös rootslastega alustas lendamist Stockholmi liinil, 1923.a. hakati lendama Köningsbergi (Kaliningrad). Küsimus: mis aastal avati graafikujärgne lennuühendus Tallinna ja Helsingi vahel?