Motoblokk on super-608,mootor on lombardini LA-300 Jugoslaavia SFV toode.
Probleem siis selline,et ei ole sädet. Arvatavasti on asi süütepoolis. Ta seisis kaua vihma käes. Käivitasin läks käima,sõitsin ja siis suri ise välja.Käivitasin uuesti ja suri jälle ise välja. kuivatasin süütepooli panin uue küünla aga ikka ei mitte midagi enam polnud sädet.Kas keegi teab kas mõnel motoblokil on analoogne süütepool või kus müüakse õigeid süütepoole?
Ja mida Sa selle muruniitja süütepooli pildiga peale hakkad? Netis neid pilte mustmiljon. Igasugu süütepoole jms. saab ka kindlasti kõike tellida. http://www.jackssmallengines.com/ignition_b.cfm
mitme voldine süsteem sellel motoblokil on? kui 6 voldine, siis uuri vanade tsiklite süütepoole, kui 12 voldine, siis võta suht suvaline süütepool ja pane ta skeemi sisse. süütepooli tööpühimõte on ju ülimalt lihtne, see on pingekordisti, mis teeb sisi vastavalt kas 6 või 12 volti umbes (ma nüüd täpselt ei mäleta) 1200voldi peale. ehk kui on 6 voldi süsteem, siis 12 voldi süütepool annab ettenähtust poole vähem pinget välja, vastupidi on oht mähis maha põletada.
Küsiks veel:
Kuidas on võimalik käivitada traktorit nööriga (ise kerida)?
Kui koht on selline:
Millised on ohutusnõuded?
Kuidas pidi kerida?
Küsin sellepärast, et ka käsistarter näitab juba esimesi koostöö lõpetamise märke.
Sul ju nool peal, sedasi kerigi nöör peale, et tõmmates mootor õiget pidi ringi käib. Mingil juhul ei tohi nööri otsa ümber käe mähkida. Nööri otsas võiks olla puust vms. pulk, millest tõmmata. Teises otsas sõlm, mis tollest rattal olevast august läbi ei mahu. Tõmmata tuleks sellise hooga, et nöör terves pikkuses maha jookseks. See eeldab ka õiget nööri pikkust. Alguses võid ju ilma küünlata kuiva trenni teha. Jõudu kakkumisel.
Soovitan kontrollida igaks juhuks ka siduri kinnitust väntvõlli otsale. See on alumiiniumist, koonussidur, istupind ka koonus. Ei talu äkilisi rampsimisi ja liig suurt koormust. Tegin kunagi sellele motoblokile 13'' rattad ja kasutasin veotöödel ja koorem ikka nii suur kui vedada sai...tulemuseks lõhutud sidur. Samas tuleb olla ettevaatlik mootori vaheplaadi kinnitamisel, kerge on seal M12 keermed üle keerata. Oli tegemist küll motoblokiga ''Kutaisi'' kuid see on 1-1 koopia Super 608'st.