(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2008, 19:32 PM ja muutjaks oli mesamees.)
See SL Mosse kuulus minu klassivennale 3-5 klassist.See oli tema esimene auto,mis põhiliselt oli nn.läbudel käimiseks.Seisma jäi ta seetõttu,et ülevaatus sai läbi ja mõistus ei käinud üle,et auto korda teha ja nii ta 6 aastat tagasi seisma jäi.Mina avastasin ta siis kui ta kutsus mind endale järgi,et Türile tulla,nägin seal juba ammuunustatud masinat ja tegin ettepaneku anda auto varjupaika teistele inimestele vaatamiseks.Ta lubas mõelda paar päeva ja siis helistaski mulle ja ütles,et auto on saadaval,aga vanarauahinnaga.Kirjutasin siia teemasse sellest ja esimene rahaannetaja oli kasutaja Style,siis Sm.Poljakov,mina ja hiljem siit lugedes Kris ja Isandpauk.
Minu poolt ka mõned klõpsud:http://foto24.ee/index.php?main=31&searchText=varjupaika+l%C3%A4inud+masinad
mesamees Kirjutas:Väga tore,kus kaugel see asub ja kui asjaks läheb,siis olen käsi
Kaasfoorumlase Mesamehe abipakkumine on vägagi teretulnud
Uuem info otse omanikult aga selline: enne aprilli-maid ilmselt ei kannata asja liigutada, kuna varem ei saa dokumente korda. Ei uurinud momendil täpsemalt, mida ta selle all silmas peab, kuid põhimõtteliselt on asi selles, et sõiduk kuulus tema mehele, kes möödund aasta jõulude paiku kahjuks lahkus elavate hulgast. Ma ei hakanud selle jutu peale ka tingimuste kohta täpsemalt uurima veel (et kas annab niisama või tahab mingit mõistlikku rahasummat). Igatahes Varjupaiga kodulehekülge sai talle asja näitlikustamiseks tutvustatud.
Ja veel -- konkreetse isendi margitähiseks/modifikatsiooniks olevat VAZ-21033. Asub Viljandimaal Mustla lähedal.
Asja ajamise söandasin üldse ette võtta, saades innustust stiihilisest "miniaktsioonist", millega kaasfoorumlaste Mesamehe ja Sm.Poljakovi eestvedamisel koguti Moskvitð-2140SL väljaostmiseks vajalik mõistlik rahasumma ja toodi sõiduk kohe ka Varjupaika.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2008, 09:56 AM ja muutjaks oli Sillu.)
Sm.Poljakovile ja PETSSile samuti tänud abipakkumise eest! Praeguse seisuga aga on omanik "külmutanud" võimaliku aktsiooni alustamise kevadeni, kuna sõiduki dokumendid pole korras (dokumentidejärgne omanik surnud). Meil ehk polekski sõiduki kohesest ümbervormistamisest lugu, tegu on aga inimesega (naisterahvaga), kes on oma asjaajamistes väga konkreetne, teab täpselt, mida ja kuidas teeb ja ei salli, et talle eriti vastu vaieldaks Pidasin ka siis paremaks asja mitte väga torkida praegu ja varuda kevadeni kannatust
Loodan wäga ,et ei sattu kodanik Regardmani järjekordse vihahoo alla!Aga kas JJ sobiksid siinmail ehitatud nn haagissuvilad? Olid küll enamuses kasutusel teeöödel soojakutena.Täna sääne isend leitud.Leitud ka DDR walmistatud isend(neid kasutati küll enamuses lille ja suitsude müügiks kunagisel Wiru väljakul) .
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2008, 21:46 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Peamiselt turistlikel eesmärkidel kasutatavad haagissuvilad (mis minul eelkõige selle terminiga seostuvad) ning ehitustööliste, maaparandajate jm. välitingimustes töötavate inimeste puhkeruumidena, tööriistade ja materjalide hoidmiseks, mõnel juhul aga ka ööbimiseks kasutatud (tavaliselt suurema veoauto või traktori järel veetavad) vagunelamud (kutsuti tõesti ka soojakuteks) on totaalselt erinevad asjad juba ainuüksi oma mõõtmetelt ning PETSSi jutust minu arust ei selgu, kumbaid ta silmas peab.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2008, 22:25 PM ja muutjaks oli PETSS.)
Pidasin silmas väiksemaid haakeid,säänseid mis sõiduka taha käisid.Kuigi varjupaigas võiks olla esindatud ka sellised suured järelweetavad vagunid.Need olid ENSV liikluspildis suht sagedased.Ja sinna annaks midagi öömaja moodi asja koos raudahjuga sisseehitust arendada.Loodan ,et ka tulevikus jätkuvad JJ talgupäevad(üks ööbimiskoht oleks juures).Ainult ,et see territooriumi pindala hakkab warsti uute asjade toomisele vist piire seadma?
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2008, 17:29 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Olen tabanud end vahel mõtisklemast selle üle, et Varjupaigas on küll olemas üsna arhailine traktori "Belaruss" MTZ-5 baasil ekskavaator, puudu on aga mõni spetsiaalsel ðassiil ekskavaator, midagi sellist nagu piltidel nähtav nn. "kummi-juku". Minule teadaolevalt ei ole seni niisugust tehnikat ka mujal Eestis muuseumides eksponeeritud.
Tõenäoliselt on siiani veel hinges püsinud isendid käigus oma viimaseid aastaid...
PETSS Kirjutas:
Ma pidasin sellist kaadervärki silmas .
Üks selline vedeleb juba pikki-pikki aastaid pealtnäha üsna hüljatuna Vetla lähedal. Täpne asukoht tõsiteaduslikele huvilistele U2U.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
valdo Kirjutas:Üks selline vedeleb juba pikki-pikki aastaid pealtnäha üsna hüljatuna Vetla lähedal. Täpne asukoht tõsiteaduslikele huvilistele U2U.
Teine sarnane vedeleb Lagedi lähedal. Osundet U2U-jutt on kehtiv ka selle juures.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel