Vastus õige. Ajavahemikul 1953-59 valmistati 85 bussi Do54 (puitkarkassiga kere) ja 105 tk. uuendatud mudelit Do56 (metallkarkassiga kere). Kahekorruselistel bussidel oli Berliini linnaliikluses juba mitmekümneaastane traditsioon. 1958 kingiti üks buss Moskvale, sõitis sinna omal jõul kohale ja kasutati linnaliinidel. 1974 lõpetas viimane kahekorruseline oma sõidud ida-Berliinis. Õnneks on mõned bussid säilinud ja ka restaureeritud.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
smolin Kirjutas:Vastus õige. Ajavahemikul 1953-59 valmistati 85 bussi Do54 (puitkarkassiga kere) ja 105 tk. uuendatud mudelit Do56 (metallkarkassiga kere). Kahekorruselistel bussidel oli Berliini linnaliikluses juba mitmekümneaastane traditsioon. 1958 kingiti üks buss Moskvale, sõitis sinna omal jõul kohale ja kasutati linnaliinidel. 1974 lõpetas viimane kahekorruseline oma sõidud ida-Berliinis. Õnneks on mõned bussid säilinud ja ka restaureeritud.
ENE 1 köites ka selle bussi pilt sees.Aga kas ikka kingiti?Ehk siiski tegemist reparatsiooniga?Wanavanemate jutu järgi oli Moskvas rohkem kui üks kahekordne ringi sõitnud.Wabandust ,et põhiteemast asi väga mööda.
Reparatsioonide maksmine lõpetati juba 1953. Lisaks bussile kingiti ka buss-poolhaagis DoSa, samuti kahekorruseline. ENE 1. köite pildil on ka see näha, tagaplaanil. Eks see kinkimine muidugi üks Moskva p..selakkumine olnud. Lisaks neile võis Moskvas olla ka muud päritolu kahekorruselisi busse, ehk ka sõjaeelseid. Ka mingi vene tehas olevat valmistanud mõned kahekorruselised bussid.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.