Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Seoses võimaluse tekkimisega soetada lähiajal üks T-16/16M kompott, tekkis huvi varustada see tagarippseadmega. Olen kuulnud sinna paigaldatud RSi rippseadmest, samuti kuulnud ka isekompunnitud variantidest. Seoses sellega paluks abi kaasfoorumlastelt, kellest nii mõnelgi selliste riistadega kindlasti kokkupuuteid on olnud. Millised on võimalused leida RSilt pärit rippseade, kuivõrd sobilik on selline komplekt väiksemamahulisteks põllutöödeks? Palju selle paigaldamine ümbertegemist nõuab? On kellegil pilte sellisest kooslusest?
Ise valmistatud variandid huvitaks ka...
Tänud igasuguse info ja pildimaterjali eest!
Postitused: 2,124
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Ehk pühaba õhta saad pildid lühemaks lõigatud T-40 aisadega isendist. Pühaba arvat käin maal, siis pilti teen. Kõnealune asjandus u. 15-20 a. tagasi ühe Halinga meistrimehe tehtud.
loll on loll olla.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Kui hakkadki RS rippsüsteemi külgearetama ja sul vaja seda kremplit,siis võta ühendust,mul vedeleb see niisama.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Postitused: 10,752
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
ESTRE tootis kunagi sihukest asja. Oli naljakas monstrum, kuid oma aja kohta muhe, sest ka JVV oli toodud standardsesse kohta. Samas kaalus see oma tubli pool tonni. Olen mõnel masinal seda näinud kasutatavat, seega päris lootusetu leiutis see vist pole. Iseasi, kust seda leida õnnestub.
Rippsüsteemi tegemisel on kasulik viia üks kinnitustest silla käise alt esiraamile - vähenevad tagasilda väänavad jõud... Neid sillakäisel olevad neli tikkpolti pole just parim kinnitusviis rippsüsteemile. Kuid puhast jõudu ülalt all taluvad need hästi.
Ning rippsüsteemiga töötamisel tasub siis meeles pidada, et esiraamil peab olema piisavalt raskust vastukaaluks!
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
muuseumipapa Kirjutas:Puuduseks vaid see, et ülemise tõmbitsa kasutamisel tuleb kapott ära võtta.
See pole ilmtingimata nii. Meie kandi meestel on mootorikattesse vastav lõhik tehtud. Endalgi kogu sats valmis hangitud, aga otsene vajadus kadus ära ja nii see asi seisab.
Mõistlik oleks 100mm karpraud riputada kõhualla, eest kinnitub plaatidega poolraami külge. Muuseas selle tulemusena ei mahu vikat enam endisaegsesse paika ära. Aga ettepoole nihutatuna näebki vaalu paremini. mainitud karp kinnitub veel ka kabiini tugikronsteinide külge. Kuivõrd rippsüsteemile saab haakelati vahele panna, võid südamerahuga ohverdada originaalsed kabiinikronsad ja allpool oleva osa ära lõigata (originaalis siis mõeldud haakeraua kinnitamiseks) ja needsamad kronsad keevitada karpraudade külge.
Elegantne lahendus (siis hoolsust, tööd ja ´vaeva nõudev) eeldab sakslase rippsüsteemi ügvendamist s.t. RS tagumistel poolraamidel lõikad võllid kinnitustest lahti ja lased allapoole, vastasel juhul ei mahu enam mootori alla. NB! Kahe võlli asetust teineteise suhtes ei tohiks muuta, sest mida on tugevusarvutuses tehase insenerid ettenäinud, seda samkompunnzavood ei peaks mitte muutma.
Ning muuseas - saskale on võimalik ka jõuvõtuvõll taha järgata.
Ja pildidki omalt poolt pakkuda, aga need kontorilapparis ja esmaspäevast vast kättesaadavad.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Paistab, et keegi ei tea mille reduktor see siis on? Äkki on ikka teadjamehi ka ja kui kellegil vedeleb selline vidin, andku kohe märku, olen täitsa ostja.