Ikarus, osa 5

Kaua need Ganz Ikarused meil liikvel olid? Kas nende ost tasus ära? Ei mäleta, et nad väga kaua oleks olnud... Toodi nad kuskil 1995 paiku ja kadusid nad ju üsna pea?
Vasta

aatso Kirjutas:Kaua need Ganz Ikarused meil liikvel olid? Kas nende ost tasus ära? Ei mäleta, et nad väga kaua oleks olnud... Toodi nad kuskil 1995 paiku ja kadusid nad ju üsna pea?
Postitus nr 607.
Vasta

oxygen Kirjutas:http://tallinn.mashke.org/trollid/Ikarus-280.html

Toodud tabelis 430 mahakandeaeg oli kindlalt hiljem. Ma sain sellest veel 2004a. suvel liinil pilte teha!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

EdR Kirjutas:
oxygen Kirjutas:http://tallinn.mashke.org/trollid/Ikarus-280.html

Toodud tabelis 430 mahakandeaeg oli kindlalt hiljem. Ma sain sellest veel 2004a. suvel liinil pilte teha!
430 m/k (tegelikult viimane sõit) kuupäev jäi lahtiseks, aga oma viimase sõidu tegi ta augusti lõpupäevil 2004, vaid paar päeva enne 431 viimast sõitu (1.09.2004). Mis kuupäeval nendele trollidele raamatupidamases kriips peale tõmmati, pole kahjuks teada!
Vasta

Kui 8. septembril 2004 depoos 431 lammutamine käis, siis oli 430 depoo õuel veel täiesti korras ja seisis sõiduvalmis trollide hulgas. Kas ta tõesti siis juba üle nädala samal kohal oli seisnud, ei tea, aga mul on küll kogu aeg meeles olnud, et 430 oli viimane.

Tabeli kuupäev 22.1.2004 on muidugi vale. Samas galeriiski on veel hiljem tehtud pilte. Parandan ära, kui mahti saan.

helista bussi infosse TEL. 6631
Vasta

Väliselt sõidukorras trollina (tervikuna) oli 430 veel mitu kuud viimane selsamal kohal seal platsil (lammutati alles kusagil novembris-detsembris 2004), aga liinil käis viimasena ikkagi 431
Vasta

430 kanti maha pärast avariid Estonia juures 2004. augustis, kui tal raam puruks sòideti.
Vasta

Regardman Kirjutas:430 kanti maha pärast avariid Estonia juures 2004. augustis, kui tal raam puruks sòideti.
Täpsustaks ikkagi veel: augisti lõpus jäeti ta seisma, aga millal ametlikult maha kanti, seda täpselt ei teagi. Ilmselt tehti seda septembris ja siis juba koos 431-ga Smile
Seal Tallinna kodulehel on ka eri masinatüüpidel erinevat moodi need lõpuandmed: kord on viimane sõit, kord mahakandmine, mõningate tüüpide puhul mõlemad kuupäevad, seega paras segadus Sad
Vasta

oxygen Kirjutas:See Harutee pood on täitsa olemas.

Siin nupuke Õhtulehest 28.06.1999. Siis kui see veel töötas. (kolmandad uksed siin kinni kaetud, Edri pildil mitte!).

[Pilt: l280699cd4.jpg]
Vasta

Kui pildiallkirja kolm esimest rida on läbi loetud, on pilt selge Big Grin
Vasta

Minu jaoks üllatav, et see buss tollal veel sõidukorras oli. Arvasin, et lohistati sinna kohale ja seal seisiski. Aga sellisel juhul võimalik, et oma praegusesse asukohta on ta lausa ise sõitnud.

Võibolla see praegune asukoht oligi tollaseks "ööparklaks".
Vasta

2 aastat tagasi seal Haruteel ühe koos ühe foorumlasega käies ,väitis kohalik taat ,et buss pidi laksust käima minema.Paraku jäi püha üritus ära.Kuna see taat oli ise laksanud juba ja meie lahkumisel nägi ta juba õiglase und.Waevalt nüüd nende paari aastaga seal bussi juures muutunud on?Ehk vaid rohkem väsinud olekus.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Albu Kirjutas:
oxygen Kirjutas:See Harutee pood on täitsa olemas.

Siin nupuke Õhtulehest 28.06.1999. Siis kui see veel töötas. (kolmandad uksed siin kinni kaetud, Edri pildil mitte!).

[Pilt: l280699cd4.jpg]

2492?!?
Vasta

sasstak Kirjutas:
Albu Kirjutas:
oxygen Kirjutas:See Harutee pood on täitsa olemas.

Siin nupuke Õhtulehest 28.06.1999. Siis kui see veel töötas. (kolmandad uksed siin kinni kaetud, Edri pildil mitte!).

[Pilt: l280699cd4.jpg]

2492?!?
09 45 EAH gar. nr.-ga 2492/2692/2795
Vasta

Muuseas, Tartu tehnoabi Ikarus endiselt elujõus... Kärutas teine alles täna hommikul rõõmsalt ringi. Kauaks? Hea, kui seegi Ikarus ükskord jäljetult ära ei kaoks. Mäletan seda juba lapsepõlvest.
Vasta

Mister X Kirjutas:Muuseas, Tartu tehnoabi Ikarus endiselt elujõus... Kärutas teine alles täna hommikul rõõmsalt ringi. Kauaks? Hea, kui seegi Ikarus ükskord jäljetult ära ei kaoks. Mäletan seda juba lapsepõlvest.

Ka Tallinna tehnoabi-Ikarus podistas minu ees mõni nädal tagasi Lasnamäel rõõmsalt ringi Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

valdo Kirjutas:Ka Tallinna tehnoabi-Ikarus podistas minu ees mõni nädal tagasi Lasnamäel rõõmsalt ringi Smile
Ühes teises selle foorumi teemas kuulukse, et ei podista ta enam kuigi kaua. Kahju.
Vasta

Huvitav, aga kahjuks kehva kvaliteediga videoklipp sellest, kuidas linnaliini Ikaruse spidomeetril aetakse seier 100ni. Vist tegu järeleaidatud mootoriga või tõepoolest suudab seda ka orginaalkonditsioonis 260/280.

http://www.youtube.com/watch?v=zltdHQB4m...re=related
Vasta

valdo Kirjutas:
Mister X Kirjutas:Muuseas, Tartu tehnoabi Ikarus endiselt elujõus... Kärutas teine alles täna hommikul rõõmsalt ringi. Kauaks? Hea, kui seegi Ikarus ükskord jäljetult ära ei kaoks. Mäletan seda juba lapsepõlvest.

Ka Tallinna tehnoabi-Ikarus podistas minu ees mõni nädal tagasi Lasnamäel rõõmsalt ringi Smile

Ma nägin teda neljapäeva hommikul Msutamäel.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

Mister X Kirjutas:Huvitav, aga kahjuks kehva kvaliteediga videoklipp sellest, kuidas linnaliini Ikaruse spidomeetril aetakse seier 100ni. Vist tegu järeleaidatud mootoriga või tõepoolest suudab seda ka orginaalkonditsioonis 260/280.

http://www.youtube.com/watch?v=zltdHQB4m...re=related
Kui ei tea siis ütlen,et tegemist on ikkagi Ikarus-256-ga.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 29 külali(st)ne