Kuramb, mrali pani [jälle] pildi täiesti tumedast kohast teiste jaoks, samas enda jaoks väga tuttavast kohast, s.o idabloki riigid, aga mitte NLiit Vähemalt minu meelest on mralil see trumpäss. Aga ehk saame me ka siis natukenegi targemaks.
Ma üritaks jälle natuke kitsamaks saada seda piirkonda... Ma kuskilt nagu olen näinud mingit sarnast pilti ja see oli vist ühelt suurtootjalt (kui nii saab üldse öelda). Polonez ta nüüd vaevalt, pigem mingi tðehhide asi... Kas äkki ei olnud suisa mingi Tatra katseeksemplar?
Vabandan mitu korda, kui väga rappa läks, lihtsalt kuskilt midagi nagu meenub, aga samas ei meenu ka...
41Degree Kirjutas:Ma üritaks jälle natuke kitsamaks saada seda piirkonda... Ma kuskilt nagu olen näinud mingit sarnast pilti ja see oli vist ühelt suurtootjalt (kui nii saab üldse öelda). Polonez ta nüüd vaevalt, pigem mingi tðehhide asi... Kas äkki ei olnud suisa mingi Tatra katseeksemplar?
Jep, 1968. aasta prototüüp Skoda Winnetou. Põhines Skoda 1000 MBX ðassiil aga kere ehitas Ðveitsi firma Glättli ja näidati seda 1968 nii Genfis kui ka Pariisis.
Peab vist hakkama vihjeid andma. Sõiduriista loonud konstruktor sai 30-ndatel kuulsaks ekstravagantsete luksusautodega. Pisisõiduk oli ühes Euroopa riigis 50-ndatel suisa "rahvuslooma" staatuses, kuni elatustaseme tõus ja kohaliku autotööstuse areng tema karjääri lõpetasid.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Jah, õige vastus. Biscuteri (algne nimi oli Biscooter) loojaks oli kuulus prantsuse lennuki- js autokonstruktor Gabriel Voisin. Pisike sõiduk oli isegi sõjajärgsele Prantsusmaale liiga minimalistlik, kuid tootja leiti Hispaaniast. Hispaania enda sõiduautotööstus oli 50-ndate algul sama hästi kui olematu ja odavaimad importautod maksid 100 000 peseeta kanti, Biscuteri hinnaks oli vaid 25 000. Hüüdnimi Zapatilla tähendab tuhvlit ja eks meenuta sõiduk tõesti pisut naistekinga. Jõuallikaks oli ühesilindriline 9 hj mootor ja pakuti ka kombit ja furgooni. 1953-1960 toodeti umbes 20 000 Biscuteri. 1957 algas aga SEAT 600 tootmine ja kosunud rahakotiga hispaanlased eelistasid osta 60 000 eest juba päris auto.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Siia ideaalselt sobiv pilt. Ütlen ette, et valmis jõuti teha neid ligikaudu 15 eksemplari ning nagu tavaliselt olid need lihtsalt liiga kallid ja rohkematele ostjaid ei leidunud.