Milline auto osta?
#1

Tervitus kõigile!

Siinpool veidi hädas naisterahvas, müümas vana autot ja ostmas uut. Paluks nõuandeid, millist osta. Hind võiks olla kuni 250 000 (maksimum 300 000 ka käib välja kui väga hea variant oleks). Samas ma ei taha väga vana autot. 2006 ja ülespoole (äärmisel juhul 2005).
Siiani olen sõitnud BMW 520i 1996. On hea auto olnud, ei roosteta ksukilt. Samas veermiku juppide vaetus on ikka omajagu raha võtnud.

Kuidas ma autot ostes tean, et spidokat pole krutitud, et teeninduse ajalugu aus on? Kuidas ja kust ma roostetamsit kontrollin jne. Kas sellist auto ostmine nõuandjat ei ole olemas, kes muga poodidesse kaasa tuleks autosid vaatama ja annaks võimalikult objektiivset omakasupüüdmatut nõu? (naiivne mõte ilmselt Smile)

Olen mõelnud toyota avensisele, rav4-le, honda crvle, volkawagen passatile (see aga pidavat väga kehv olema). honda accordile. volvo. saab.

Mis marki autot soovitaksite. Mida ma seal auto ostmisel üldse uurima ja küsima pean. Ühesõnaga palun head nõu.

Päikest kõigile!
Vasta
#2

Ise soovitaks Ford Mondeot 01-edasi. 2006a masina peaks saama kätte päris hea hinnaga. Antud hinnaeest väga hea auto, suur ja mugav.
Kui tahad kindel olla kõiges, soovitaks vaadata Eestis sõitnud masinaid, millel kõik Eestis tehtud, enamasti ei valetatta, kuid erandeid juhtub. Niiuutel autodel roostetamist ei tohiks esineda, Mondeol ja teisel uutel Fordidel on näiteks kere tsingitud. Probleeme esines uste ja luukidega, kuid need vahetati välja garantii korras.
Volvo eelis Fordi ees on see, et on nn kõvem auto ja kellel on märgimaania siis Volvoga saab rohkem respekti. Samas aga kuulub ka Volvo Fordile, niiet palju juppe on samad.

Ise soovitaks Fordi, pole midagi nii fekaal auto nagu räägitakse. Kogemusi on mitme Sierraga, Transititega ning Mondeoga. Muidu on eelviimase põlvkonna Mondeost juttu ka vist detsembri TM-is.
Vasta
#3

Uuemad mondeod on ikka jamad.
Rooste uss närib neid hirmsasti millegi pärast ja mootorid samuti halvad.
Ise soovitaks 2,0'ist honda accordi. Mõnus,mugav,suur,lai jne.
Liigub samuti suhteliselt edukalt ja ei teki probleeme bensiini kuluga.
Samuti võid Vaadata uuemaid vw passateid. Samuti ka Skoda octaviat jne.
Uuemad autod tõesti ei roosteta ja selle pealt ei tohiks küll muret tunda.
Autod mis käinud ikka teenendustes hoolduses ei tohiks ka spido näiduga suurt probleemi tekkida.

Edu!
Vasta
#4

BMW-le truuks ei taha jääda? Julgeks soovitada e46 kerega 3.-seeriat, eriti 3,0 diislit. Väga hea dünaamikaga ökonoomne mootor. Antud hinnaklassis saaksid ka viimaste aastate e39 (samasuguse nagu su vana auto), sel masinal soovitaks samuti 3,0 diislit.

Kui BMW veermikuprobleemid hirmutavad, julgeks samuti soovitada Honda Accordi. Igati õnnestunud auto.
Vasta
#5

zazik Kirjutas:BMW-le truuks ei taha jääda? Julgeks soovitada e46 kerega 3.-seeriat, eriti 3,0 diislit. Väga hea dünaamikaga ökonoomne mootor. Antud hinnaklassis saaksid ka viimaste aastate e39 (samasuguse nagu su vana auto), sel masinal soovitaks samuti 3,0 diislit.

Kui BMW veermikuprobleemid hirmutavad, julgeks samuti soovitada Honda Accordi. Igati õnnestunud auto.


toetan (eelmise versiooni) honda acc 2,0, väga, väga vastupidav. a kui oled nõus vähemaga, siis ford focus on üks väheseid õnnestunuid mudeleid konveieripioneeridelt.
k
Vasta
#6

Saksamaa tehnoülevaatustel leitud vigade põhjal põhjal tehakse statistikat igal aastal

full 2008 tuv statistics:
2-3 years old cars http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-...adnou.html
4-5 http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-...egacy.html
6-7 http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-...mecka.html
8-9 http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-...oyoty.html
10-11 http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-...oblem.html

Mazda 6 peetakse heaks ja ilusaks autoks. http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&aj=&b=6&c=6&a=100&j=0&f1=2006&f2=&g1=&g2=&k1=&k2=&h=0&i=0&p=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=0&af=50&otsi=otsi

Toyotad on tavaliselt seal tabeli eesotsas.
Uus Avensis näiteks: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&bn=1&b=13&c=avensis&f1=2006&f2=&g1=&g2=&h=0&i=0&ab=0&otsi=otsi

Opel Vectra ka kena auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&aj=&b=5&c=vectra&a=100&j=0&f1=2006&f2=&g1=&g2=&k1=&k2=&h=0&i=0&p=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=0&af=50&otsi=otsi

kisub Opeli poole
Vasta
#7

Mina omastkogemusest soovitaksin Avensist. Sõidan antud masinaga (universaalkerega 2.0 bens 2004 a) juba 2,5 aastat, ls natuke üle 1700000 ja ainus suurem probleem tekkis veepumbaga, mis läks u 5000.- maksma. Kütusekulu võiks ehk tiba väiksema olla...
Vasta
#8

mina soovitan minna autopoodi ja osta selle raha eest uus auto , siis pole ajalugu võltsitud ja ka roosteuss pole veel kallal käinuid
Vasta
#9

alopex Kirjutas:mina soovitan minna autopoodi ja osta selle raha eest uus auto , siis pole ajalugu võltsitud ja ka roosteuss pole veel kallal käinuid

Vaevalt, et inimene tahab istuda (isegi ca 10-15a vanast) BMW-st sellisesse autosse, mida uuena 250keek eest osta saab. Mina küll ei tahaks.
Vasta
#10

Kas see teema mitte vales alajaotuses pole?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#11

zazik Kirjutas:Vaevalt, et inimene tahab istuda (isegi ca 10-15a vanast) BMW-st sellisesse autosse, mida uuena 250keek eest osta saab. Mina küll ei tahaks.

Kellegi poolt korra juba söödud kaaviari saab ka päris odavalt lausa tünnide kaupa kätte. Lõhn ja värv on küll kahtlased ja isegi kiirmakaronid maitsevad paremini, aga selle eest ikkakgi kaaviar.
Vasta
#12

Auto ostmine ei ole lihtne - on palju erinevaid nüansse.
Uutest autodest tasuks ehk valida mudel, mis on tootmises olnud mitu aastat ja just läbinud mudeliuuenduse, sest mudeliuuendusega likvideeritakse ilmnenud defektid, kuid samas on natuke vananenud auto tehnika ja üldine kontseptsioon.

Hyundai on viimastel aastatel saanud päris viisakaks autotootjaks.
Nemad hakkasid esimesena pakkuma autodele 5a garantiid.
i30 on küll täiesti uus mudel, kuid sees istudes tundus päris normaalne, esmapilgul kvaliteetne ja kena salong ning päris piisavalt varustust. http://www.hyundai.ee/index.php?lang=est&main_id=461
Ka ajakirjandus on masinasse päris hästi suhtunud

Uuena saab selle raha eest väiksema kindlasti väiksema auto kui 5. seeria BMW.
Oleneb, mida vaja on ?

Kuna autod ei ole tänapäeval projekteeritud niipalju kestma, kui 20 aastat tagasi. Tuleks vältida suure läbisõiduga autosid.
Nii suure raha eest ei ole ilmselt mõtet üle 100 000 sõitnud autot osta.

Tasuks osta ka Autolehe raamat : "200 kasutatud autot"

kisub Opeli poole
Vasta
#13

oldmoped Kirjutas:
zazik Kirjutas:Vaevalt, et inimene tahab istuda (isegi ca 10-15a vanast) BMW-st sellisesse autosse, mida uuena 250keek eest osta saab. Mina küll ei tahaks.

Kellegi poolt korra juba söödud kaaviari saab ka päris odavalt lausa tünnide kaupa kätte. Lõhn ja värv on küll kahtlased ja isegi kiirmakaronid maitsevad paremini, aga selle eest ikkakgi kaaviar.
Võrdlus küll vaimukas, aga mitte eriti tabav. Auto ei ole ühekordselt kasutatav.
Vasta
#14

Tänan, kes on jaksanud kommenteerida.

MartinL - vabandan, teema jah ilmselt vales kohas, ma uus siin.

alopex soovitas selle hinna eest uus auto osta, aga nõustun kasutaja zazik arvamusega, et isegi mitte üle 10 aasta vanuaset BMWst ei taha väga istuda selle hinna eest saadavasse uude autosse. Samas vaatasin seda Hyndai i30, pildi järgi tundust suht ok. Ja kui osta selle hinna eest uhiuus auto, siis esiteks olen aru saanud et uue auto hind poest välja sõites kukub nii palju, et uue auto ost suht mõttetu. (?) Teiseks selle hinna eest uuena midagi väga head ei saa ja näiteks üks tuttav ostis uue seati ja auto streikis juba kahe nädala pärast ja vajas teenindust.

Ilmslet kõige parema meelega jääks jah BMWle kindlaks. Aga kuna BMW omajagu kallim, siis nii uut autot selle hinna eest ei saa. Aga juba sõitnud autol jälle veermik jne streigib. Oma endisel BMWl olen vahetanud amordid, lisaks kolme aasta jooksul kaks korda puksid ja shrarniirid siis kahel rattal laagrid ja lisaks veel mingied juppe veermikus, mille nime ma enam ei mäleta. Jahutusüsteem või kuidas seda nimetatakse ka jamas, kuskilt midagi tilkus läbi, veepump ka vahetati ära. Lõpuks leiti kuskilt mingi ventiil, mis olevat kulunud, pärast seda enam jahutusvedelik otsa pole saanud. Kogu see veesüsteemi jama olevat BMWde tüüpviga. Uuematel BMWdel ilmselt samad jamad ja jupid veelgi kallimad? Kas uuemad BMWd on vähem vastupidavad kui vanad? Et kas on tõenäoline, et hakkan kohe sama ringiga jälle juppe vahetama? Ja suur osa BMWsid ilmselt saksast toodud, suure tõenäosusega avariilised, iluremont tehtud ja mina oma mõistusega küll sellest peale vadates aru ei saa Sad

Miks soovitad 3,0 ja miks diislit? Samas, minu praegusele 5-le on 2,0 iiga väike mootor küll, automaehaaniku sõnul seetõttu ka mootor rohkem kulunud ja võtab rohkem õli ja bensu, et peab nii suurt massi edasi viima.

metronome - küsisid, et mida täpsemalt vaja on. Ma ei taha väga väikest autot. Kuna mul 3 kuune laps, siis peab 4 ust olema, ei jaksa last 2 ukselises turvahälliga tagaistmele tõsta. Auto peaks ka mahutada niipalju, et vanker kokkupakitult ära mahuks (praegusesse mahub ilusti pagastnikusse ära). Olen paari väikse autoga veidi sõitnud prooviks, näiteks citröen c4, sellega oli tunne, et tuul viib kiirteelt minema 130 km kiiruse juures (soomes sõites). Siiamaani olen sõitnud suhteliselt palju (päevas 150 km), lähema aasta jooksul pole kindlasti nii palju vaja sõita, maksimum ehk 30 km päevas, kui sedagi.
Vasta
#15

Kui sa BMW-l veermiku juppe juba üksjagu vahetanud oled ja see muidu ka meeldib, siis miks autot vahetada? Neid vahetatud juppe ju enam tükk aega vahetama ei pea (vähemalt kui lasid margiesinduses teha 2a garantiiga), aga "uue" autoga alustad jälle valgelt lehelt. Ma küll ise omanud ei ole, aga selle bemmi varuosad peaks külajuttude järgi veel suht odavad olema, võrreldes sama margi uuemate mudelitega. See mehaaniku jutt on rohkem selline niisama kõvatamine, pole sellel 2,0 mootoril häda midagi, lihtsalt BMW-del on võrreldes harju keskmisega suhteliselt suured mootorid ja seal mudelivalikus on see "punase laterna" rollis. Samas muidugi peab mainima, et 12 aastat vana auto puhul on "murdepunkt" tõenäoliselt lähedal, kus juppe hakkab järjest minema nagu leiba.

Hyundaid jms on kenad autod kui kasutusrenti võtta ja iga paari aasta tagant uue vastu sisse tagasi anda, aga oma raha eest ostes on neil põhiviga see, et see tuleb kas võiduka lõpuni sõita või pärast ära tüdinemist otse emexisse suunata, järelturul seda müüa on kordades keerukam kui Lääne autosid. Tõsi, Jaapani suurtootjatega seda probleemi enam eriti pole.

Kui otsustad siiski uue kasuks, siis kõige lihtsam on võtta ligi see Autolehe kasutatud autode raamat ja sealt vaadata, mis eri mudelite tüüpvead ja muud eripärad on. Minu kasutuses oleva auto puhul on see kirjeldus küll 100% täppi läinud, usun et teiste puhul läheb ka. Ja kui konkreetne isend välja valitud, siis enne raha välja käimist tuleks lasta see vastava margi esinduses üle vaadata - neil pole idee kohaselt huvi mingi nurgamüüja autot korralikumana näidata kui ta on, pigem vastupidi. Foorumite põhjal sa jäädki seda valima, pooled räägivad üldse oma issi-emme autodest jne.
Vasta
#16

Mina soovitan osta selline auto, mis endale meeldiks.
Kingi ei osta ju naisterahvas selle järgi, mida soovitatakse.
Võtad nt. auto24 lahti, lööd hinna sisse ja vaatad, mis saad. Simpel.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#17

Jesper, seepärast ma autot tahangi nüüd välja vahetada, et tal see murdepunkt ilmselt lähedal. Sai detsembris talle ühe võimaliku tahtja soovil diagnostika tehtud - no ma akrtsin, et miskit hullematki tuleb välja. Aga no diagnostika kokkuvõte oli see: mootor on juba väsinud, sõita taga ju veel saab, aga bensu ja õli neelab rohkem. Samuti katalüsaator pidi vist jupsima. Ülevaatsuelt sain see aasta küll läbi oktoobris, aga võibolla järgmisel enam ei saa... Ühesõnaga olen omajagu raha autosse pannud ja kardan, et varsti hakkab liiga palju minema. JA juppe ma pole vahetanud märgiteeninduses vaid mehhaaniku juures, kes terve elu bemme ja audisid remontinud, tema soovitusel osad jupid ostetud originaalid ja osad on B jupid.
Ja lõpuks veel selline jama, et novembris tegi auto mingeid imelikke kolkse kuskil käigukasti all (automaat Steptronic on). Nii kui gaasi juurde vajutasin käis kuskil 30-40 km juures kolakas. Auto vaadati soomes korra üle, öeldi et kardaanis asi. Eestis siis võeti lahti ja öeldi, et kardaan ok. PEale seda pole sama kolksu enam teinud, aga kust ma tean millest see oli ja millal uuesti tegema hakkab.
Vasta
#18

Seda enam paneb imestama zaziku arvamus, et sellisele BMWle ei eelistaks uut 250000 kroonist autot. Keskmine selline nii vana auto ikka kipub lagunema ja mis kasu sul sellest natuke suuremast mugavusest on kui pead remondis pidevalt käima. Vähekasutatud muud marki soovitaks küll, eriti jaapanlasi. Proovi järgi näiteks Toyota Avensis või Honda Accord, otsi Eestist ostetud ja siinse hooldusajalooga auto, käid vastavalt läbisõidule üks või paar korda aastas korralises hoolduses ja pole kartust, et midagi ära laguneks.
Vasta
#19

Ma ei tea, mind küll zaziku arvamus imestama ei pane, oled sa ikka kõnealuste autodega sõita proovinud? E39 teeb absoluutselt igas asjas nende 250k poeautode ümber ringe, kusjuures lagunema kippuva E39 asemel võib ju alati soetada mõnevõrra värskema isendi Smile
Vasta
#20

e39 tehti aastani 2004 ja ilmselt ei ole võimalik sellega garantiikorras esindusse pöörduda.
Ringe võib teha.

kisub Opeli poole
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne