18-03-2007, 22:58 PM
Lisandunud on pilte matkaauto Ford Transiti alla.
Kes asja vastu huvi tunnevad, võiksid sinna kiigata.
Tervitab Jokker
Kes asja vastu huvi tunnevad, võiksid sinna kiigata.
Tervitab Jokker
KILLER666 Kirjutas:muidu normaalne k6ik , aga piltide juures v6iks natukene juttu kah olla..Olen seda ise ka mõelnud ja kunagi isegi olid kommentaarid ka iga pildi juures(eesti keelsel varjandil, sest siis inglise keelset veel polnud).
Niisama pilte vaadates hakkab igav , aga kui m6ne olulisema asja juures oleks väike kommentaar v6i seletus , et mida v6i mismoodi , siis oleks vähe huvitavam vaadata
a see aint minu arvamus
Jokker Kirjutas:Ja veel (see pole küll õige koht reklaamimiseks) saadaval Ford Escort ChiaSee teema ammendunud! Auto müüdud!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Siinsetele foorumikasutajatele hind läbiräägitav.
dworkin Kirjutas:Ma nüüd ei hooma. Kas see esimene paneel käibki lihtsalt poltidega ette kinni või keevitatakse ta sinna tagasi? Kas tal mingit ülesannet kere tugevdamise kohapealt ei ole? Lihtsalt kapoti kinnitamiseks ta sinna pandud?Miks seda peaks keevitama!? Kas tõesti arvad, et poltliides on palju nõrgem kui originaal? Sama moodi võib küsida, kas Ford Transiti kere on siis palju nõrgem kunas esipaneel kinnitub originaalis sammuti poltidega.(Pealegi mõlemilt poolt ainult kahe poldiga , aga minul on kinnitatud kuue poldiga ja alla on paigaltatud 50x50 vinkel.)
Kaval plaan muidugi mootori eemaldamise kohapealt. Jääb mulje nagu pada käiks tihti maha, et sellised modifikatsioonid tehtud on.
Tegelane5 Kirjutas:Mõned küsimused Ford Transiti kohta. Kuna ise mõned päevad tagasi sõitsin sellisega (86 aasta 2,5 ilma turbota) siis selles oli maantee kiirusel ikka tohutu lärm. Vbolla oli midagi viga. Kas see tihendamine aitas midagi(nagu nägin panid miskit villa armatuuri alla) Ja kas see puit salong kruusateel nagisema ei hakka?Jah see ongi nende vanemate Transitite omapära (uuemad vist vaiksemad, pole õnnestunud nendega sõita), et nad üsna lärmakad. Kindlast tegi see vill teda veidi vaiksemaks, aga tegelikult oli selle villa eesmärk teha seda "kuuti" soojapidavamaks, sest nii suurt salongi originaal soendusega ära kütta on üsna aeganõudev tegevus. Tuleb ikka enne hulga kilomeetreid maha sõita kui seest normaalselt soojaks läheb. Pealegi tuleb veel lisaks gaasiküte ja kasutamine on aastaringne siis pole mõtet välisõhku sellega soojemaks kütta. Max temperatuur peaks ikka sisse jääma.
Jokker Kirjutas:Lisandunud uued pildid Opel Senatori projekti ja tänaseks on nad kõik teile nähtavad vaatamiseks ja kommenteerimiseks.
http://uaz.planet.ee/Senator92/album/index11.html
Tegelane5 Kirjutas:Kui kaua muidu need uued tiiva ääred kestavad enne kui uuesti käest lähevad?Eks see oleneb ju igast inimesest endast. Kui värvikahjustused näha ja plekil juba pindmine rooste sees, siis ilmselt aastaga võimalik juba plekist näpp läbi pista. Kui aga koheselt värvikahjustused likvideerida ja iga aastaselt korrosioonikaitset uuendada , siis ei oska mina küll nende eluiga ette arvestada.
Jokker Kirjutas:Kasutaja: TeeTL palun loe hoolikalt nende piltide http://uaz.planet.ee/Senator92/album/sli..._0047.html ja http://uaz.planet.ee/Senator92/album/sli..._0001.html kommentaare ja saad vastuse oma küsimusele