Milline auto osta?
#41

Aga erilise ja hallist massist erineva autoga sõitmine maksab ka midagi. Ei tahaks uskuda ,et tänasel päeval peaks mingit varuosa üle nädala ootama ja näituseks toodud Rover ei ole kindlasti kõige keerulisem auto, mida nähes remondi töökojad ukse pauguga kinni lööks või salakavalalt naeratades kirve sulle selga poetaks. Konkreetse Roveri vastupidavust ei ole ma pädev komenteerima aga mida võin kindlasti öelda ,et tegu on väga ilusa ja isikupärase autoga.
Kui sinu ainus huvi on oma raha eest maksimaalselt autot saada siis osta näiteks Toyota Avensis. Ruumikas, ökonoomne ja äärmiselt vastupidav, aga väga kole ja igav auto.
Kui ma vahel disainist räägin siis kasutan Toyota nime sõimusõnana.Smile
Vasta
#42

r.i.h.o Kirjutas:Kui sinu ainus huvi on oma raha eest maksimaalselt autot saada siis osta näiteks Toyota Avensis. Ruumikas, ökonoomne ja äärmiselt vastupidav, aga väga kole ja igav auto.
Kui ma vahel disainist räägin siis kasutan Toyota nime sõimusõnana.Smile

sekundeerin. viiendat aastat tööautoks toyota ja jubedalt ajab haigutama. ja kole või siis pigem ilmetu on ka. ja suht ebamugav - raputab aukudes kõvasti. samas lollikindlalt vastupidav - ei sillajuppe ei midagi pidand 120000km jooksul vahetama. nüüd juba teine samasugune.

miinusküljeks see, et jubedalt tekib tahtmine mõni mugav hobiauto osta. aga garaazhi pole Sad
senikaua tuleb end tsiklitega rahuldada. neid saab sõprade garaazhinurgas ka hoida.
Vasta
#43

Eestis pole Roveri esindust. Nuff said.
Vasta
#44

Üldiselt pole ka Roverit ennast ka enam olemas. Hiinlasest kloonide Euroopasse jõudmine on sügavalt kahtlane. Seega varuosadega võib probleeme olla.

Aga auto tuleb osta selline, millest rahakott, mõistus ja sõiduoskused üle käivad. Seejuures tuleb eelnevat kolme komponenti hinnata maksimaalselt konservatiivselt.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#45

Võibolla olen naiivne aga ma miski pärast ei usu, et sadades tuhandetes toodetud auto varuosadega peaks probleeme tulema, olenemata tehase sulgemisest. Pole tegu ju 62. aasta Face Vega mark2 tagumise, parempoolse suunatulega( see oli näide, mul ei ole sellist autot ega sellist probleemiSmile ), vot sellise autoga võib probleeme tekkida. Ja ega siis autot pea tingimata esinduses hooldama(aga kui võimalik siis alati parim valik siiski), muud remondi kohad tahavad ka elada.
Jutu mõte peitub siiski selle, et haruldasema auto omamisega kaasneb ka vajadus omad kannatlikumat meelt. Ja sinu tasu on selles, et kaubanduskeskuse parklas leiad oma auto kiirelt üles. Kusjuures see on täiesti tõsine argument, vihjeks: tumesinine universaal kerega Opel Vectra, krt alles kolmas auto mille juurde jõudsin, rasked toidukotid käe otsas oli minu oma. Terve linn on selliseid täis.
Aga oma põhifunktsiooni autona täidab 110%, ise ei maksa midagi, jupid ei maksa midagi ja bensiini ei taha ka eriti võtta.
Lihtsalt inimene peab omale ise selgeks tegema miks ja millist autot ta vajab.
Vasta
#46

No nats oled jah naiivne, ega esindus pole ainult jupipood, kõikvõimalikud hooldusrutiinid ja asjad on ka tehase poolt läbi mõeldud. Ma 75 kohta ei tea, aga vahepeal uurisin MGF-i ja sellega (Roveri K-seeria mootor) oli põhiasi et kui õigel ajal plokikaane tihendit (!) ei vaheta, siis on kööga. Selliseid asju eksootilise auto kohta teab ainult a) esindus b) margigurud, kellest mõlemaga on siinmail kitsas, kuigi kuskil mingi töökoda vist isegi osaliselt spetsialiseerub Roveri grupi autodele.
Vasta
#47

rulli Kirjutas:
r.i.h.o Kirjutas:Kui sinu ainus huvi on oma raha eest maksimaalselt autot saada siis osta näiteks Toyota Avensis. Ruumikas, ökonoomne ja äärmiselt vastupidav, aga väga kole ja igav auto.
Kui ma vahel disainist räägin siis kasutan Toyota nime sõimusõnana.Smile

sekundeerin. viiendat aastat tööautoks toyota ja jubedalt ajab haigutama. ja kole või siis pigem ilmetu on ka. ja suht ebamugav - raputab aukudes kõvasti. samas lollikindlalt vastupidav - ei sillajuppe ei midagi pidand 120000km jooksul vahetama. nüüd juba teine samasugune.

miinusküljeks see, et jubedalt tekib tahtmine mõni mugav hobiauto osta. aga garaazhi pole Sad
senikaua tuleb end tsiklitega rahuldada. neid saab sõprade garaazhinurgas ka hoida.

Novott, kellele ema, kellele tütar... Mina sõidan Avensisega 2,5 aastat ja olen väga rahul, mis puudutab sõidumugavust, välimust ning ruumikust. Mu arvates ikka päris ilus auto, nats ebaöko aint...
Vasta
#48

r.i.h.o Kirjutas:Ja sinu tasu on selles, et kaubanduskeskuse parklas leiad oma auto kiirelt üles. Kusjuures see on täiesti tõsine argument, vihjeks: tumesinine universaal kerega Opel Vectra, krt alles kolmas auto mille juurde jõudsin, rasked toidukotid käe otsas oli minu oma. Terve linn on selliseid täis.

Probleemiks on ka inimeste tohutu höbeda ja halli värvi armastus(ka Lada omanikel) suht keeruline oli leida oma kasuisa autot ülesse, kui 5 ühesugust liikurit on sattunud samase parklasse ja sa lahkusid autost ennem, kui see ära pargiti.
Mida teevad naisterahvad, kes ei tee autodel ju vahet, sest köik näevad ühesugused välja neli rattast ja rool.


Roverile saab juppe siit. http://www.mgrover.ee/

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#49

Big Grin kui naised mõtleks, et kõik autod ühesugused - 4 ratast all ja rool sees, millest keerata, siis ilmselt üldse poleks teemat algatanud. Võtaks esimese ettejuhtuva siis. Või ei müüks enda oma üldse maha. Mida ma nüüd olen iseenesest mõne eelpool kirjutanu nõul ka kaalunud... Aga jõuan järgmisel nädalal Eesti ja vaatan siis auto müügikohtades veidi ringi. Hea kui oleks kuskilt võtta kaasa mõni teadja inimene autosid vaatama, selline büroo võiks olla, et saab omale rentida näiteks neljaks tunniks autoinformaatori kaasa...
Vasta
#50

Ma millegi pärast arvan, et kui Sa seda foorumit natuke uurid, siis enam-vähem võid aimata, kes on kes (abiks ka sünnikuupäev profiilis), ning siis saad kellegi siinsetest omale kaasa moosida (kui endal selline tuttav puudub) Smile Kuna loosi läheb ilmselt vähe uuem auto, siis ma oma abi pakkuma ei hakka, sest uute autode krutskeid mina ei tunne Smile
Vasta
#51

Mina oleks läbi vaadanud järgmise variandi:

igapäevaliikuriks Citröen C1, hobiautoks mingi suur ja võimas kuni 7-a vanune heas korras Landcruiser või Pajero, millel oleks snorkel, vints, ja mis garaazis seistes raha ei küsi ja hinnas odavamaks ei lähe.

Linnas saab ökonoomselt asja ajada, samas, saab automatkades ja safaridel käia

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#52

Mina vaataks ka teisi maastureid Land Rover Defender(vöi series II vöi III), Discovery(I, II vöi IIA) vöi Range Rover Classic.

Väike liikuriks uus Fiat 500(möne ajapärast tulekul selle universaal versioon), Volkswagen Fox, Lupo, Nissan Micra, Citroen C2 jne.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#53

Pole elu sees ühtki autot liisinud ja vastavad kogemused absoluutselt puuduvad. Nädalavahetusel maal vanematel külas käies oli paneelikate vahele 2 uut liisingupilli tekkinud ja uurisin siis natuke asja - Hyundai Sonata hinnaga 260 kilo, 5a kasutusrent, sissemakse 10%, kuumakse 3,5 kilo. Jääkväärtus 30% ehk 78000. Ehk 5a perioodi lõpuks liisingukulud kokku 238 570 (veits alla 4K kuus) ... välja ostes 316570. Samas 18-19000 euri eest leiaks Saksast juba korraliku ning vähesõitnud (kuni 100TKM) 2002-03 E60 seitmese bemmi ... millel oleks ilmselt ka 5a pärast veel kenake jääkväärtus.

Ise sõidan sarnaselt teemaalgatajale 96a viiese bemmiga. Ostsin Hollandist kasutatult - esiklaasivahetus, amordid+sillajupid+töö, sumpa remont, kasutatud kõrvaliste (selle padjad-katted tõstsin kulunud juhiistme karkassile), kasutatud rattakomplekt, ... kulus 12 kilo. Nüüd olen 2 aastat rahus sõitnud, aga sõidan kindlasti veel aastakese. Teoreetiliste arvutuste kohaselt maksab selle auto pidamine k. a. hinnalangus, õlide-filtrite vahetused (ise tehes) + liikluskindlustus veidi üle 1000 eek kuus. Viimane "suurem" remont oli genekas, mille harjad olid 325TKM peale lihtsalt ära kulunud, autopoest 2 samade mõõtudega harja maksid 17 eek/tk ja üks õhtu omal veidi nokitsemist ...
Paistab, et uue auto pidamine (liisides või mitte), võhiklikkus kasutatud auto ostmisel/hooldamisel/pisiremontimisel ning hirm remondikulude ees (garantiifetiðistid) paneb rahakotile ikka vägeva põntsu ...

Teemaalgatale soovitaks võtta puhas paberileht, panna kirja kõik nõuded autole, valida välja nendele omadustele vastavad kandidaadid, arvutada kulud läbi ning teha proovisõit. Kasutatud auto puhul lasta mõnes töökojas masin üle kontrollida. Naisterahval oleks mõistlik vältida igasugu äärmusi - võiks osta igatepidi keskmine auto (mitte väike, suur, odav, kallis, uus, vana, eksoot, jne. jne). Erandiks on muidugi tehniline seisukord, mis tuleks valida parim ja siin võib heldekäeliselt juurde maksta ... oluline on ka väike läbisõit (ei ole muidugi ainumäärav, mõistlik inimene ostab auto võimalikult paljude ostukriteeriumite kattumisel ja aktsepteerib väikeseid kõrvalekaldumisi). Tasub meeles pidada, et selliste läbisõitudega autod, nagu neid üldjuhul Saksast meile tuuakse, põlgavad sakslased ise ära.

Üle soovitan vaadata ka oma isiklikud sõiduharjumused - enamik inimesi harrastab meie auklikel teedel-tänavatel sõidustiili, nagu oleks nad peegelsiledad.
Vasta
#54

argo1974 Kirjutas:Üle soovitan vaadata ka oma isiklikud sõiduharjumused - enamik inimesi harrastab meie auklikel teedel-tänavatel sõidustiili, nagu oleks nad peegelsiledad.
Risustan teemat natuke.
Minu üks tuttav tütarlaps harrastab seda, et kui on keset teed suur auk (ja ta on kuulnud, et august läbi sõita suure hooga ei ole autole hea), siis ta, selle asemel, et august emmalt-kummalt poolt mööda põigata, aeglustab umbes 30-ni ja... ikka august läbi Smile Ma pidin kõrval koos autoga nutma hakkama...
Vasta
#55

41Degree Kirjutas:Minu üks tuttav tütarlaps harrastab seda, et kui on keset teed suur auk (ja ta on kuulnud, et august läbi sõita suure hooga ei ole autole hea), siis ta, selle asemel, et august emmalt-kummalt poolt mööda põigata, aeglustab umbes 30-ni ja... ikka august läbi Smile Ma pidin kõrval koos autoga nutma hakkama...

Kui ta Sinu tuttav on, siis Sa peaksid teda veidi harima/õpetama selles osas. Kuigi, ma usun, et enamike autokoolide püha kohus on sama teha, st õpetada tulevasi juhte auklikul teel sõitma.

Samas, kui tee on VÄGA aukus, siis tulebki tema taktikat kasutada. Ma mõtlen olukorda, kus auke/konarusi on nii palju, et nende vahelt ei annagi auku sattumata läbi manööverdada. Minul ütleb tavaliselt kõhutunne (koos silmadega hinnatava teekattega), kas seekord saab aukude vahel manööverdada või peab tõesti aeglaseks võtma ning mingit auku läbima.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#56

Bemm ja bemm. Hea auto kihutamiseks, uued aga näevad suisa kohutavad välja.
Kuna tegu on naisterahvaga, pisike laps, kirjutada mõistab vigadeta ehk on koolis käinud, siis julgeks soovitada Saabi. Miks?
1. Kas keegi on kuulnud, et Saabiga oleks ennast surnuks sõidetud? Üks vist oli, kes kohe vääääääääga pingutas selle nimel.
2. Saab näitab omaniku mõistust. Võtke kuidas tahate. Bemm näitab ka...
3. Tegu on üliturvalise, läbimõeldud ja väga hea autoga.
4. Pisut kasutatud auto hind on langenud mõistlikule tasemele.
5. Saab 9-3 on hetkel raudselt üks ilusamaid ja stiilipuhtamaid autosid. Itaallaste imeilusad masinad jätame kõrvale.
6. Kui on Skandinaavias käimist ja Eestis olles resideerutakse suurlinnade lähistel, on valikuvõimalusena BioPower ehk etanooli tarbiv sõiduk. Või siis TiD-diislid.

Saab 9-3 vagun, täislaks lisadega, 259K eeku.
Üldiselt on maailmas kaks autot, mis tuleb ise omal nahal ära proovida, et saada teada, mis on hea. Need on Saab ja Alfa-Romeo. Kui nendega sõitnud pole, ei tea inimene autodest mitte midagi...
Vasta
#57

Saab Saabiga ka nalja:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=90219
Lihtsalt nende Aerode kujundus on niisugune et kogenematu silm peab miskipärast Opeliks Wink. Et siis Saabi mehe entusiastlikum sõit ei lähe üldiselt Saabide arvele, Bmw aga tunneb ära iga pensionärgi.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#58

Kasutan teemat ära. Nimelt töökoha vahetusega oleks paari kuu pärast vaja hakata sõitma pikemaid otsi, 90Km kanti kuskil ühel päeval.
Seega suunatud pilk diisli poole. Senini olnud ainult bensukad ja pole diisliga üldse kokku puutunud. Kindlasti saab siit foorumist ka häid nõuandeid.
Algandmed.
1) Kuna rahaga alati on nagu on, siis 2000.- oleks selline ülempiir. Jääks varu ka ootamatusteks.
2) Isu oleks osta mingi väiksem punn, Golf, Corsa... Samas on vaja vedada ka 1500 täismassiga piduritega Respot omajagu.
Lisaks suurem auto kindlasti on ka stabiilsem, turvalisem.
Seetõttu on pilk jäänud B5 Passati peale. Kiidetakse 66 ja 81Kw diisleid.
Silma jäänud sellised isendid:
http://soov-ee.postimees.ee/6441531-volk...tails.html

http://soov-ee.postimees.ee/6083264-volk...tails.html

Volkswageni klubist on nende diislite kohta loetud ka teemasid tundide viisi. Üldiselt vead turbo geomeetriaga, lõdvikutega...
Äkki keegi teadjam Tartu kandis oleks nõus need autod nädalavahetusel üle vaatama, testima. Vaev saab kindlasti tasutud.
Ise võin ju proovisõitu teha, aga kindlasti jääb palju silma vahele.
Ülevaatuspunkti minek ilmselt ka mootori tervise kohta palju välja ei anna.
Palju müügis ka uuemaid 74, 85 ja 96Kw diisleid. Pumppihustitega foorumite järgi probleemsemad, samas kui ikka osata ära kontrollida, kas asi on nii hull?
Näiteks:
http://www.auto24.ee/used/2806840

Olen nagu Passati usku, kuna aastate jooksul on neid ikka erinevaid olnud ja pole ühegagi erilisi probleeme olnud. Samas võib ka soovitada miskit muud marki. Fordidest näiteks äkki Focus?
Samas äkki miski uuem bensiin polegi diislist nii janusem?
Vasta
#59

Kas need pasatid tohivad töesti 1500kg käru vedada?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#60

Viimane Passat on kõige hullema Eesti rondiärika oma, ei tasu vaadatagi ilmselt.

Ise soovitaks 103kw vana Audi mootoriga Volvo V70neid, kas siis uuem kere või vanem. Kindlasti kindlapeale minek.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne