mtz82 jahutusvedelik karteris... mõistus otsas
#1

lugu selline et traktoris tosool sees ja seisnud sügisest saati , paari nädala eest avastasin et karteris on õli kuidagi palju, kui õli punni lahti võtsin voolas seal oma 3l tosooli välja. Niih mõtlesin et mis seal ikka - blokikaane tihend otsad andnud. Uus tihend ja päevakene tööd ning vahetatud ta oligi. Vana tihend oli suht niru tõesti kuigi konkreetset kohta kust jahutusvedelik õliga kokku puutus nagu aru ei saanud.

uus õli ja jahutusveik sisse masin käib, õli natuke nagu vahutama kippus, mõtlesin et ehk systeemi veel eelmist õli jäänud (soomest tulnud traktor, miski lääne õli ei saa vene õliga läbi äkki).
Nädalakese seisis ja jälle krt oma 200ml tosooli voolas karterist välja.

Et siis kas on veel mingeid variante peale blokikaane tihendi kust jahutusvedelik võiks õliga kokku saada?
Ehk oskate midagi soovitada, millest selline kala.

ette tänades.
Vasta
#2

Hülsi tihend laseb läbi,ennegi olnud.
Vasta
#3

uko Kirjutas:Hülsi tihend laseb läbi,ennegi olnud.

ukoga nõus. Tosool on salakaval otsib kõik praod üles. võta karter alt vala veesärk täis ja uuri kust tuleb,
Vasta
#4

uko Kirjutas:Hülsi tihend laseb läbi,ennegi olnud.

enda dt 75 oli kunagi hülsile auk sisse roostetanud, kust vaikselt vesi karterisse tuli
Vasta
#5

MTZ-80 peal sai vahetatud hülsitihendid, plokikaas, plokikaanetihendeid ja kogu krempel käis mitu korda lahti. Probleemiks oli see, et jahutusvedelik sattus silindrisse ja sealt edasi karterisse. Viga oli lõppude lõpuks selles, et hülsil oli pisikene mõra sees. Käimist ei seganud, aga peale käimist pidi mootori kuivaks laskma, muidu oli õli vee/dosooliga koos ja summutist käivitamisel vaht väljas. Peale hülsside vahetust on kõik jälle roosiline.
Vasta
#6

selline rumal küsimus veel et kui hull ettevõtmine see hülsi tihendi vahetus on ?
Kas mingeid eri vahendeid sellks ka vaja ning mida jälgima peaks.
Vasta
#7

kui õnn et hülsil midagi viga pole siis togid puuklotsi ja vasaraga välja või on võimalus kasuta rakist. vanad kummrõngad (2tk hülsi kohta) välja, sooned puhtaks kokku tagasi. kui hülss vigane läheb suuremaks investeeringuks
Vasta
#8

Kuidas remont õnnestub?
Vasta
#9

Mul isal on sama jama jumziga,aga viga oli selles,et kunagi oli vesi mootorisse jäetud ja külm oli mootori plokki mõrad teinud.Kui veesi mootorisse valad, siis mõne minutiga oli juba vesi all karteris õliga segunenud.Probleemi lahendame uue moootori plokkiga.
Vasta
#10

Hülsside väljavõtmisel tuleks ka seda tähele panna et jahutussärgist mingid purud tihendi vahele ei jääks. Kui jäävad, siis tuleb teist korda veel lahti võtta. Kui süsteemis on kasutusel olnud vesi, siis on võimalik et sealt ka katlakivi tihendi vahele tuleb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne