Postitused: 328
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
Kas keegi oskab öelda, et kui töömahukas on Passatile Vento nina ette aretamine ja kas sellega saab ka ARKi ülevaatusest läbi.Vento nina on vist Passati omast kitsam.
Oma mõistusega olen arvanud, et vaja oleks vahetada, ümber teha või laiemaks teha:
1.Esimesed küljekarbid(uus tuledelõige)
2.Uus esipõll(laiemaks teha?)
3.Esivõret klaasriide ja vaigu abil laiendada
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
eks see yks porn oleks pärast
Golfile saab kyll ilma suurema jamata panna.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
B3 passat on tõesti imeliku esiosaga kuna iluvõre pole. Ma arvan et sul on mõistlikum otsida tuuning iluvõre ja vbolla ka uued tuled-tuttaval oli 4 tulega + mingi tuuning iluvõre hoopis parem, kõik muu tundus stokk olema. Vw foorumi tuunijad oskavad sulle paremat nõu anda vast.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 218
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
2
18-05-2008, 00:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2008, 00:55 AM ja muutjaks oli
rulli.)
mul meenub sõbra jutt, et tema samasugusel passatil oli mingi keemia stangealuse "tuuletammiga". et kui ta selle puruks sõitis , hakkas mootor ülekuumenema, kuna õhku ei suunatud piisavalt radikasse.
kas see ümberaretus mingeid sarnaseid kalasid ei too? vento stange on alt nagu rohkem kinni, samas jälle ülevalt saab iluvõre vahelt õhku.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
VW klubis on seda teemat arutatud, tava Passati "prillidesse" õhuvõtuavade tegemise järel olevat seda ülekuumenemise ohtu tunduvalt vähem. Arvatavasti käib läbi Vento võre ka piisav kogus õhku...
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
pppp sendand minagi, ma olen ka kindel et Latvias tunings toodab lisaks mõttetutele A80 b3 /b4 look iluvõre julladele ka seda Passat B3e tuuning võret.
BTW kõige esimene tuuning mida ma nägin oli 89/90 a Tehnika tootmises 08 le uus iluvõre. See auto vajas ka seda.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.