Vento nina Passatile?
#1

Kas keegi oskab öelda, et kui töömahukas on Passatile Vento nina ette aretamine ja kas sellega saab ka ARKi ülevaatusest läbi.Vento nina on vist Passati omast kitsam.
Oma mõistusega olen arvanud, et vaja oleks vahetada, ümber teha või laiemaks teha:
1.Esimesed küljekarbid(uus tuledelõige)
2.Uus esipõll(laiemaks teha?)
3.Esivõret klaasriide ja vaigu abil laiendada
Vasta
#2

eks see yks porn oleks pärastSad
Golfile saab kyll ilma suurema jamata panna.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

Eks ilu peitub vaataja silmades, aga isiklikult sellise ristsugutise tegemisel küll mõtet ei näe.Big Grin
Võrdle alustuseks mõlema masina tiiva kuju Rolleyes Nende plekkide ainus sarnasus on pleki paksus...
Vasta
#4

B3 passat on tõesti imeliku esiosaga kuna iluvõre pole. Ma arvan et sul on mõistlikum otsida tuuning iluvõre ja vbolla ka uued tuled-tuttaval oli 4 tulega + mingi tuuning iluvõre hoopis parem, kõik muu tundus stokk olema. Vw foorumi tuunijad oskavad sulle paremat nõu anda vast.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#5

Tegelane5 Kirjutas:B3 passat on tõesti imeliku esiosaga kuna iluvõre pole. Ma arvan et sul on mõistlikum otsida tuuning iluvõre ja vbolla ka uued tuled-tuttaval oli 4 tulega + mingi tuuning iluvõre hoopis parem, kõik muu tundus stokk olema. Vw foorumi tuunijad oskavad sulle paremat nõu anda vast.
Seda ma räägin, et imelik.Volksuklubisse juba esitasin küsimuse, aga keegi midagi tarka vastata ei osanud.
http://static1.nagi.ee/i/p/185/88/046471398534ab_l.jpg
Ärge muud porri vaadake mis ma meeltesegaduses enda passaadile külge pookisinBig GrinAga vaadake nina-minu meelest on päris tip-top selle auto küljes.
Tuuning iluvõrest võiksid pildi saata.Siiani pole küll ühegi normaalset näinud.
Vasta
#6

Laurix Kirjutas:[quote=Tegelane5]
Seda ma räägin, et imelik.Volksuklubisse juba esitasin küsimuse, aga keegi midagi tarka vastata ei osanud.
http://static1.nagi.ee/i/p/185/88/046471398534ab_l.jpg

Ja mina sain unise peaga aru, et plaanis terve ninaosa Vento plekkidele üle viiaCool Et plaanis sel moel teha nagu Volvo omanikud oma 740le 940 nina ette kruvivad...
Pildil näeb tõesti hea välja!
Kui VWklubi meestelt infot ei leia, proovi ka http://forums.vwvortex.com/zeromain
Vasta
#7

CORRADOg60 Kirjutas:Et plaanis sel moel teha nagu Volvo omanikud oma 740le 940 nina ette kruvivad...

viimase aastakäigu 700 tuli juba tehasest 900 ninaga muideks Toungue
Vasta
#8

taavi Kirjutas:
CORRADOg60 Kirjutas:Et plaanis sel moel teha nagu Volvo omanikud oma 740le 940 nina ette kruvivad...

viimase aastakäigu 700 tuli juba tehasest 900 ninaga muideks Toungue
OT aga päris mitmed Volvod on ka kasutajate poolt samas stiilis "tuuningu" läbinud.
Seda näidet tuues vihjasin puhtalt vahetatavate detailide hulgale (kapott,tiivad,stange,tuled jne), mitte ei plaaninud algatada uut arutelu Volvo 740 erinevate aastakäikude erinevuste üle.
Vasta
#9

mul meenub sõbra jutt, et tema samasugusel passatil oli mingi keemia stangealuse "tuuletammiga". et kui ta selle puruks sõitis , hakkas mootor ülekuumenema, kuna õhku ei suunatud piisavalt radikasse.

kas see ümberaretus mingeid sarnaseid kalasid ei too? vento stange on alt nagu rohkem kinni, samas jälle ülevalt saab iluvõre vahelt õhku.
Vasta
#10

VW klubis on seda teemat arutatud, tava Passati "prillidesse" õhuvõtuavade tegemise järel olevat seda ülekuumenemise ohtu tunduvalt vähem. Arvatavasti käib läbi Vento võre ka piisav kogus õhku...
Vasta
#11

Nii et peale ilu on selline lahendus ka praktiline.Peab siis hakkama kusagilt vento nina otsima hakkama, mis teab mis lihtne ülesanne ei olegiSad
Vasta
#12

rulli Kirjutas:mul meenub sõbra jutt, et tema samasugusel passatil oli mingi keemia stangealuse "tuuletammiga". et kui ta selle puruks sõitis , hakkas mootor ülekuumenema, kuna õhku ei suunatud piisavalt radikasse.

35i-l on "töllmokk" jah soojema ilmaga suht oluline detail.

Miks just Vento ja mitte näiteks 35i facelifti nina (viimasega peaks idee poolest nagu vähem aretamist olema)?
Vasta
#13

pppp sendand minagi, ma olen ka kindel et Latvias tunings toodab lisaks mõttetutele A80 b3 /b4 look iluvõre julladele ka seda Passat B3e tuuning võret.
BTW kõige esimene tuuning mida ma nägin oli 89/90 a Tehnika tootmises 08 le uus iluvõre. See auto vajas ka seda.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne