14-05-2008, 23:40 PM
Tervist. Kuna see foorum tundus ainuke kus võiks asjalikke vastuseid saada, siis otsustasin oma küsimuse siis postitada.
Subjekt siis Ford Scorpio, 1990 a, 2,0 DOHC. Anomaalia siis järgmine: Nimelt ühel heal päeval hakkas mootor vahele jätma, üks silinder ei töötanud korralikult. Juhtus seda ainult siis kui mootor pöörded langesid tühikäigule, ja ka siis ainult aeg-ajalt. Kui pöördeid tõsta siis võttis kõik silindrid ilusti järgi. Kuna küünlad olid ammu vahetamata siis arvasin et küünlad vanad. Uued küünlad peal, ikka sama jama. Ostsin siis ka uued küünlajuhtmed, ei midagi. Kuna tundus et oli ka natuke tosooli vähenenud kahtlustasin järgmisena et ehk jookseb jahutusvedelik kuskilt mootorisse (kuigi õli oli korras, ning sumbutist auru ei tulnud) mõõtsin surved ära, kõik ilusti 13,5-14 igal silindril. Siis piilusin jagaja kaane alla, klemmid natuke mustad, puhastasin ära, kuid ikka ei midagi. Endal hakkab mõistus otsa saama, kuid probleem püsib. Ehk oskab keegi asjalikku nõu anda
Subjekt siis Ford Scorpio, 1990 a, 2,0 DOHC. Anomaalia siis järgmine: Nimelt ühel heal päeval hakkas mootor vahele jätma, üks silinder ei töötanud korralikult. Juhtus seda ainult siis kui mootor pöörded langesid tühikäigule, ja ka siis ainult aeg-ajalt. Kui pöördeid tõsta siis võttis kõik silindrid ilusti järgi. Kuna küünlad olid ammu vahetamata siis arvasin et küünlad vanad. Uued küünlad peal, ikka sama jama. Ostsin siis ka uued küünlajuhtmed, ei midagi. Kuna tundus et oli ka natuke tosooli vähenenud kahtlustasin järgmisena et ehk jookseb jahutusvedelik kuskilt mootorisse (kuigi õli oli korras, ning sumbutist auru ei tulnud) mõõtsin surved ära, kõik ilusti 13,5-14 igal silindril. Siis piilusin jagaja kaane alla, klemmid natuke mustad, puhastasin ära, kuid ikka ei midagi. Endal hakkab mõistus otsa saama, kuid probleem püsib. Ehk oskab keegi asjalikku nõu anda