Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
6st MAZi panid juba vene ajal paljud masinamehed oma 150tele. Parem vääne tühikäigu madalatel pööretel ja starterkäivitus (mis küll nõudis korralikke akusid) olid vast peamised eelised... Neid liigub eestis tänapäevalgi. Hobujõududes suurt vahet polnudki...
Paar aastat tagasi sirvisin 150 tehase kataloogi, seal oli mootorivariante päris palju (paar lääne päritolu, erinevad 6sed ja 8sed Kamazi ja Mazi omad, vana malli mootor SMD-62 ja veel mingid).
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Sellist asja poleks küll arvanud, et gaasikeevitusega raami niimoodi lõigutakse... Ok, lõikamine lõikamiseks, aga kaubanduslik välimus asjal puudub!
Postitused: 61
Teemad: 15
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Tiit, avalda saladus, mis suurusjärgus see nn "kapremont" maksma läks? Viimane teema mis tean, oli see et kapremondi mootor oli koos paigaldusega 28 tuh krooni. Kuigi asjad oluliselt kallimaks läinud, siis usun et endiselt on teatud tööde jaoks kasulik vene tehnikat käigus hoida.
Sass1
Postitused: 36
Teemad: 2
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
29-05-2008, 23:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2008, 23:23 PM ja muutjaks oli
tehnikasurm.)
sellise isendiga siis, vabandan pildi kvaliteedi pärast, silo sõkkumas anneküla piim oü 27,05,2008[attachment=28117][attachment=28116][attachment=28118]
Postitused: 117
Teemad: 9
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Võrumaal on K 700 kasutusel silo sõtkujana ja paar talve tagasi ajas teed talvel lahti. Mõnda 700 võib ikka näha võrumaal liikudes.