22-03-2008, 21:19 PM
valdo Kirjutas:Usun, et kui väga veab, leiab sedaviisi ehk isegi miski ZIL/ZIS-158 (Liaz-158) kerejäänuse.Seegi ju olemas täiesti.
valdo Kirjutas:Usun, et kui väga veab, leiab sedaviisi ehk isegi miski ZIL/ZIS-158 (Liaz-158) kerejäänuse.Seegi ju olemas täiesti.
PETSS Kirjutas:Ja ehk leiab ka ZIS 154 ,155 ?
pokk10 Kirjutas:Kõik Põlevkiviraudtee ER1 vagunid on Ahtme depoos alles veel. Pilti saab vaadata siit. Peaaegu aasta aega tagasi lubasid kuus utiili saata ning kaks tükki alles jätta.
sasstak Kirjutas:pokk10 Kirjutas:Kõik Põlevkiviraudtee ER1 vagunid on Ahtme depoos alles veel. Pilti saab vaadata siit. Peaaegu aasta aega tagasi lubasid kuus utiili saata ning kaks tükki alles jätta.
Aga keegi teab nende tehasenumbrid?!?
valdo Kirjutas:Haapsallu muuseumisse viidi, ei olnud interjöörid enam algne, vaid tugevalt muudetud:
a) algsete ER1-te siseseinad olid kaetud reljeefse linkrustiga (vahel ka dermatiiniga), millede liitekohtadel olid puitliistud;
b) algsete ER1-te aknad olid puidust ning teise klaasiga talveraam monteeriti suveks eest; avatav ülaosa oli muide ainult välimisel aknal, st talvel ei saanud nende aknaid lahti teha;
c) algsete ER1-te istmed olid nn poolpehmed - puitraamile toetus kolm eraldiseisvat dermatiiniga kaetud patja, mille all olid vildikihid; põrandale kinnitus see iste kahe püsttoru abil, mitte stantsterasest konstruktsiooni abil, nagu uuematel;
d) paki- ja mütsiriiulid olid uuematest rongidest erinevad ja teistsugused - lehtterasest stantsitud vahekandurite vahel oli hulk peenikesi terastorusid;
e) salongi ja tamburi vahelised uksed olid puidust, mitte metallist.
Liblikmutter Kirjutas:valdo Kirjutas:Haapsallu muuseumisse viidi, ei olnud interjöörid enam algne, vaid tugevalt muudetud:
a) algsete ER1-te siseseinad olid kaetud reljeefse linkrustiga (vahel ka dermatiiniga), millede liitekohtadel olid puitliistud;
b) algsete ER1-te aknad olid puidust ning teise klaasiga talveraam monteeriti suveks eest; avatav ülaosa oli muide ainult välimisel aknal, st talvel ei saanud nende aknaid lahti teha;
c) algsete ER1-te istmed olid nn poolpehmed - puitraamile toetus kolm eraldiseisvat dermatiiniga kaetud patja, mille all olid vildikihid; põrandale kinnitus see iste kahe püsttoru abil, mitte stantsterasest konstruktsiooni abil, nagu uuematel;
d) paki- ja mütsiriiulid olid uuematest rongidest erinevad ja teistsugused - lehtterasest stantsitud vahekandurite vahel oli hulk peenikesi terastorusid;
e) salongi ja tamburi vahelised uksed olid puidust, mitte metallist.
Raudteehull Kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/26486633
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/26486641
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/26486651
ER1-81-10 Järvel siis!
Ootame Valdo kommentaare..
2TE116 Kirjutas:Niiet eestis on alles teadaolevalt 10,3 elektrirongivagunit. 8 on Ahtmes, 1 on Haapsalus, 1 on järvel ja tamburi ning kolme aknaga jupike Koplis kasutusel garaazina..
valdo Kirjutas:See ei ole ER1.2TE116 Kirjutas:Niiet eestis on alles teadaolevalt 10,3 elektrirongivagunit. 8 on Ahtmes, 1 on Haapsalus, 1 on järvel ja tamburi ning kolme aknaga jupike Koplis kasutusel garaazina..
Mille jupp Kadaka pst-l autokauplusena ümberehitatult on (seda Sa ei lugenud)?
Regardman Kirjutas:valdo Kirjutas:Mille jupp Kadaka pst-l autokauplusena ümberehitatult on (seda Sa ei lugenud)?See ei ole ER1.
valdo Kirjutas:Klassvagun, millel aknad on asendatud.Regardman Kirjutas:valdo Kirjutas:Mille jupp Kadaka pst-l autokauplusena ümberehitatult on (seda Sa ei lugenud)?See ei ole ER1.
Aga mis see siis on (mind on see juba 15 aastat huvitanud)?