Mälumäng

Trollid 90-99 tulid aprillis-mais 1973 liinile värvides, mis värvipassi järgi siin tabelis nr.11.
http://tallinn.mashke.org/troll/9tr/schemes.php?lng=est
Ja alates 100-st olid kõik trollid värvipassi järgi nr.2 ja seda võib aastatel 1974-1982 nimetada ehk tõesti ÐKODA tavavärvideks, varem aga küll mitte!
Vasta

Aga 100 numbrist muutusid ka veidi marsruuditahvlid.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Milline on kõige vanem tramm Tallinnas ja mis on selle ehitusaasta?

[Pilt: evanescenceuc0wk5.jpg]
[Pilt: mychemicalromancenf7.gif]
[Pilt: userbarmikafan01vs9.jpg]
[Pilt: jamesb2hu4.gif]
Vasta

crazy Kirjutas:Milline on kõige vanem tramm Tallinnas ja mis on selle ehitusaasta?
Praegu liinilolevatest vagunitest on vanim 128, mis väljus tehasest 1978/79 aastavahetusel. Vaid mõned päevad on noorem 158.
Tehnilistest vagunitest on aga vanim lumesaha T-5 baasvagun, mis ehitatud 1936.a.
Aga küsiks siis kohe edasi, et kas teate, mille poolest seesama 128 ainulaadne on? Vähemalt minule teadaolevalt teist sellist vagunit pole Smile
Vasta

Volli Kirjutas:Aga küsiks siis kohe edasi, et kas teate, mille poolest seesama 128 ainulaadne on? Vähemalt minule teadaolevalt teist sellist vagunit pole Smile
128 oli ainus vagun Tallinnas, mis on sõitnud kolmel erineva rööpavahega trammiteel, Berliinis (1435mm), Geras (1000mm) ning Tallinn (1067mm)
Vasta

geooon Kirjutas:
Volli Kirjutas:Aga küsiks siis kohe edasi, et kas teate, mille poolest seesama 128 ainulaadne on? Vähemalt minule teadaolevalt teist sellist vagunit pole Smile
128 oli ainus vagun Tallinnas, mis on sõitnud kolmel erineva rööpavahega trammiteel, Berliinis (1435mm), Geras (1000mm) ning Tallinn (1067mm)
Õigus! Kusjuures tõenäoliselt ainus selline vagun mitte ainult Tallinnas, aga ka maailmas Smile
Vähemalt ei tea mina teist sellist!
Vasta

Üks parimaid küsimusi ,mis mujjalt kuuldud .Kahjuks pole autor mina.Aga wastata ju võiks kui keegi wiitsib.Küsimus.Kui Eesti kaardilt kaotada 2 linna jääks elu Eestis seisma.Mis linnad need oleks?Wabandust ,et kasutasin võõrast asja aga küsimus ülimalt hea.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Kõhutunne pakub Tartut ja Narvat.
Vasta

OX. Sul vale vastus,

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Volli Kirjutas:Tehnilistest vagunitest on aga vanim lumesaha T-5 baasvagun, mis ehitatud 1936.a.
Vabandan, et see lause mind kiusama hakkas. Kas tõesti on T5-st veel midagi järel?? Ma küll ei mäleta tema lammutamist, aga seda ka mitte, et ta oleks korda tehtud või siis vanal kujul veel alles.

helista bussi infosse TEL. 6631
Vasta

Ma pakun Pärnut ja Kehrat

[Pilt: evanescenceuc0wk5.jpg]
[Pilt: mychemicalromancenf7.gif]
[Pilt: userbarmikafan01vs9.jpg]
[Pilt: jamesb2hu4.gif]
Vasta

Tallinn on samahästi kui kaks Eesti väikest linna.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Tallinn võiks olla õige ainult sellepärast, et siin asub Eesti riigi valitsus Toompeal. Kas õiged vastused on need linnad, kus toodetakse midagi tähtsat, mida kusagil mujal ei toodeta? Kunda, Kohtla-Järve näiteks?

[Pilt: evanescenceuc0wk5.jpg]
[Pilt: mychemicalromancenf7.gif]
[Pilt: userbarmikafan01vs9.jpg]
[Pilt: jamesb2hu4.gif]
Vasta

6631 Kirjutas:
Volli Kirjutas:Tehnilistest vagunitest on aga vanim lumesaha T-5 baasvagun, mis ehitatud 1936.a.
Vabandan, et see lause mind kiusama hakkas. Kas tõesti on T5-st veel midagi järel?? Ma küll ei mäleta tema lammutamist, aga seda ka mitte, et ta oleks korda tehtud või siis vanal kujul veel alles.
Ma samuti vabandan, et toona (2 nädalat tagasi) selle T-5 kohta käiva lause üldse oma jutusse toppisin, sest suure tõenäosusega küsis crazy vanimat liinitrammi, mitte tehnilist. Veel vähem soovisin ma selle lausega kedagi kiusata, seepärast siis mõned täpsustused siin!
Arvepidamine tehniliste trammide üle on üldse üsna kaootiline ja lünklik olnud, ei ole ma ka ise nende vastu liinitrammidele sarnast huvi tundnud ja ei peeta trammidepooski nende vagunite kohta ülitäpselt arvet.
T-5 suhtes on Sul ilmselt õigus, et seda lumesahka enam tõesti pole, sest uurides ka pildimaterjali viimaste aastate kohta ma teda kusagilt ei leidnud. Ka ei meenu mulle, millal viimati oma silmaga seda vagunit nägin, aga tundub nii, et kui teised kolm lumesahka (T-4, T-8, T-18) on viimase kümnekonna aasta jooksul renoveeritud (T-4 sai 1997.a. koguni metallkere), siis T-5 kanti kusagi 90-ndate keskel maha (ilmselt polnudki vajadust 4 lumesaha järele). Raamatus "Tallinna tramm 110" T-5 samuti enam kirjas pole, aga sealseid andmeid ei saa ka alati 100% tõe pähe võtta, sest (fakti)vigu on tolles raamatus palju.
Niisiis peaks vanima tehnilise trammi au hoopiski T-4 saama (vaatamata totaalsele ümberehitusele), sest baasvagunina on temas ära kasutatud 1951.a. vagunit nr. 34.
Vabandan veelkord oma varasemate ebatäpsuste pärast! Minu viga on see, et kipun kiirustades kirjutama peast ja ei vaevu enamasti oma juttu igasugustest tabelitest või raamatutest kontrollima, arvates et kõik on täpselt meeles....aga tuleb välja, et alati ei olegi nii Smile
Vasta

crazy Kirjutas:Tallinn võiks olla õige ainult sellepärast, et siin asub Eesti riigi valitsus Toompeal. Kas õiged vastused on need linnad, kus toodetakse midagi tähtsat, mida kusagil mujal ei toodeta? Kunda, Kohtla-Järve näiteks?
See veidi konksuga küsimus.Seni õiget wastust veel pole.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Oma kandi patrioodina pakuks Võrut. Teist linna pakkuda ei oska, ehk oleks see Tõrva.
Vasta

Tallinn ja Tartu

Tallinna ühistranspordi infosait aadressil http://www.yhistransport.eu.
Vasta

Tartu ja Saku (pole küll ametlikult linn, aga peaaegu...)
Vasta

See linnadepakkumine on paras umbluu ja ka eelnevatest pakkumistest paistab, et igaühe mõte liigub omasoodu!
No ma siis pakun oma 2, võttes aluseks, et meil siin nagu transporditeema Smile
Ja transpordi halvamiseks mõjuks kõige paremini Tallinna ning Tapa kaotamine!
Vasta

jõhvi ja tapa
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 27 külali(st)ne