Z letom 1985 se je zakonodaja spremenila, hkrati pa se je grðki trg odprl uvozu. Poniji so bili obsojeni na smrt, najdlje, do l. 1992, se je obdrþal Namco SuperPony:
Pony oli üks paljudest Citroen Mehari derivaatidest, erinevalt originaal-Meharist plekk-kerega. Naljakas, et Pony viimane versioon on formaalselt praegugi tootmises, kuigi seni viimane eksemplar valmistati ilmselt aastaid tagasi. UUs pilt: üks oma aja kohta eesrindliku konstruktsiooniga prototüüp, mis kahjuks rahapuudusel tootmisse ei jõudnud. Etteruttavalt võib öelda, et sellelt firmalt ei jõudnud tootmisse enam ühtegi päris uut sõiduautomudelit. Prototüübi konstruktoril olid talle enim kuulsust toonud tööd aga alles ees.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Palju väiksem firma kui Lancia või Austin. Lancia Aurelia oli tõesti üheks eeskujuks. Prototüübil oli alumiiniumplokiga ja kahe nukkvõlliga V8, käigukast tagasilla juures, ebatavaline vedrustus ja Bugatti stiilis nelja teraskodaraga rool. Kuulsa konstruktori hilisem käekiri on ka fotol juba aimatav.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.