mesamees Kirjutas:Paide kutsekoolil on samalaadne masin ainult,et DZ -122A-1,masin on töötundide poolest peaaegu uus.
Väike parandus - PKKK-l on siiski DZ-122A-2. Pirka väidab nii, Sa lihtsalt mäletasid valesti
Sul õigus jahh,ju vist hakkan vanaks jäämaviimati sõitsin sellega 1999 aastal ja koolikonspektides oli mul juttu A1-st,mis peaks põhimõtteliselt käiguosalt sama olema(võin ka nüüd puusse panna).
Eestis tootis 90. aastatel greidereid Corbex Engineering, mis läks aga pankrotti. Iseenesest oli ehitatud masinate kvaliteet täiesti viisakas ja kõik peaksid veel ka töös olema. Kuna tehnika on suuremalt jaolt Vammaselt pärit, siis varuosasid on üsna kerge saada. Kui kellelgi on suurem huvi Corbexi ajaloo vastu, siis Corbex Engineeringust alguse saanud ettevõtmine toimib tänagi veel, tõsi küll, höövlite tootmisest on loobutud.
Üllatav on, et üsna palju vanu NSVL-is toodetud höövleid on siiski kasutusel. Hüdroõli kulu on päevas neil minimaalselt 20..30 liitrit. Täiendavalt ei suudetud pidureid mitte kuidagi töötavatena hoida. Täitsa huvitav oli vaadata, kui üks sellistest keskmise teraga tanklas pidurdas
tiitv Kirjutas:Eestis tootis 90. aastatel greidereid Corbex Engineering, mis läks aga pankrotti. Iseenesest oli ehitatud masinate kvaliteet täiesti viisakas ja kõik peaksid veel ka töös olema. Kuna tehnika on suuremalt jaolt Vammaselt pärit, siis varuosasid on üsna kerge saada. Kui kellelgi on suurem huvi Corbexi ajaloo vastu, siis Corbex Engineeringust alguse saanud ettevõtmine toimib tänagi veel, tõsi küll, höövlite tootmisest on loobutud.
Üllatav on, et üsna palju vanu NSVL-is toodetud höövleid on siiski kasutusel. Hüdroõli kulu on päevas neil minimaalselt 20..30 liitrit. Täiendavalt ei suudetud pidureid mitte kuidagi töötavatena hoida. Täitsa huvitav oli vaadata, kui üks sellistest keskmise teraga tanklas pidurdas
Kogu lugupidamise juures ei saa ma siiski aru, mis mõte on seda tikutopsietiketi suurust pilti üles panna. Kui, siis ikka suuremana, et seda vaadata ka võimalik oleks...
Corbex-Vammas Viljandimaal. Juht pidas mingil kindlaks tegemata jäänud põhjusel otstarbekaks möirata nagu metslane ja nõuda ka pildi kustutamist (pildistamine toimus täiesti avalikul ja üldkasutataval teel). Kummaline, kui lapsikult võib täiskasvanud inimene käituda. Oleks, et küsiks siis rahulikult, et mille jaoks pildistad, aga ei...
Kui keegi möirgama hakkab, siis mine lähedale ja räägi midagi, kui asi ei muutu, seejärel üks ülitugev välk möirgajale otse silma, nii muuseas. Avalikus kohas kasuta välku palju tahad, ise on süüdi et just sel hetkel sinna vaatas...
Sillu Kirjutas:Juht pidas mingil kindlaks tegemata jäänud põhjusel otstarbekaks möirata nagu metslane ja nõuda ka pildi kustutamist (pildistamine toimus täiesti avalikul ja üldkasutataval teel). Kummaline, kui lapsikult võib täiskasvanud inimene käituda. Oleks, et küsiks siis rahulikult, et mille jaoks pildistad, aga ei...
Paraku on selline käitumine fotode tegemisel nii mõnigi kord ettetulev. Endal jäänud nii mõnigi pilt tegemata sellepärast, et lihtsalt ei lubata. Võid seal proovida küll rääkida, aga kui inimesel ikka on see, et tema vara keegi veel näha võib, nii suur probleem, siis pole nii mõnigi kord midagi teha.
Mõni kord on aidanud pildi kätte saada väike meene pererahvale(kalender, pastakas või nokats), teinekord on õnnestunud mõnekümnekordse zuumiga pilt kuskilt üle põllu vms ära teha.
Saaremaal Kõrusel? oli ka kunagi üks vanem teehöövel. Nüüd Street-viewga seda sealt enam ei leia, mõned aastad tagasi oli ta seal kindlalt olemas. Võibolla eksin kohaga ka kuid ei usu.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2020, 17:13 PM ja muutjaks oli Maanteemuuseum.)
Muuseum ehitab koostöös partneritega esimest endises NL konstrueeritud liikurhöövlit V-1 (Volberg-1, ). Joonised on olemas aga jooniste ja katseprotokollide vahel on teatavaid vasturääkivusi ja ka osade jooniste puudumine teeb muret.
Nüüd põhiliest, nimelt on vaja leida jagaja, jooniste järgi peaks olema samasugune kui hilisemal V-10 mudelil. Muuseumi algaastatel sai üles otsitud mitu V-10 höövlit aga nüüd on palju vett merre voolanud ja neid enam vist pole alles. Aga äkki ??? teab keegi kedagi kel vedeleb üks V-10 või selle jagaja (teatavasti asendati neid moodsamatega)?
Lugupidamisega
Rain Rikas
Taskutelefon +372 53 420 102
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
V10, mis kunagi veeti PMT OÜ hoovile, liigub juba mitmendat aastat ühest hoovi otsast teise. Võib proovida mingit dialoogi alustada aga väga ei panustaks.
(30-06-2020, 22:26 PM)jrgen20 Kirjutas: V10, mis kunagi veeti PMT OÜ hoovile, liigub juba mitmendat aastat ühest hoovi otsast teise. Võib proovida mingit dialoogi alustada aga väga ei panustaks.
minu andmetel ei olnud sellel enam originaalset jagajat peal ...