Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Olemas kolm karbussi, mootorrataste omad, huvitaks. mis marki ratastele/mootoritele kuulusid.
Kaks esimest on tüüpilised hallist sulamist asjad, tõenäoliselt valmistatud enne 2st maailmasõda:
Kolmas on vasest ja täiesti komplektne, trosside ja hoobadega, eelmistest tunduvalt vanem, aga paremini säilinud:
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 5,095
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
166
Esimene AMAL - karburaator ilmselt NSU tsikli oma olnud (ujukikambri alt-toide) ja ilmselt väikese NSU oma (200 - 250 cm3). Täpsemaks määramiseks oleks abiks numbrid karburaatorilt.
Teine Graetzin -karburaator ilmselt statsionaarmootori oma, sealt tähtedest/numbritest (ilmselt Kf22/xx või Ke22/xx) ei oska mina midagi arvata
Kolmas -ei tea.
Postitused: 5,095
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
166
NSU AMALID OSL 250 -M74/426
OSL 351 - M76/014
OSL 501 - M76/024
OSL 601 - M76/434
NSU 351 OSL siis näiteks vastavalt 350 cm3 4-taktiline NSU mudel...., vb see pildil on 250-se jaoks veidi suur ka, vb 350-se oma ?
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Tänud hr Kass.
Kui saan mahti täpsustan andmeid. Kolmas on tõenäoliselt valmistatud kusagil 1915 mõni aasta siia/sinna, ilmselt kuulub JAP mootorile, kollektor on terasest, samuti trossid, muidu vask.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
To stihl:
Unustasid mõne nulli lisada
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Esimene on Amal M74/437
Teine kannab nime Bing, mudel AOS/22T, kaks esimest tähte pole 100% kindlad.
Mõlemad komplektsed, s.t. siibrid, nõelad, ujukid olemas.
Täienduseks eelmisele kiirele vastusele: kui kellelgi on ostu või vahetuse soovi, kuigi ei kujuta ette, mille vastu, võtke ühendust privas.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 5,095
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
166
See M74/ 437 peaks siis ka 200/250 NSU OSL silindrile külge sobima, ühesõnaga "väikesele" OSL mudelile.
See BING paistis küllalt sarnane Graetzini mudelile, Graetzini statsionaaride omadel vist küll pole siibriruumi kaan keermega vaid kõrvade ja poldiga kokkupigistatav (vähemalt osadel).
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Ei tasu põdeda:
- see pole siin müügi koht
- ja mina ei alustanud kauplemist
- on need asjad mul juba aastakest 25 ilusti seisnud ning võivad sama hästi edasi seista
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 50
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
1915 võib olla tõsi kuid ei pea kuuluma JAP mootori juurde analooge kasutati ka mujal 1919-1926 rihmaveoga kergmootorratastel näit. alba nägin seda kuskil pildil need on ca 200kuupi . Jutujätkuks 1915 a jupid on tunduvalt kallimad kui 1926 a.omad tean mootori riismeid kuhu see karbakomplekt sobiks aga see komplekt on kahjuks kahekümnendatest aastatest
Edu tuvastamisel omandamis huvilisi leiad hulga.
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
To: splint
Ega ma ei väida, et ainult JAP on sobilik mootor, ainult, et pole näinud ühegi teise küljes, ei elus ei piltidel. Suhteliselt sarnane istub ka ühesel küljes. Ja JAP mootoreid kasutas päris mitu mootorratta valmistajat.Raha peale väljas ei ole, aga kinkima ka ei hakka, tõsise taastajaga saab alati kaubale.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!