Üks Rex
#1

[Pilt: 00459790f2a49a.jpg]

Oli kunagi ühel mu tuttaval.

Asp
Vasta
#2

ilus :bounce palju neid \"vanu\" rex-e veel Eestis on?7?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#3

Ilus on ta ainult kaugelt vaadates. Lähedalt uurides on isetegemise jäljed väga selged, et mitte öelda koledad.

Kui ma ei eksi, siis toodeti neid 10 ringis.

Asp
Vasta
#4

Üks Rex seis eelmine/üleeelmine aasta Lastekodu tänaval terve talve, kui ta ühel kevadkuul sealt saladuslikult kadus. Oli ka sellist kollast värvi.

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#5

Seesama. Leidis endale siis uue omaniku. Edasine saatus teadmata.

Asp
Vasta
#6

Üks Rex/Vilgas (tumepunast värvi) on Eesti Mootorispordi Ajaloo valduses.
Racing
Vasta
#7

Lähedalt uurides on isetegemise jäljed väga selged, et mitte öelda koledad.
---------------------------------
Nagu näiteks?
Vasta
#8

Leidsin oma pildikogust veel paar foto samast masinast:

[Pilt: 0083295301cd17.jpg]

[Pilt: 00832954eade0f.jpg]

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

way cool!
Kunagi, kui Rex oli uus asi (mingi 1993 või 94) ja mina veel noor, siis unistasin mõttest ehitada Rexi plastikutega ringraja auto Smile Et monokoki peale ja slickid, suur antitiib jne.
Rääkisin hr. Kitsega isegi telefonitsi, et uurida auto tehilisi üksikasju.
Vasta
#10

Aspelund Kirjutas:Leidsin oma pildikogust veel paar fotot...
Kui nüüd vaadata seda küljepealt tehtud pilti, siis meenutab millegipärast väga Pontiac Fierot (kõvasti robustsem näeb küll välja...) - kas äkki on ka see Rex\'i disaini mõjutanud...? Smile
Uue Rex R12 \"originaali\" ei ole raske ära arvata, kuid kas keegi teab kindlalt mille järgi (kui üldse?) on siinolevad Rex\'id tehtud? Või on ta tõesti originaalne disain?
Vasta
#11

Eks esimest Rex\'i mõjutasid paljud autod, kuid enim mõjutasid teda hoopis kasutada olevad detailid, nagu Samara esiklaas, 02\'e tagaluugiklaas jne. Nagu ikka iseehitatud autosid. Disain on küll tegelikult täiesti ainulaadne, tehtud proffi poolt. Üldse oli Rex R-10 vist päris mitme ülikooli töö (aga raudkindlalt ühe diplomitöö) \"baasiks\". Rex\'i kohta on paks raamat, kus ta siis diplomitöös täieliselt lahti lahatakse ja põhimõtteliselt kõikide detailide vastavus seadusandlusele ka lahti kirjutatakse. Nagu ühel korralikul autol olema peabki.
R-12 on selge Cobra replica ja üha paremaks läheb. Sellega polnud mingit küsimust disainis. Aga nagu näha, on R-11 vahelt puudu. See on nii ainulaadse ja omanäolise disainiga, et esimese n\'idisegi valmimine võtab ilmatuma aja. Kuna isegi olemasolevate autode klaase ei kasutata, siis pole sellist \"ulmet\" mitte just lihtne teha. Ja kuna püütakse vältida esimese Rex\'i vigu ehk nigelat koostamistäpsust, siis võtab see veel lisaaega. Esimene Rex viidi mudelisse kasutades puitu. Puidul aga omadus õhuniiskusest tingituna oma mõõtmeid muuta. Seetõttu on ka vormid täpselt nii täpsed, kui seda reaalsel autol näha on. R-11 mudel tehakse aga metalli peale vaiku kandes ja absoluutset täpsust ning sümmeetriat taga ajades. Ja alles siis võtakse mudelilt vorm ja tehakse valmis plastdetailid. Ehk lõpptulemus peaks saama sama hea, kui Mersu koostetäpsus. Need mõned valmis keredetailid, mis hetkel on lõpuni tehtud, on ikka mitu klassi parema kvaliteediga, kui vanad.
Ja Vootelele: kõige esimene valminud Rex R-10 oligi võidusõiduauto, puur sees ja puha. Sõideti sellega natuke ringrada ja autoralli \"nulli\". Eelmise aasta lõpul \"sokutasin\" Hr. Kitse soovil selle auto ühele mehele, kes uuesti eluvaimu autole sisse puhub ja äkki mõnedel Eestis toimuvatel autovõidusõitudel ka osaleb. Aga auto jääb siiski ehitaja omandusse, et kunagi mõnes tehnikamuuseumis oma auväärne positsioon sisse võtta.
Vasta
#12

PlyVal64 Kirjutas:Ja Vootelele: kõige esimene valminud Rex R-10 oligi võidusõiduauto, puur sees ja puha. Sõideti sellega natuke ringrada ja autoralli \"nulli\". Eelmise aasta lõpul \"sokutasin\" Hr. Kitse soovil selle auto ühele mehele, kes uuesti eluvaimu autole sisse puhub ja äkki mõnedel Eestis toimuvatel autovõidusõitudel ka osaleb. Aga auto jääb siiski ehitaja omandusse, et kunagi mõnes tehnikamuuseumis oma auväärne positsioon sisse võtta.
kuidas tulemused olid ja kuidas auto käitus võidusõidus?
Vasta
#13

yx rex peax olema...nyyd kah miu arust kollast värvi...tallinn pärnu maantee ääres varbolas(51 km tallinnast)....seal selle auto omanikul yldse terve hoov igasugust träni täis...sellegi auto http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2201 pilt tema hoovilt tehtud Smile
ja tolle naabrimees seal samasel yle tee peab väääääääääääääga seffi vanavara muuseumit-hoidlat....seal lausa miski veneaegne volga mootoriga vormel seisab....vot...
Vasta
#14

diugu Kirjutas:yx rex peax olema...nyyd kah miu arust kollast värvi...tallinn pärnu maantee ääres varbolas(51 km tallinnast)....seal selle auto omanikul yldse terve hoov igasugust träni täis...sellegi auto http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2201 pilt tema hoovilt tehtud Smile
ja tolle naabrimees seal samasel yle tee peab väääääääääääääga seffi vanavara muuseumit-hoidlat....seal lausa miski veneaegne volga mootoriga vormel seisab....vot...
Ja mina olen selle vanavaramehe naabrimees Toungue Rexiga mul endal kahjuks suvel ei õnnestunudki proovisõitu teha...
Vormeli tahaks ka üles lüüa, ma ajan pidevalt talle peale seda Big Grin
Samas lahe oli suvel käivitada tal mingi 30-ndate rehepeksumasina vms mootor, 5hj... Asi oli üle 30a seisnud, aga bensiin sisse, vänta ja mootor käis Big Grin
Vasta
#15

Leidsin huvitava pildi:
http://www.hot.ee/sadalamc/images/talviralli03/29.jpg
Külgkorv meenutab kahtlaselt Rexi esiotsa?
Vasta
#16

Üks Rex on nüüd minu tagasihoidlikus kollektsioonis. Tegemist on siis siin mitu korda mainitud kollase isendiga, mis paiknes Varbola lähistel.
Auto on komplektne ja sõidab, hävinenud on salong mille taastamisega tegelen hetkel vaikselt.
Tehnika on puhas Lada.

Paar pilti
[Pilt: juuni08%20008.jpg]
[Pilt: juuni08%20013.jpg]
Vasta
#17

see sama rex oli mu klassiõe isa oma Winkükskord rääkis sellest
Vasta
#18

Väga meeldiv seda autot jälle näha,tee siis auto kohta teema ka.Eriti huvitaks mis on ette võetud esisillaga,omalajal ei olnud ma suuteline seda tööle panema.Eks mõistust ja kogemusi oli liiga vähe,täna usin,et asi tehtav,kui pole juba tehtud.
Edu igatahes ja kui oskan võin nõuga abiks olla,selle autoga mul palju häid mälestusi.
Vasta
#19

Mis probleem selle sillaga siis oli, lihtsalt huvi pärast küsin.
See kollane masin saaks veidi gruuvimaks, kui vedrustust madalamaks lasta ja vähe edevamad veljed-rehvid installida. Praegu ei näe eriti sportautolik välja...
Vasta
#20

janek555 Kirjutas:Väga meeldiv seda autot jälle näha,tee siis auto kohta teema ka.Eriti huvitaks mis on ette võetud esisillaga,omalajal ei olnud ma suuteline seda tööle panema.Eks mõistust ja kogemusi oli liiga vähe,täna usin,et asi tehtav,kui pole juba tehtud.
Edu igatahes ja kui oskan võin nõuga abiks olla,selle autoga mul palju häid mälestusi.

Ja mina nuputasin miks need rattad nii vähe pööravad Smile eks tulevikus tuleb mõelda kuidas seda geomeetriat seal parandada saab.
Hetkel teen sisu korda, siis tehnika ning viimaseks välisilme.
Suve lõpus tahaks mõne sõidu teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne