17-07-2008, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2008, 11:24 AM ja muutjaks oli ullivilli.)
Kuidas vabaneda raskesti kättesaadavates kohtades roostest või siis vähamalt pidurdada roostetamine.
näiteks keevitati autole uus hing, kuna ise loll ja haiameelne, siis jäi keevitus ilma kaitsekihita ja kohe robinal rebaseks.
Relakaga otseselt ligi ei saa ja samas ega ei kannatagi, kuna nii võib hinge uuesti lahti lihvida, mis oleks halb. Äärmisel juhul saaks traadiga ligi, aga sellega vist päris puhtaks ikka ei saa. Käsitsi lihvida ka kehv ja tõenäoliselt roostetab kiiremini, kui lihvida jõuab.
Teine koht on kapoti alumine pool(karkassi ääred)... sama lugu, relakaga ei jääks midagi järgi ja ei saaks ka eriti ligi.
Teha on vaja, muidu varsti on tükid taga, aga kuidas..
Äkki traadiga üle, siis roostemuundur, uuesti traati, muundur peale, siis mingi värv ja mastiks?
On kellegil paremaid ideid näpunäiteid?
Välimus ei ole tähtis neis kohtades, vaid pigem vastupidavus.
Hinna ja kvaliteedi suhe ka oluline. Kõige kõigemat lubada ei saa, läbi roostetada ka ei taha lasta.
näiteks keevitati autole uus hing, kuna ise loll ja haiameelne, siis jäi keevitus ilma kaitsekihita ja kohe robinal rebaseks.
Relakaga otseselt ligi ei saa ja samas ega ei kannatagi, kuna nii võib hinge uuesti lahti lihvida, mis oleks halb. Äärmisel juhul saaks traadiga ligi, aga sellega vist päris puhtaks ikka ei saa. Käsitsi lihvida ka kehv ja tõenäoliselt roostetab kiiremini, kui lihvida jõuab.
Teine koht on kapoti alumine pool(karkassi ääred)... sama lugu, relakaga ei jääks midagi järgi ja ei saaks ka eriti ligi.
Teha on vaja, muidu varsti on tükid taga, aga kuidas..
Äkki traadiga üle, siis roostemuundur, uuesti traati, muundur peale, siis mingi värv ja mastiks?
On kellegil paremaid ideid näpunäiteid?
Välimus ei ole tähtis neis kohtades, vaid pigem vastupidavus.
Hinna ja kvaliteedi suhe ka oluline. Kõige kõigemat lubada ei saa, läbi roostetada ka ei taha lasta.