Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
aga kuidas radika temperatuurilt järeldan,et kas on kinni või mitte?
Postitused: 3,699
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Jossu Kirjutas:aga kuidas radika temperatuurilt järeldan,et kas on kinni või mitte?

kui läheb soojaks (praeguse ilmaga lausa kuumaks), käib jahutusvedelik läbi. Kui külm, siis mitte ja pole ime, et keema kipub.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Tänud, termostaadid mõlemad kinni. Ei funganud teised ning tellisime uued, homme hommikul saabuvad.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Tervus. Oskab keegi ehk mainida kas antud isendil spidomeeter trossiga v elektrooniline? Nimelt teine ei tööta ja vaja viga otsima hakata...
Ettetänades, Joosep!
Postitused: 763
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
Vaata käigukasti küljest,aga sellel aastal tõenäoliselt elektroonoline ja viga käigukasti otsas olevas anduris (tõenäoliselt).
Postitused: 763
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
Paremal pool küljepeal,ümmargune andur,kaks juhet tuleb välja. Vaata hoolikalt.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Kuramus, masinal veepump ei funga, termostaatidest suurt tolku polnud. Mootoris vesi ringi ei käi... Uue eest küsitakse 9k + tööraha. Esialgu ei teagi mida teha...
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
29-07-2008, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2008, 22:32 PM ja muutjaks oli
Jossu.)
No radikasse siseneva lõdviku võtsin mootoripoolt lahti, panin käima ja vett sealt küll lööma ei hakanud, sirises lihtsalt nagu ka ilma mootorit töötamata...
Joosep!
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Leidime vist vea üles. Veepump ei käi ringigi. Tugevasti kinnikiilunud või on rihm liiga lõtv.
Postitused: 27
Teemad: 1
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Poisid olge täitsa tehke auto ikka sõidukorda, küll jõuab proovida palju spido peale kerib ja kas külge ka ette tõmbab. See 9 tonnine veepump on väike raha võrreldes sellega mis võib mootoriremondile kuluda.
Aga veepumpasid saab ~3 korda odavamalt ka.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Kindlast ongi see meie eesmärk. Spidomeeter on kõigest väike probleem. Praegu tundub, et veepump on kinni kiilunud. Nüüd on vaja enne radikas maha võtta, et pumbale ligi pääseda. e-bays-t saab selle isegi jah ca 2000 krooniga, kuid kas äkki ei ole selleks vajadust. Igatahes igasugused nõuanded on teretulnud.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
03-08-2008, 00:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2008, 01:13 AM ja muutjaks oli
villuro.)
Pöördesse mitte minemine vaevalt bensiini viga on, pigem jagaja kaalud kinni, surnud juhtmestik, väsinud potensiomeeter, vaakumvoolikud, ka ajusse minev jne. jne.
Klõbin on kindlalt lahtine klapipesa, 95% kasvõi korra kuuma saanud mootoril on see haiget saanud.
Kui järgmise 10km jooksul summutist kolbe ja kepse ei taha näha siis kaas kohe maha. Üks V12 just lendas niimoodi pilbasteks.
Selleks, et sellel mootoril temp korralikult püsima saada:
Uus radikas, kõik voolikud, veepumbaga mõtleb vast midagi välja, kuigi see 9k on nagunii vajaliku töö juures kommiraha.
Hülsid kindlasti VÄLJAST roostest puhtaks, muidu ei saagi korralikult käima. Kuna mootor juba kuuma saanud siis väga tõenäoliselt kaaned kõverad, halval juhul ka al. plokk.
V12 gurud väidavad, et lisaõhuklapp ei ela ka isegi ühtegi ülekuumenemist üle.
Kuumatundlik on ka süütevõimendi, mis ei kesta isegi normaaltingimustes.
Kindlasti tuleks üle vaadata bensuvoolikud-torud kapotiall ning jagaja tuulutus. Põlenud V12 on lihtsam leida kui elusat.
Jõudu!
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Nüüdseks veeringlus taastatud, probleemiks oli kinnikiilunud veepump, mille paranduse saime kõigest 2000ga. Praeguseks probleemiks on, et kõik silindrid ei tööta. Jagaja kaan on uus, töötada kõik ikka ei taha. Jõudu pole kohe nii...ehk oskab keegi häid nippe jagada kust viga otsida?
Joosep.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Alustuseks võiks õiged uued küünlad olla.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
margijärgi said täpselt samad mis vanad, kuid vanadega käis paremini...
Postitused: 46
Teemad: 0
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Olen samuti kokku puutunud nähtusega, kus mootor uute küünaldega kehvemini töötab. Asi arvatavasti selles, et vanadel küünaldel suuremad sädevahed, mis soodustab kütuse süttimist. Nõnda võib järeldada, et viga võib peituda sissepritses.
Pole miskit uut siin ilmas.