13-08-2008, 14:14 PM
Mina vene ajal paigaldasin Gaz 21 mootorile 24 nukkvõlli, plokikaane, kollektori ja istutasin peale Poola Zuki 2 lõõrilise karburaatori. Praegu tuleks panna Gaz 24-10 nukkvõll. Nukkide kõrgused oleksid järgmised. 39; 40; ja 41. Muidugi on viimasel ka paremad klappida avamise ja sulgumise faasid.
Sellise mootori võimsus märgatavalt tõusis ja bensiini kulu vähenes. Linnasõidul 10 lt ja maanteel sai hakkama 8,5 lt. -ga. Kiirendus oli samaväärne valgusfoori tagant sööst starte teinud Zigulitega. Mahajäämus tekkis 3 käigu vahetusel, sest Zigulil on 4 astmeline kast.
Tagasilla peaülekande vahetamisel 24 või 24 -10 omaga tuleb paigaldada ka 24 satelliitide koda, kuid pooltelgede hammasrattad panna Gaz 21 omad, sest nuutide arv on erinev.
Kui keegi tahab mootorit väliselt säilitada originaalsemana, siis on olemas ka veel 24 ühe lõõrilisi kollektoreid. Sellisel juhul tuleb tagasilööki bensiini kulus.
Sellisel moel saab hakkama ilma suurte haamriteteta ja igasuguste muude ponnistusteta. Kõik , mis teete läheb asja ette ja tuleb igati kasuks.
Sellise mootori võimsus märgatavalt tõusis ja bensiini kulu vähenes. Linnasõidul 10 lt ja maanteel sai hakkama 8,5 lt. -ga. Kiirendus oli samaväärne valgusfoori tagant sööst starte teinud Zigulitega. Mahajäämus tekkis 3 käigu vahetusel, sest Zigulil on 4 astmeline kast.
Tagasilla peaülekande vahetamisel 24 või 24 -10 omaga tuleb paigaldada ka 24 satelliitide koda, kuid pooltelgede hammasrattad panna Gaz 21 omad, sest nuutide arv on erinev.
Kui keegi tahab mootorit väliselt säilitada originaalsemana, siis on olemas ka veel 24 ühe lõõrilisi kollektoreid. Sellisel juhul tuleb tagasilööki bensiini kulus.
Sellisel moel saab hakkama ilma suurte haamriteteta ja igasuguste muude ponnistusteta. Kõik , mis teete läheb asja ette ja tuleb igati kasuks.