dnepr, mis mudel?
#1

Tervist,
Plaan siis käsile võtta oma esimene vene raskeratas. Leitud isend, mis omaniku jutu järgi peaks olema 70ndatest aastates (paberid puudu). Mootor peaks olema uuem, 80ndatest. Kas oskate öelda mis mudeliga täpsemalt tegu?
Samas küsiks kohe ka, kas ratast saab arvele võtta ka mootori numbri järgi? Nimelt mootor tuleb ühelt nö chopperiks ümber ehitatud dnerpilt ning sellel on eesti number ja paberid olemas. Kas see raami number üldse huvitab kedagi (ametiisikuid)? Ning kas birka ümber tõstmine ühelt raamilt teisele on väga moraalitu tegu? Smile
Last but not least - omanik ei oska ise hinda küsida, milline oleks viisakas hind sellisele komplektile? Kaasa saab nii külgvankri, mootori, rattad, reduktori kui ka muud jupid. Puudu on sumbutid.

Pildid: http://picasaweb.google.com/roman.normann/Dnepr

Tänud ette,
romulus
Vasta
#2

Mu kogemus hiljutisele emmiliste arvelevõtmisel näitas, et just mootorinumbrit ei viitsita vaadata, kuid raami nr (ehk siis kere nr ehk tehasetähis) on kõige olulisem. Birkat võib ju tõsta (illegaalne, kuid lihtne), kuid mõni helgem ARKi onu võib raaminumbrite erinevuse tuvastada (birka vs tagumise amordikannu peale löödud nr).
Hind on alati ostja ja müüa kokku leppida, kuid mina julgeks sellise jupihunniku eest pakkuda (ehk ka küsida) ca 4-5k. Eeldusel, et tähtsaid/defkasid juppe (peale summutite) poleks puudu ning kõik elutähtis siiski toimiks.

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#3

Otsisin k-750M järgi foorumist, ning paistab tõesti et sellega tegu. Ainus küsimus on tagatules - kõik masinad mis ma leidsin, olid tilgakujulise tagatulega. Minu piltidel aga kandiline. Kas erinevus võib tulla tootmisaastast? Mis aasta see üldse olla võiks? Samuti, kas mulle tundub, või tagaporikal on alumine osa puudu/ära lõigatud, sest lõpeb kohe numbri all?
Janno, nagu ma aru saan, peaks sisselöödud raaminumber olema vasakul tagumisel aordikannul. Pilt sellest:
http://picasaweb.google.com/roman.norman...3785016338
Numbrit seal pole, on see nüüd minu õnn või õnnetus (ARKi mõistes)?
Vasta
#4

zyndapp666 Kirjutas:raamiosa ja külka tunduvad K-750M olema...
Ma pole kunagi osanud K ja Dnepri raamidel vahet teha- peale selle, et K raam on pisut lühem. Millised on veel erinevused ja miks arvad külka kuuluvat K-le?

Romulus- tilgakujulised tuled pärinevad 60-ndate algusest (1963? 1964?). Sealt edasi tulid sellised plastikust, kandilisemad tulekatted. Raami number on sageli puudu- omal läbi käinud kaks raami, millel polnud numbrit, aga kui birka on olemas, siis on kõik OK ja passi lähebki birka number. Mis mootorinumbrit puudutab, siis olen nii aru saanud, et mootor loetakse kuluosaks ja number ei huvita eriti kedagi- v.a. juhul, kui kahtlustatakse varastatud eksemplari. K-650 porilaud on pikk, sama lugu vist ka mt9-l (veendunud ei ole).
Hinnast- viimase aasta-pooleteistkümnega on hinnad rämedalt kosunud, seepärast kipun nõustuma Janno'ga. Kui kõik osad on olemas ja sama viisakas seisukorras nagu tundub olema korv ja raam, siis ise nõustuksin maksma hinda vahemikus 5-6000 kr. Ilus projektiratas, Edu!
Vasta
#5

Leidsin netis ühe pildi ka, kus tagatuli samasugune kandiline ning kirjas, et tegu 70. aasta K-750M-iga. Ainsaks erinevuseks leidsin tagumised leevendid - tollel on vedru näha. Kahjuks pole seal külka pilti.
http://www.bikez.biz/ads/showad.php?ad=2...pr_k-750_m
Seega vist võib lugeda, et ka tagatiib on originaal?
Küsin veel üle, mis on sellise masina puhul kõige defkamad jupid? Siis vaatan järgi, et need kindlasti kaasa saan.
Vasta
#6

romulus Kirjutas:Leidsin netis ühe pildi ka, kus tagatuli samasugune kandiline ning kirjas, et tegu 70. aasta K-750M-iga. Ainsaks erinevuseks leidsin tagumised leevendid - tollel on vedru näha. Kahjuks pole seal külka pilti.
http://www.bikez.biz/ads/showad.php?ad=2...pr_k-750_m
Seega vist võib lugeda, et ka tagatiib on originaal?
Küsin veel üle, mis on sellise masina puhul kõige defkamad jupid? Siis vaatan järgi, et need kindlasti kaasa saan.
Ehk aitab see: http://www.hot.ee/dnepr/mt11/
Defkat kaupa ei ole- kõike on saada, ainult pikk porilaud kipub kaasreisija tagumiku all väsima, seepärast teda korralikuna leida on problemaatiline. 70 alguses toodeti veel MT9, millel oli pikk porilaud, hilisematel mudelitel olid juba kandilised paagid, pikk sadul jne. Minu parema arusaamise järgi K-650, MT9 ja K-750M erinesid üksteisest põhiliselt mootori, sumbutite ja käigukasti poolest, + (vist) kardaani pikkus. Ka korvi osas ei oska ma erinevusi nimetada.
Kunagi viskasin siin foorumis nende erinevuste kohta küsimuse üles, aga vastuseid tuli napilt ja puudutasid valdavalt pisidetaile ja raami pikkust.

EDIT:
Miks mulle tundub sinu teisi, müügiteemalisi postitusi vaadates, et sa oled võtnud omale vabaduse ostuhuvilist hinnauurijat mängides uurida hinda, millega oma dneprit maha müüa? Kui nii, siis austust sa sellise lollitamisega siin foorumis kindlasti ei leia!
Vasta
#7

Tere, ei taha väga solkida teemat, aga siin küsitud kuida saada tsikkel arvele, siis ma küsiks sama asja, et kui birka peal on raami nr ja mootori nr ja need kattuvad tsikliga, aga ainus probleem on see et vene doke pole, kas siis on võimalik ta arvele võtta ja mis seal nagu toimub ültse siis Smile
Tänan.
Vasta
#8

Minu 71 aasta k-650 tundub äravahetamiseni sarnane:raami number puudub ja ka korv on sama.Samuti tehase värv.tagumise porilaua otsas on liigendil jätk,et hõlbustada tagumise ratta eemaldamist.Kui birka alles ,siis sealt ju peaks mudeli kätte saama.

Lugupidamisega Lune
Vasta
#9

Järgmise nädala algul lähen järgi, siis uurin täpsemalt birkat kah. Kas omaniku vahetumisel peab masin ARKile ette ka näidata olema? ARKi kodukalt sain teada, et kui sõidukil VIN koodi ei ole, siis peab. VIN kood ongi siis birka number? Kas passis olev värvus läheb analoogselt lääne ratastega - raami värvi järgi? Ühisomandis oleva sõiduki müügilepingu blanketti/näidist pole kellegil pakkuda?
Jube palju küsimusi kogunes jällegiSmile
Vasta
#10

Kõigile nendele küsimustele on siin foorumis vastuseid kui palju. Kasutage natuke otsingut ka ikka.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#11

OK, tänud kõigile vastuste eest.
Vasta
#12

K750M -l ja K650-l sama raam. Umbes 1973 tuli MT9 millel tagurpidikäiguga käigukast mis pisut pikem, sellell ja hilisemad tsiklitel on see pikem raam. Raske silmaga vahet näha, mõõdulintiga saab.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#13

Järgmistele põlvedele: sai birka pealt järgi uuritud ning tegu siis Dnepr´iga, mudel MT9, aasta 1972.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne