Pildimäng, osa 7.

mrali Kirjutas:Ehk Alvis TA/350.

Jah, see ta tõesti on. Alec Issigonise aastatel 1952-55 konstrueeritud 8-silindrilisest Alvisest oli aastaid üsna vähe teada, kuid pärast Issigonise arhiivi uurijatele avamist on jooniseid, fotosid ja infot tublisti lisandunud. Foto on skännitud ajakirja "Classic & Sports Car" juuninumbrist.
Prototüübil oli Alex Moultoni konstrueeritud kummi-hüdrovedrustus (Hydlolasticu eelkäija). Tagatelje ees asuv (transaxle) käigukast oli vaid kahekäiguline ja et saada nelja käiku, paigaldati overdrive ja sellele leiti koht esiistme all. Pildil nähaolevad Renault 4 (või sapaka) stiilis rattad asendati tavalistega, kuna piduritrumlitelt kandus ratastele liiga palju soojust ja kummid kuumenesid üle.
Uut Alvist oli kavas esitleda aastal 1956, kuid rahanappusel tööd katkestati. Auto jäi laohoonesse seisma ja hävitati aastal 1964. Töömehed vedasid sõiduki laost välja, tagusid kuvaldadega puruks ja panid põlema. Üks hävitustööd pealt näinud Alvise töötaja küsis rooliratast endale, kuid ei lubatud.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Katsetame siis sellise tuunitud veokiga. Seda marki enam ei eksisteeri (selle nime all).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Pildil oleva Alvise saatust silmas pidades kipitab keelel küsimus: mispärast küll britid ennast kultuurrahvaste hulka kuuluvaks peavad? Masinapurustjate liikumise mõju on neil ikka jube tugevalt geenides. See Alvis pole ainus unikaalne sõiduk, mis sealmaal barbaarselt hävitatud on.
Vasta

Inglasi siin eraldi välja tuua on kohatu. Kõik rahvused on samamoodi oma kultuuri- ja tehnikaajaloo kallal tegutsenud. Ega eestlasedki mingi erand pole.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

sisut meenutaks natuke.
Vasta

Paistab, et paras pähkel...Sisu ei ole, kuid ühe teise ka Eestis suht levinud veokitootja eellane. Võib vaadata ka kabiinil olevate kirjade keelt Wink
Vasta

Kasutage googeldades näiteks U-tähega algavaid nimesid.
Vasta

mrali Kirjutas:Paistab, et paras pähkel...Sisu ei ole, kuid ühe teise ka Eestis suht levinud veokitootja eellane. Võib vaadata ka kabiinil olevate kirjade keelt Wink
Renault või siis Iveco ga midagi seost?

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

PETSS Kirjutas:
mrali Kirjutas:Paistab, et paras pähkel...Sisu ei ole, kuid ühe teise ka Eestis suht levinud veokitootja eellane. Võib vaadata ka kabiinil olevate kirjade keelt Wink
Renault või siis Iveco ga midagi seost?

Noo, ühega neist...koguja vihjet tuleb ka arvestada Wink
Vasta

Waat nüüd vabandused kirjapildis ,kas mitte UNIC või miskit sinnapoole?

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Tegu UNIC-uga, mudel Izoard ehk seega prantslaste osa tänasesse IVECOsse.
Vasta

Jälle teema kole soikus - katsetab ühelt kaasfoorumlaselt saadud pildiga, mis tehtud sel aastal Rhodose saarel. Mark pluss mudel.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Greek miskit.
EDIT: Guugõldasin veits ja http://images.google.com/imgres?imgurl=http://farm2.static.flickr.com/1281/1250399479_3f0e8df60e.jpg%3Fv%3D0&imgrefurl=http://flickr.com/photos/77265976%40N00/1250399479&h=375&w=500&sz=184&hl=en&start=3&usg=__fOiFiBH0XLYfiTTEsE0HdxYfehg=&tbnid=BRV29O8absHzKM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dgreek%2Bthree%2Bwheeler%26ndsp%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN
Vasta

ei ole greek miskit. Meie teame seda marki kui neljarattalise tootjat
Vasta

Ja mark praegugi Eesti müügitabelites väga kõrgetel kohtadel.
Vasta

Motoemil. Täna on selle asutuse nimi Emilios Trailers. Kreeka toodang.
Vasta

Ei ole kreeklane...nagu varemgi mainitud, tegu praeguse ühe Eesti automüügitabelite liidriga.
Vasta

Mazda T2000 ?
Vasta

anski Kirjutas:Mazda T2000 ?

Loeb õigeks, pildil küll T1500, aga mark õige ja muid sarnasusi kah palju..
Vasta

Paneks siis uue. Millega tegu?

[Pilt: mang10.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne