Pildimäng, osa 7.

Ei ole ka see otsitav mark. Sõidukeid tootev firma on ka tänapäeval väga ja väga elujõuline. Peale mitmeid nimemuutusi toimetavad nad siiamaani.
Terv.Jaanus
Vasta

Nonii. Siis, kuna muid alternatiive pole, võiks tegu olla Datsuni eellasega (DAT?).
Vasta

Nii see tõesti on. Tegemist on kunagise eestlaste ,,rahvaauto,, Datsuni kauge esivanemaga, DAT model 41, sünniaastaga 1916. Tollane reklaam kirjutas ta kohta et tegu on ökonoomse, kuid luksusliku linnasõidukiga. No mida sa hing ikka oskad veel tahta kui 15 suksujõudu kapoti all ja viis kohta autos ning katus pea kohal. Tootmisarvud jäid väikeseks, kuna sõidukeid valmistati käsitööna. Marginimedest niipalju et muutus see minu teada sellises järjekorras DAT-DatCar-Datson-Datsun-Nissan.
Terv.Jaanus
Vasta

Selline pähkel pureda, niipalju veel lisaks, et kasutati mitme veokitootja (mh DAF ja Volvo) standardkabiini ning omaltpoolt veel, et huvitav, palju NAMI ja Kutaisi tehase mehed seda uurisid Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Esirataste asend kabiini taga toob silme ette ,,Kolhida,, põllumajandusliku mudeli KAZ 4540.
Terv.Jaanus
Vasta

Kole sarnane põllumajandus-Hiidale tõesti. Aga pärit hoopis Lääne poolt (väike vihje ka minu esimeses postis just kabiinide kohalt).
Vasta

Magirus?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Magirusega on niipalju seost, et kasutas ka koos Volvo, DAF-i ja Saviemiga ühiseid kabiine (seda tegi ka õigusjärglane Iveco). Sama mudelinimetusega (ja sarnase otstarbega) masinaid toootis ka üks tuntud Saksa traktoritootja.
Vasta

vahest siis TERBERG
Vasta

Terberg ka pole. Saksa firma ja vihje: nelja klubi.
Vasta

Pakuks Henschel.
Vasta

Henschel ka mitte...tegu üsna vähetuntud firmaga, mille esindajat näeme, kuid sama mudelinimega eelkäijaid tegi Fendt.
Vasta

Äkki Bedford?
Vasta

tarko Kirjutas:Äkki Bedford?

Saksa firmaga tegu...saksa Wikipediast leiab ühe varemtoodud vihje alusel ka sam pildi Wink
Vasta

AGROBIL ilma vihjeteta ei oleks küll selgust saanud
Vasta

Agrobili nimi jah, tootis neid firma nimega Rhein-Bayern Fahrzeugbau, erinevatel andmeil 30...ca 130 tükki (viimased aastail 1994). Fendti variant tuli varem ja sel oli vasakule küljele nihutatud põllumajandusmasina kabiin.
Rhein-Bayern kasutas siis Iveco-Magiruse kabiine ja Iveco 4x4 ðassiisid, mille esisild oli tahapoole nihutatud. Pealisehitus oli omalooming. Ja välised suured sarnasused KAZ-4540ga on olemas, otsesest seosest aga andmeid pole Wink
Vasta

proovime seda. Eestis pole neid kohanud küll aga liigub neid näiteks Hollandis


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Aasta tagasi sellist siinmail nähtud.Numbrit ei näinud.Waevalt küll õige aga kuna Hollandis neid liigub siis pakuks DAF.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

DAF ei ole aga sinnapoole küll
Vasta

Kuna kabiin meenutab teatud detailide poolest LAGi busse, siis pakuks LAG-d
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne