Ei ole ka see otsitav mark. Sõidukeid tootev firma on ka tänapäeval väga ja väga elujõuline. Peale mitmeid nimemuutusi toimetavad nad siiamaani.
Terv.Jaanus
Nii see tõesti on. Tegemist on kunagise eestlaste ,,rahvaauto,, Datsuni kauge esivanemaga, DAT model 41, sünniaastaga 1916. Tollane reklaam kirjutas ta kohta et tegu on ökonoomse, kuid luksusliku linnasõidukiga. No mida sa hing ikka oskad veel tahta kui 15 suksujõudu kapoti all ja viis kohta autos ning katus pea kohal. Tootmisarvud jäid väikeseks, kuna sõidukeid valmistati käsitööna. Marginimedest niipalju et muutus see minu teada sellises järjekorras DAT-DatCar-Datson-Datsun-Nissan.
Terv.Jaanus
Selline pähkel pureda, niipalju veel lisaks, et kasutati mitme veokitootja (mh DAF ja Volvo) standardkabiini ning omaltpoolt veel, et huvitav, palju NAMI ja Kutaisi tehase mehed seda uurisid
Magirusega on niipalju seost, et kasutas ka koos Volvo, DAF-i ja Saviemiga ühiseid kabiine (seda tegi ka õigusjärglane Iveco). Sama mudelinimetusega (ja sarnase otstarbega) masinaid toootis ka üks tuntud Saksa traktoritootja.
Agrobili nimi jah, tootis neid firma nimega Rhein-Bayern Fahrzeugbau, erinevatel andmeil 30...ca 130 tükki (viimased aastail 1994). Fendti variant tuli varem ja sel oli vasakule küljele nihutatud põllumajandusmasina kabiin.
Rhein-Bayern kasutas siis Iveco-Magiruse kabiine ja Iveco 4x4 ðassiisid, mille esisild oli tahapoole nihutatud. Pealisehitus oli omalooming. Ja välised suured sarnasused KAZ-4540ga on olemas, otsesest seosest aga andmeid pole