Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Nii..ei hakanud päris identifitseerimise alla teemat tegema aga, tekkis väike mure..
Nimelt tahaks teada, kus kasutati selliseid reduktoreid nagu all toodud piltidel? Teab ehk keegi kus kohast saada selline reduktor, või piisaks isegi sellisest korpusest, kuna puulõhkuja peal andis tema otsad?
Kas kasutati neid kusagil põllumajanduses (näiteks lautades) või hoopis kusagil mujal?
Pildid:
Mõõdud: pikkus ca 55cm, laius ca 34cm
Kui kellelgi vedeleb selline reduktor või sellise reduktori korpus siis antke PS-iga teada!
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Paistab tiguajamiga olevat. See siis ikka mingi statsionaarse agregaadi oma
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Tundub, et selline asi väänab päris palju jõudu välja, kuna tigu ajab ainult väikest hammasratast ringi...
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Oskab keegi veel midagi kosta, sest puud vajavad lõhkumist?
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
vilkar. Kirjutas:Oskab keegi veel midagi kosta, sest puud vajavad lõhkumist? ![Rolleyes Rolleyes](https://forum.automoto.ee/images/smilies/rolleyes.gif)
kirves abiks
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
, puid tehakse ikka kevadel
Pole midagi targemat teha
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kas korpust lappida ei anna? Või lõi hammasrattad ja/või mõne laagriistu ka segamini?
Näiteks kui korpus pooleks, annaks ehk jämedad terasvitsad peale tõmmata (sepistada), mis paljude poltidega mõlema tüki külge kinnitatuna nimetet pooled edaspidi korralikult koos hoiab? Määrdetihedaks tegemiseks kõlbab suvaline tihendisilikoon...
Idee tekkis sellest, et olen vanemate autode mootoritel (Alma-Mosse, Pobi, Opel Kapitän jt) mitmel pool näinud, kus purunenud ja ploki alaosast väljalöönud kepsuga mootoril on plokile paljupoldiline lapp peale pandud ja mootor(iplokk) töötab rõõmsalt edasi...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Piltide järgi paistab, et purunenud üks kinnitus malmkeres. Kõrval on korpuses õlikork ja ees teine samal joonel, nii et külgmise õlikorgi avasse saaks korraliku lisakinituspunkti aretada...kui raamile korralik tugikolmik juurde keevitada...
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Pead ei tea anda, aga nagu oleks kunagi selliseid reduktoreid näinud lautades. Vedasid sõnniku transportöör linti
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Suuuuurimad tänud kõigile vastanutele! Reduktori asi paranes korpuse korda tegemisega, samas kui kellelgi peaks sellist reduktorit kusagil olema, siis andke teada, sest varud ei tee kunagi halba!
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !