Postitused: 248
Teemad: 52
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
:o:o:orespect:o:o:o
palju on see siiamaani maksma läinud?
M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Ilus auto, jõuaks ise ka nii kaugele
:keersilm
kas sul õõtshargid on ise tehtud?
mis auto rooliotsi sa ülemiste harkide juures kasutasid?
õõtsad on kane metallis tehtud jah, kuid praeguse seisuga tahaks neid (roostevabast) uusi teha. Ja ülemises õõtsas Ford Transiti rooliots.
Raha on ikka ka läinud. N: 4-kolbi sellesse mootorisse maksis 7k.
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Selliste meeste ees müts maha.
Välimus kena ja mootorist peaks ka ilusasti piisama. Lihtsalt huvist paar küsimust ka:
* Miks eelistasite just Toyota mootorit?
* Kuhu paigutatakse viimasel pildil tasutal olevad raamid? Auto keskossa, ümber käiguvahetuse - kahe istme vahele?
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Klge rääkige kuidas selle masina tegemine käib? Kas kõik tuleb ise leiutada? On mingid joonised juhendid jms???
Toyota mootor sai valitud seetõttu, et mootor on üsna väike (s.t kerge) ja üsna võimas ja äkiline. Ja mis peamine -- tagaveoline. Võimsamast poleks väga kasugi, sest ega üle 160-180-km/h sellega naljalt kiirust ei areta, sest asi läheb lihtsalt lendu.
Tõepoolest üks raam on veel, kuid sellele uus omanik olemas.
Seda masinat ilmselt enne kevadet linnavahel sõitmas ei näe.
Esimene asi auto ehitamisel oli ikka Ron Championi raamat \"Build Your Own Sportscar for £250\". Seal on kõik viimse detailini kirja pandud, ainuke asi, et inglise keelne.
Ja eks ole ikka Teppani tehtud autosi ka vaadatud ja mõõdetud.
Postitused: 266
Teemad: 28
Liitus: Jan 2002
Maine:
1
Paistab et küljeplekkidega on küll kõvasti vaeva nähtud. Ilus, aga edevuse pealt tuleb ju \"lõivu \" maksta.
Kas alumiinium plekki ei ole mõtekam kasutada. Roostevaba materjal tekitab kohe ju lisa kilod, aluminiumiga tuleks kaal väiksem e. parem kiirendus jne.
otsene eesmärk ei olegi ringraja autot ehitada. Eks ta rohkem siuke eputamise asi ole. Samas lisakilod ei ole ainuke \"lõiv\" -- jube vaev on roostevaba töödelda.
ega sealt kane metallist neid raame rohkem tulemas olegi. Too teine läks vahetuskaubaks elektrikule käesolevale fieldile elektri paigaldamise eest. Ise arvestasin, et selle hind võiks olla midagi 10k.- juures.
Keevitamisel kasutati juba valmis raami, millele pitskruvidega uue raami detailid külge keerati ja siis kokku keevitati. Võib vist öelda küll, et nii hea ei saanud, kui rakistes valmistades, kuid päris põlveotsas meisterdatuks ka ei maksaks nimetada.
Entusiastidele nii palju, et raami keevitajal peab mingine litsents või sertifikaat olema, et ARK hiljem tööd aksepteeriks.
Postitused: 1,675
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
(y) foorumis nüüd siis 2 estfieldi!
nüüd sis proovisõidud tehtud, registreerimiseelne tüv läbitud, esimesed tagasilöögid parandamisel.
Nii, et sellel kuul tänavatele.
Postitused: 136
Teemad: 7
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
Mootor on öige valitud

ja muidu ka igati ilus ja edev auto :respect
174 Jaapanlast kapoti all