Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Ma olen mingit sarnast masinat aastaid tagasi näinud Laagri ja Nõmme piiril ühe eramu hoovis..hiljem seal otsides pole too sõiduk enam silma jäänud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Sai nüüd masinat JJs põhjalikumalt piilumas käidud. Eks kere tahab ka mõningasi keevitustöid (silma jäid kohe lükanduste alaservad ning kabiini astmelauad), aga mõnele keevitusoskusega tegijale oleks see tulev aasta suurepärane projekt. Lükanduksed on sel mudelil küll eriti perversse ehitusega - nende "tihedalt" (tihendid olematud) kinnipanekuks läheb kavalaid nõkse vaja. Lukud on ka ehtne samkompunstroi Mosse 412 käepidemetest ja üsna lihtlabasest lukustusriivist...
Masinal veel katki tagumised suunatuled (tavalised NL kandilised), tagaukse käepide on puudu ja kongi ei pääse, taga on all UAZ-i rehvid (ees JerAZi originaalid). Samuti tahaks masin ka uut värvi (ees vasakul tiival, mida on varem lapitud, on pahtel lahti löönud)
Postitused: 10
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
lahtise uksega sõites ei tohi uksepiidast kinni hoida, sest äkkpidurduse korral hammustab uks näpud ära.
Postitused: 2,497
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kusjuures põrsapõlvest mäletan sellist Jerevani tööliste kättemaksu seismas Gonsiori (toona vist Lomonossovi) uulitsas ja Faehlmanni uulitsas, ning ka vahepeale jäävas kvartalis, kus telemaja paikneb. Asjal olid sobilikud teleraadiokomitee triibudki peal.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 10
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
see leivakombinaadi oma on ka 99% tõenäosusega alles. vajadusel võin koordinaadid välja ajada.