14-11-2008, 12:38 PM
stihl Kirjutas:et mingi suvaline uus nukk ... maksab 500.- eeku
Paluks mulle AFB, AKN, AKE, AYM, BFC tähisega VAG mootorite nukkasid paar komplekti selle hinnaga (nookurid-värgid võtaks kah loomulikult juurde)
stihl Kirjutas:et mingi suvaline uus nukk ... maksab 500.- eeku
pppp Kirjutas:Paluks mulle AFB, AKN, AKE, AYM, BFC tähisega VAG mootorite nukkasid paar komplekti selle hinnaga (nookurid-värgid võtaks kah loomulikult juurde)
stihl Kirjutas:Seda teemat jälgides ei saanudki ma aru, milleks seda lihvimise jama üldse vaja on.Ega vist standardnuka puhul polegi vaja, täitsa nõus sinuga. Äkki teema püstitaja soovib mingit erivõlli - ägedamat, õkonoomsemat, suurema väändega ... Teised tunnevad suurt muret asja kasulikkuse üle. Kui inime tahab, las teeb.
Siim007 Kirjutas:Nuka lihvimise pinke peaks teoreetiliselt nagu järel olema. Oli ju ka esimeste Þiguli`de viga see, et nukkvõll oli liiga pehme. Hiljem see puudus kõrvaldati. Maal on mul isegi seismas taastatud Þiguli nukkvõll.
valdo Kirjutas:Siim007 Kirjutas:Nuka lihvimise pinke peaks teoreetiliselt nagu järel olema. Oli ju ka esimeste Þiguli`de viga see, et nukkvõll oli liiga pehme. Hiljem see puudus kõrvaldati. Maal on mul isegi seismas taastatud Þiguli nukkvõll.
Esimese Þigulite peamine viga oli psühholoogiline - vanade autodega oldi harjutud madala pöördega sõitma, mille korral nukkvõll ei saanud aga korralikku õlitust. Alles hiljem juurdus rahvale teadmine, et alla 2000 rpm selle autoga sõita ei tohi (v.a. ülilühiajaliselt), kuigi mingi vedu oli ka siis olemas.
Lisaks sellele muudeti teatud ajal seal vist veel mingeid õlikanaleid, nii et väidetavalt 06 mootoril see probleem enam nii terav ei olnud.
motamees Kirjutas:Kena teema küll - kisub hoopis OTeks. Merrild, ja juttu jätkub kauemaksNii ta üldjuhul on praegu jah. Siiski, mosse (412 mootor) nukvõlli vastupidavus on oluliselt suurem (on igavene).
Minu isiklik seisukoht Lada nuki kulumises on hoopis ÕLI. Shiguli õlil polnud ilmselt vajalikke määrdeomadusi.
Mina sõidan oma ladadega koguaeg madalatel pööretel. Pole sellest ükski nukk nässu läinud.
Lada nukkvõlli vahetus on väga haruldane nähtus tänapäeval - pole lihtsalt nii viletsat õli sisse valamiseks.
villuro Kirjutas:Ei saanudki jutust aru, kas siis on kuhugile minna?No kolmas kord ei hakka küll viidet panema.