Mis jama võib olla (vesi õlis)?
#1

Palun aidake, ei jõua enam iga kuu uut õli osta. Nimel on hüdrosüsteemis koguaeg selline imelik õli nagu lisatud pildil. Millest ta selliseks muutub? Pakutud on, et vesi pääseb hüdrosüsteemi. Ja veel läheb pidevalt läbi õlipumba pea simmer, seetõttu jookseb kõik hüdropaagis olev õli vahekasti.
[Pilt: 04069478187cf9.jpg]

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#2

vesi jah, see paneb õli vahutama ja teeb valgeks/halliks. Aga kust ta sul sisse pääseb?
Vasta
#3

Palun maini ka mis masinaga on sul tegu. Hetkel ei oska sind vaid õli puhul eriti keegi aidata.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#4

Belarus 820 - see soome eksport variant. Tehnika sama mis MTZ 82.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#5

Tihend läheb ilmselt sellepärast läbi et pumba otsal midagi viga või käib tagant poolt midagi vastu. Vesi saab sisse vist ainult hüdropaagi kaudu mujalt ei tohiks saada. Kui õli ära vahetada siis tuleks ka filter puhastadaja süsteem ära pesta.
Vasta
#6

Vaata, ega sul ei käi õlipump tagurpidi ringi (teistpidi pöörlemisega pump). Siis peksab ka tihti simmeri läbi.
Vasta
#7

Simmer jama võib sellest olla, et kuna tegemist vana metsaveo traktoriga siis on paigaldatud võimasm pump. jagajast sai see surve või see mida sealt klapist reguleerida saab nii maha kui võimalik(et ikka tõstab). Viimati läks vast sellepärast, et jahe ilma ja see veega segi õli liiga paks lihtsalt. Esimene koht mis järgi andis oligi see simmer.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#8

mul ka võimsam pump peal metsakal ja on klappe ka põhja kruvitud ei tohiks sellepärast sealt küll tihend ära minna ennem annab jagajast midagi järele. ja siis kui surve liiga julm siis võtab traktoril hinge nii kinni et sureb vällja kui kangi puudud. seda ei oska kommenteerida kas on vale poole pump peal. pole kunagi pannud.
Vasta
#9

muidugi mul kaa sellist õli sees olnud. See sellest et hüdropaagi kork eba tihe ja selt siis lumi ja muu jama imendub paaki. Kui paar tundi kõvasti tööd teha siis vesi peaks vällja aurustuma.
Vasta
#10

Kas selles võib asi olla , et see hüdropaagi filter umbes?

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#11

kui õli ära vahetad ja jätad filtri puhastamata või vahetamata siis võib uus õli küll häguseks muutuda aga mitte väga hulluks. Tihend vast sellepärast puru ei tohiks minna.
Vasta
#12

renee Kirjutas:muidugi mul kaa sellist õli sees olnud. See sellest et hüdropaagi kork eba tihe ja selt siis lumi ja muu jama imendub paaki. Kui paar tundi kõvasti tööd teha siis vesi peaks vällja aurustuma.

Ei aurustu see vesi enam mitte kuskile. Aina hullemaks läheb too kompott.
Tundke rõõmu, kui on nn. "raudkangidega jagaja" peal, sellega saab veel jupike aega tööd teha, kui tarvis. Näiteks koormast vabaneda enne metsast väljasõitmist/õlivahetust.
Sellest gemüüsest tuleks maksimaalselt vabaneda, st. silindritest ja trassist/voolikutest-torudest kõik kätte saada enne kui uue õli sisse kallad. Ja isegi siis saastub puhas vedelik vanade jääkidega ning tasapisi muutub jälle halliks.
Suur peavalu ühesõnaga.

Ma sain kunagi poest kergelt veega saastunud õli. Külma ilmaga oli hästi näha, et värv on vale. Polnud õrnkollane läbipaistev mesi, vaid hägune ja valge. No pohh, mõtlesin, et mis see 30 liitrit suure paagi peale ikka teeb (200 paagi maht + u. 50 ülejäänud süsteem). Tutkit brat, tegi ikka küll ja kuidas veel!
Mõne tunniga kiilusid solenoidid kinni ja lõikepeaga polnud enam võimalik ühtegi liigutust teha. Määrimine kadus ära, solenoidide nõelad hakkasid krudisema.
Metsast sain vähemalt välja sõita ja õli vahetasin päev otsa. Silindridki pumpasin tühjaks niipalju kui kannatas.
Miski osa jäi ikka seda sola süsteemi ja uus õli määrdus kah kohe uuesti. Paari päeva pärst tehtud veelkordne õlivahetus andis juba sellise tulemuse, mis kuidagimoodi üle noatera kõlbas.
400 litra õli ütles rahakotile kenasti: "Nägemist!". Õnneks mitte minu rahakotile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne