renee Kirjutas:muidugi mul kaa sellist õli sees olnud. See sellest et hüdropaagi kork eba tihe ja selt siis lumi ja muu jama imendub paaki. Kui paar tundi kõvasti tööd teha siis vesi peaks vällja aurustuma.
Ei aurustu see vesi enam mitte kuskile. Aina hullemaks läheb too kompott.
Tundke rõõmu, kui on nn. "raudkangidega jagaja" peal, sellega saab veel jupike aega tööd teha, kui tarvis. Näiteks koormast vabaneda enne metsast väljasõitmist/õlivahetust.
Sellest gemüüsest tuleks maksimaalselt vabaneda, st. silindritest ja trassist/voolikutest-torudest kõik kätte saada enne kui uue õli sisse kallad. Ja isegi siis saastub puhas vedelik vanade jääkidega ning tasapisi muutub jälle halliks.
Suur peavalu ühesõnaga.
Ma sain kunagi poest kergelt veega saastunud õli. Külma ilmaga oli hästi näha, et värv on vale. Polnud õrnkollane läbipaistev mesi, vaid hägune ja valge. No pohh, mõtlesin, et mis see 30 liitrit suure paagi peale ikka teeb (200 paagi maht + u. 50 ülejäänud süsteem). Tutkit brat, tegi ikka küll ja kuidas veel!
Mõne tunniga kiilusid solenoidid kinni ja lõikepeaga polnud enam võimalik ühtegi liigutust teha. Määrimine kadus ära, solenoidide nõelad hakkasid krudisema.
Metsast sain vähemalt välja sõita ja õli vahetasin päev otsa. Silindridki pumpasin tühjaks niipalju kui kannatas.
Miski osa jäi ikka seda sola süsteemi ja uus õli määrdus kah kohe uuesti. Paari päeva pärst tehtud veelkordne õlivahetus andis juba sellise tulemuse, mis kuidagimoodi üle noatera kõlbas.
400 litra õli ütles rahakotile kenasti: "Nägemist!". Õnneks mitte minu rahakotile.