DKW varastatud
#1

http://www.postimees.ee/?id=53819.
Huvitav, mis sellega teha on? Tellimustöö või vanaraud?
Lihtsalt sõitmiseks ja varuosadeks pole erilist mõtet.
Vasta
#2

Pole mingi ime, kui utiilivargad asja lihtsalt Emexisse vedasid.

Samas endale varastada peaks ikka peris loll olema, varuosadeks ehk veel aga ega neid palju tegemisel pole.

Dad.
Vasta
#3

Kui arvestada seda, et kadumine toimus viie kuu jooksul, võib see vargus olla väga vabalt aset leidnud rauavendade kuldajal ehk juuni-juuli kandis...
Vasta
#4

Kusagil välismaa laadal müüb ehk osadena maha ka nii, et siinne omanik ei märka. Kuigi, ka sel juhul jääb siiski suur risk vahele jääda. Mina soovitaksin hoida rahvusvahelistel oksjonikeskkondadel (eBay jms) lähiajal igaks juhuks silma peal.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

See, et ta 50t krooni maksis, oli vaid omaniku unistus...
Veneaegsete numbritega rauahunnik, vaevalt, et niipalju maksaks, vblla 5t eeku ehk, kui paberid korras... Isegi fritsud müüvad neid hulka paremas korras ja hulka komplektsemana suht odavalt: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1

või sõitev isend 59t eeku: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1

Nende tarbimis/ajalooline väärtus on suht väike tänapäeval, kuna ei jäksa nad sõita ega pole ka mugavad kasutada.

Ilmselt läks vanarauda.
Vasta
#6

stihl Kirjutas:Ilmselt läks vanarauda.

Rauda on selles "Degin Käru Walmis" nimelises sõidukis ehk heal juhul 450 krooni eest, millest tuleks maha arvata ka transport. Valdavalt toetub see auto ju puidule.
Pigem oleks mõistlik, kui inimesed oma projekte avalikult näitaksid teistele huvilistele. Hetkel pole midagi parata, aga omanik, keda me kahjuks ei tunne, küsib päris kindlasti vanatehnika harrastajate käest: "ega keegi sellist DKW-d hetkel ei restaureeri?" Ja üsna raske on mõnel jummala juhuslikul DKW ausal restaureerijal tõestada, et tema selle taga ei ole.

Vanad uuniku mehed on ajast aega üksteise peale viha kandnud, sest alati on kellelgi midagi kaduma läinud ja kellelgi on restaureerimises hästi läinud. Lõpuks võiks sellest õppida, et mainele ohutum on oma projekte avalikult käidelda.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#7

Väravamehaanik Kirjutas:Lõpuks võiks sellest õppida, et mainele ohutum on oma projekte avalikult käidelda.

Nonii, Kuusalu vanamehed...Cool
Nüüd siis lõpuks on ka Sinu lubadus teha ülevaated, et huvilistel lugeda ja vaadata pilte teie viimastest projektidest...eriti sellistest, milles siin ühes vanas teemas juttu:

Väravamehaanik Kirjutas:denis23: Siinkohal sooviks küsida - palju neid "milliseprojekte" on?

Minu vastutaval nokitsemisel umbes kümmekond on. Mõned enda omad, mõned sõprade või seltskondade omad...

Alustaks paarist "millistest" projektist ja siis liiguks vaikselt veerandmillisteni välja...Big GrinBig GrinBig Grin
Kümnekonna projekti korraga kirjeldamine vast käib ühele üle jõu, aga me oleme ka ükshaaval nõus...("kui kõike korraga ei jõua, tee pool..." = kasvõi enda omad)





Aga sellesse teemasse:
Väravamehaanik Kirjutas:Rauda on selles "Degin Käru Walmis" nimelises sõidukis ehk heal juhul 450 krooni eest, millest tuleks maha arvata ka transport. Valdavalt toetub see auto ju puidule.

egass pätid seda tea, nemad vaatavad, et ohoo, seal karaasis mingi sara, viime metalli, saab viina ja karuõli...Smile))
Vasta
#8

stihl kirjutas:

Nende tarbimis/ajalooline väärtus on suht väike tänapäeval, kuna ei jäksa nad sõita ega pole ka mugavad kasutada.


talveralli sai see aasta näe läbitud... põlnd just kõige kergemad teeoludWink

peaks paluma vanematel kuuriuks lukku panna, muidu tuleb järgmiseks sõiduks äkki uus autu vaadata.
Vasta
#9

kulac Kirjutas:http://www.postimees.ee/?id=53819.
Huvitav, mis sellega teha on? Tellimustöö või vanaraud?
Lihtsalt sõitmiseks ja varuosadeks pole erilist mõtet.

Mõte või mitte, segaseid tegelasi ikka juhtub vastu. Aastaid tagasi sattusin Helsinkis tööl olles raadiost kuulma, et varatatud (vist)1964va. lahtine must Lincoln, punase nahksisuga.
Tänavapildis ju täiesti "märkamatu" sõiduriist. Sarnaseid autosid oli Soomes tol hetkel vist üldse 3 isendit.
Vargapoiss tõenäoliselt ikka väga teises dimensioonis viibis...

loll on loll olla.
Vasta
#10

Loll varas on ka vist raske olla ???

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#11

Väravamehaanik Kirjutas:Pigem oleks mõistlik, kui inimesed oma projekte avalikult näitaksid teistele huvilistele. Hetkel pole midagi parata, aga omanik, keda me kahjuks ei tunne, küsib päris kindlasti vanatehnika harrastajate käest: "ega keegi sellist DKW-d hetkel ei restaureeri?" Ja üsna raske on mõnel jummala juhuslikul DKW ausal restaureerijal tõestada, et tema selle taga ei ole.


Ehk on taga minu loll mõtlemine, kuid selle tõttu enamik asju ka kaduma läheb. Kui see masin oleks tõesti olnud 10 luku taga ning teada vaid omanikul ei oleks seda ka ära veetud. Isiklikult näen just, et masinat näidati "vanaraua haigetele" kes ka ämma püksinööbid maha müüksid kuusakoskile.
Loomulikult omaniku poolt tehtud näiteks hea pildiseeria aitab hiljem tuvastada, et kas mingil X kodanikul on tema masin.

Kuid kas eelnevalt peab tegema ekskursioone enda maa valdustel - seda ma veidi kahtlen. Sest oleme ausad uunikumidega tegelejate seltskonnas liigub ka vanaraua kokkuostu tegelasi. Ja vaevalt kõigil hea südametunnistus on teise vara mitte puutuda. Eriti veel kohas, kus on vähe liiklust ja ei elata.
Tänapäeval Eestis viiakse garaazil uksehinged ka eest minema, et vaid pudelikest saaks.
Vabandan, kuid ma ei ole nii suur avaliku näituste pooldaja.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#12

stihl Kirjutas:Nonii, Kuusalu vanamehed...Cool
Mina olen üks ütlemata avalik mees ja midagi mul häbeneda ei ole. Kui minu nimi kuugeldada, siis tuleb sealt ikka igasugu sodi minu kohta, kriitilise mõtlemisega inimene suudab terad sõkaldest eraldada ja kes seda ei suuda, see võib rahus oma lihtsat elu ka edasi elada.
Projektide avaldamiseks on erinevaid kanaleid. Kõiki asju pole põhjust siin foorumis kajastada, sest minu huvi projektidest kirjutamisel on saada ka tagasisidet info näol, millest mul võib palju kasu olla konkreetse projekti teostamisel. Volgandusest kirjutame volgade foorumis ja mõne eksponaadi salgame lausa maha, sest internet levib üle maailma ja klassi-ja rassivaenu õhutamine ei ole korrektne. Nende asjadega saavad huvilised tutvuda minuga silmast silma vesteldes.
Projektide avalikustamise taga ei ole minu ealisel inimeselt enam edevus, selle tahu oma elust olen juba ammu kujaga ületanud, pigem on avaldamise vajalikkus seotud ikkagi info vahetamisega ja turvalisuse tagamisega laiemas plaanis. Loe ka www.kuriteoennetus.ee
Loomulikult on ka Kuusalu Autobaas ammustel aegadel langenud varaste kimpu ja sellest on tehtud ka omad järeldused. Ehk siis kõik Eestis liikuvad uued, eesti keelsete lipikutega GAZ 14 varuosad on pärit meie laost. Mõistlike inimestena me ei vihasta pakkumiste esitajate peale, vaid oleme valmis need mõistliku hinnaga tagasi ostma, sest nende varuosade vajajad tunnevad kõik teineteist ja nüüdsed pakkujad ei pruugi olla seotud konkreetse võtmisega ja pealegi tegijad on ammu tuvastatud ja nendega vesteldud isalikult elu põhiväärtustest.
Kas keegi soovib veel vestelda...

Vähegi väärtusliku kola hoidmiseks on välja mõeldud elementaarne tehniline valve. Kui mahud lähevad suuremaks, siis on võimalik kasutada ka mehitatud valvet. Mõnel siin näiteks on 24 tundi musta dziibiga mees ümber maja tiirutamas, pisikest DKW-d annab ehk säilitada ka lihtsamate vahenditega. Pigem on probleem ikka selles, et tagantjärgi ei suudeta varastamise hetke määrata täpsemalt kui viis kuud! Varastamiseks ei saa soodsamat olukorda tekkidagi, ning politsei kuulutab selle uurimise mõne aja pärast täiesti põhjendatult lõppenuks.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#13

Väravamehaanik Kirjutas:Projektide avalikustamise taga ei ole minu ealisel inimeselt enam edevus, selle tahu oma elust olen juba ammu kujaga ületanud, pigem on avaldamise vajalikkus seotud ikkagi info vahetamisega ja turvalisuse tagamisega laiemas plaanis.

Muu blablabla eemadatud ...

Tuleb välja, et kõigepealt sööme kõik ära väikse Peetri moonakoti ja siis sööb iga üks oma.

Dad.
Vasta
#14

http://www.virumaateataja.ee/?id=54499
Olen selle auto kunagi aastate eest ka oma silmaga ära näinud.See kere küll rohkem puust,dermatiinist ja plekist
Vasta
#15

Väravamehaanik Kirjutas:"Degin Käru Walmis" nimelises sõidukis
Teemaväliselt: lihtsalt kuskilt vanade meeste suust on meeles ka nimi "Tõuka veel!". Sellel peal käib karburaator Solex - mis käib keskelt pooleks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne