Oleks huvitatud pildistaja kontaktist, et välja uurida, kus need masinad asuvad ning võimalusel nende masinate omanike kontaktid leida.
Kurb vaadata, kui tarvilik kraam metsaservas vedeleb.
Kardaanid ei ole ühepikkused, kui Sul on tahtmist uut kardaani soetada, siis võid pöörduda minu poole ja parem oleks, kui vana oleks kaasas, sest neid on erinevaid just pikkuse suhtes, või siis mõõdad küllaltki täpselt ära.Kui minu juttu ei usu, siis vaata UAZ kataloogi.
Ehk tahtsid küsida :mis vahet on 3303 ja 452 mudelitel.Ei vist käiguosal olegi mingit vahet.3303 lihtsalt uuem kus elektrisüsteemid teistmoodi-ohutuled jne.
nii ma tahtin vist jahh küsida
kas teised ka on eelmise vastusega pärid?
ja kas need mudelinumbrid tähendavad kastikat või saab selle mudeli all olla ka muid variatsioone?
Tänud ette
lapin ühte vana dokumentideta endale maale sõiduks, kas kellegiloleks uaz ust õigemini uste sisu vastu pakkuda tutikat ust, vist oli vaskpoolne. S.o metall võib olla läbi ja kortsus, kuid ukselink klaasitõstuk ja ehk ka klaasid kuluksid marjaks ära.
Küsimus kas UAZ oli oma esiklaas või ühtis se 21 ja või ERAZ-i omaga
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2008, 00:34 AM ja muutjaks oli valdo.)
pannkook Kirjutas:kas furgoonil on sama toorik, mis kastikal?
Mismõttes "toorik"? Esiosa (klaas, nina, uksed) jah, sama profiiliga
pannkook Kirjutas:Kui furgoon üleni maha lõigata, siis kokku ei kuku?
Ühelgi kandevkerega asjal ei tohi Sa keret pealt maha lõigata, ilma, et Sa alaosa tugevalt ringi ei ehitaks...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
pannkook Kirjutas:kas furgoonil on sama toorik, mis kastikal?
Kui furgoon üleni maha lõigata, siis kokku ei kuku?
Saan aru,et tahad nagu kastikat furgoonist ehitada? Ei kuku kokku kui tagumise seina kabiinile korralikult üles ehitad.
Raam eestpoolt sama ka kabiini padja kinnituskohad olemas vaid erinevus tagavararatta kinnituses- furgooni variandil ratas raami all viidud.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2008, 01:29 AM ja muutjaks oli vant.)
Tõesti, sedasorti UAZ on "raami peal auto" ja kandevkerega autoks teda pidada ei saa. Kui tehti üks modifikatsioon e. kastikas nii, et tal raam kõik koormused vastu võtab, siis küllap teeb seda ka furgooni raam. http://www.uazbuka.info/?model=66&group=4
valdo Kirjutas:Ühelgi kandevkerega asjal ei tohi Sa keret pealt maha lõigata, ilma, et Sa alaosa tugevalt ringi ei ehitaks...
vant Kirjutas:... sedasorti UAZ on "raami peal auto" ja kandevkerega autoks teda pidada ei saa. Kui tehti üks modifikatsioon e. kastikas nii, et tal raam kõik koormused vastu võtab, siis küllap teeb seda ka furgooni raam.
Uurisin detailsemalt asja. Võtan oma sõnad tagasi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel