valdo Kirjutas:Viimasel pildil, muide, on keegi GAZ-52/53le paigaldanud 51 vanatüübilise nn paljaskodar-rooli (mis on asi, mida iga nurga ääres enam just ei vedele....)
See keegi olen mina. Ehitasime isaga selle auto 90-ndate alguses 51 raamile. 94 sai ta arvele võetud ja see on ka passi järgne ehitusaasta. Väga palju uusi osi sai toona sinna külge pandud ja ega ta tööd teind polegi õieti. Oli toona lihtsalt palju "kiisu" osi kodus - isa nimelt sõitis mingi aeg rallit nendega.
mrali Kirjutas:Selle 652 ninaplekid täiesti alles, varem kuulunud Hiiumaa TREV-ile (kaks ja pool aastat tagasi sai sealmail käidud). Sildu pole, raami kohta ei tea.
Räägi, vaatasid seda masina kere olukorda lähemalt ka? Kas masin on täiesti taastamiskõlbmatu?
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
tiit Kirjutas:tean väga hästi milline 652 välja näeb, alles paar aastat tagsi läks meie õuest kõige kaduva teed. 672-ga sõitsin ise viimati ka umbes samal ajal.
Kas äkki oli tegu selle bussiga, millest juttu alates siit?
Kevin68 Kirjutas:Räägi, vaatasid seda masina kere olukorda lähemalt ka? Kas masin on täiesti taastamiskõlbmatu?
Ega lähemalt ka saanud vaadata (kah polnud kedagi kodus...). Siiski paar klõpsu sai toona tehtud. Seisis vähemalt tolla maapinnast tiba kõrgemal. Eks selle alaosa midagi väga erilist ka ei tundunud sellisel pealiskaudsel vaatamisel.
NoorKARU Kirjutas:mis bmw e28 see seisab seal taga, mis mootoriga?
Enamus need masinad seisavad auto remondi juures, see bmw on seal juba päris kaua aega seisnud, aga alles oli seal üks samasugune bmw tegemises koos teise doonor masinaga.
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
Eelmine nädal sai Tartus nähtud 4x4 tuletõrje värvides GAZ-53 (see uuem kandiline variant nagu energeetikud kasutavad). Pole varem sellist silma hakanud.
Küsiks ühe vana pildi kohta, äkki keegi oskab öelda kus tehtud.. http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_5083
Peaks tegemist olema kunagise (ilmselt siis 1980ndate aastate algusest) Tallinna tuletõrje lahingmasina nr. 1 jäänustega - ennem Kivi-Vigalasse üleviimist. Kabiini katusel peaks olema luuk veekahurile ligipääsuks. Tahakski teada kus selle omal ajal väga värt masina jäänused ka tänapäeval puhkavad, kui keegi mäletab muidugi kus klõps tehtud.