Kellelgi treilerit auto vedamiseks?
#1

Pole kindel veel ajas aga järgmise kuuaja jooksul oleks tarvis üheteljelist treilerit auto transpordiks. Pakkumised PS.(võib ka siia postitada)

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#2

Miks just üheteljelist...?
Sest kaheteljelisi tean üsna mitut laenutatavat, aga üheseid ei tea.
Vasta
#3

Pole vastava kategooria juhtimis õigust.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#4

kris282 Kirjutas:Pole vastava kategooria juhtimis õigust.

Kas haagisel olevate sildade arvuga on juhtimisõiguse kat-id arvestatud? Ei usu hästi. Tooge seadusest vastav vihje välja,tahaks ise veenduda.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#5

EdR Kirjutas:
kris282 Kirjutas:Pole vastava kategooria juhtimis õigust.

Kas haagisel olevate sildade arvuga on juhtimisõiguse kat-id arvestatud? Ei usu hästi. Tooge seadusest vastav vihje välja,tahaks ise veenduda.

Kaheteljeline peaks jääma E alla..
Yheteljelise all on vist m6eldud sellist , millele läheb veetava auto 1 ots peale ja teine veereb niisama kaasaSmile

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Edr, see pukseerimishaagise ja kategooriate teema on siin foorumis vähemalt kaks korda põhjalikult läbi vaieldud. Resümee on see, et sellist vidinat tegelikult ükski seadus otseselt ei reguleeri ning kategooriate vajadus on puhtalt tõlgendamise küsimus. Et siis kas konfiguratsioonis kus auto tagarattad veerevad on ta koorem, jäiga lüliga pukseeritav või korraga mõlemat.
Vasta
#7

Haagis mille mass(koos veosega) ületab 750kg - selleks on vajalik BE kategooria(enamus siis kaheteljelised haagised).

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#8

kris282 Kirjutas:Haagis mille mass(koos veosega) ületab 750kg - selleks on vajalik BE kategooria(enamus siis kaheteljelised haagised).

Just.
Ja kui Sul on üheteljelisel kärul auto peal, saad samamoodi täie rauaga BE puudumise eest. Sui Sa autot just Zubrjonokisse ei pane, mis seepeale silmnähtavalt vastu maad vajub...

Tee peal peatades politsei ei loe mitte telgede arvu, vaid kärude täismasse, mis on tehn. passis.
Ja vedur ei tohi samuti sulgkaalus olla...

Niiet, hea õnne küsimus.
Need, kel BE olemas, räägivad, et üldse ei lasta enam sõita - iga nurga peal peab lube näitama. Ju siis on osadel lootus riigile raha saada on nii suur...
Vasta
#9

kris282 Kirjutas:Haagis mille mass(koos veosega) ületab 750kg - selleks on vajalik BE kategooria(enamus siis kaheteljelised haagised).

Kus kohast sa selle leidsid???

Dad.
Vasta
#10

stihl Kirjutas:Tee peal peatades politsei ei loe mitte telgede arvu, vaid kärude täismasse, mis on tehn. passis.

Registrimasse siiski ... täismass ei puhu BE juures suurt pilli.

Peale selle, et sul registrimassid välja annavad ei tohi kogu kupatus ka ülekaalus olla ... pole võimatu, et sind kaalu peale saadetakse, kui rattad kahtlaselt koopas on.

Dad.
Vasta
#11

kris282 Kirjutas:Haagis mille mass(koos veosega) ületab 750kg - selleks on vajalik BE kategooria(enamus siis kaheteljelised haagised).

See on küll jama, BE kategooria vajadus tekib, kui autorongi registrimass on üle 3,5 tonni.
Vasta
#12

http://www.bestnet.ee/index.php?id=44
Vasta
#13

Seega, kui auto mis veab treilerit on u 1750kg + auto mida veetakse 1170kg ja treiler ise u 600kg = u 3250kg. Selle info järgi mis seal lingil oli tohiks nagu vedada.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#14

kris282 Kirjutas:Seega, kui auto mis veab treilerit on u 1750kg + auto mida veetakse 1170kg ja treiler ise u 600kg = u 3250kg. Selle info järgi mis seal lingil oli tohiks nagu vedada.

Vaata vedava auto passist palju see piduritega käru võib vedada, ilmselt mingi 1200-1300, seega oled käru kaaluga lõhki nii ehk naa.

Dad.
Vasta
#15

dad Kirjutas:
kris282 Kirjutas:Seega, kui auto mis veab treilerit on u 1750kg + auto mida veetakse 1170kg ja treiler ise u 600kg = u 3250kg. Selle info järgi mis seal lingil oli tohiks nagu vedada.

Vaata vedava auto passist palju see piduritega käru võib vedada, ilmselt mingi 1200-1300, seega oled käru kaaluga lõhki nii ehk naa.

Dad.
2000kg max piduritega haagis.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#16

kris282 Kirjutas:Seega, kui auto mis veab treilerit on u 1750kg + auto mida veetakse 1170kg ja treiler ise u 600kg = u 3250kg. Selle info järgi mis seal lingil oli tohiks nagu vedada.
Autorongi REGISTRIMASS peab olema alla 3500kg kui sul E kat puudub.
Vasta
#17

kris282 Kirjutas:Seega, kui auto mis veab treilerit on u 1750kg + auto mida veetakse 1170kg ja treiler ise u 600kg = u 3250kg. Selle info järgi mis seal lingil oli tohiks nagu vedada.

Jätsid tähele peanemata lisa, et asi jääb B'ks juhul, kui B-kategooria auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ei ületa auto tühimassi

Antud kirjelduses ületab käru registrimass (kui me eeldame, et antud arvutuses Sa ei läinud seda teed, et paned käru lihsalt ülekaalu, olenemata, mis passis lubatuna kirjas on) isegi auto registrimassi, mis siis tühimassist rääkida...
Vasta
#18

Iseenesest saab üheteljelist haagist Nurmevana käest.

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08
Vasta
#19

Rataste arv pole oluline.

Täismass liiklusjärelvalega tegeleva riigiteenistuja jaoks pole oluline. See nõuaks temalt liiga palju isemõtlemist.

Oluline on autole lubatud piduriteta ja piduritega haagise mass (passis kirjas). Neid ületada ei tohi, olgu sul või CDE luba koos piloodipaberitega kosmosesüstiku jaoks).

Järgmisena on oluline, kas auto tühimass on suurem, kui haagise registrimass. Kui on, siis võib mõelda B-katiga vedamise peale. Aga enne tuleks endale selgeks teha (veel parem - välja printida ja kaasas kanda) seadused, sest korravalvurite tõlgendus võib olla erinev...

Kui need kõik klapivad, siis ei tohi koorem olla raskem, kui haagisele lubatud kandevõime. Selle eksimuse eest saavad kõik ühtemoodi ata-ata, hoolimata tähtede arvust lubadel.

Ja kui kasvõi üks eelmainitud piiridest läheb lõhki, siis on vaja kas BE või CE (kui autorongi mass ületab kas 3500 kg tavahaagise või 4250 kg KERGHAAGISE korral) lube.

Loomulikult võime me kõik tõlendada ja arvata, kuid niimoodi näikse asja tõlgendavat liiklusjärelvalve. Kuid ka siin on erandeid, kus naljamehed sinelis loevad telgede arvu või haagise põhja olemasolu (ainult rattasildadega treilerit tohtivat B-katiga vedada - ha-haa).

Tegelikkuses on muidugi raske leida sellist kooslust, mis ilma E-kategooriata võimaldaks vedada sõiduautot. Aga on võimalik, nagu korduvalt on arvutustega tõestatud.
Vasta
#20

Aga kas ''kutsikatega'' ei tohi vedada siis ilma BE-ta. Eitea kas nimetasin õieti antud kooslust. Pean silmas siis säärast pukseerimis vahendit millel üldse rattaid all pole..



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne