buraan?
#21

OT, aga Burani mootor on praktiliselt ainuke suure kodumaa masstootmises mootor, mis sobib 1:1 väikelennukile, selliseid on ka valmis ehitatud.
Vasta
#22

Ma just lähen maale buraanile linti vahetama. Nõustun sellega, et buraan ronib palju paremini kui välismaa saan, ja paksu lume sees on tõesti vahva sõita, nagu hõljuki tunne tuleb peale. Me buraanil on suusa väluiskülgedel keevitatud juurde vinklid, ei kurda nagu keeramise üle ja üldse keeramise ajal tuleb ikka tuld anda mitte magada!
Kedagi huvitab siis teen maal pilte kah.
Vasta
#23

kallis rahvas, kas keegi oskab aidata buraani el. skeemiga.....sest et yhel sõbral vaja ja ma ei leia kukiltki netist sellist asja....Sad abiks oleks mõni link..vms.
ette tänades metallmees
Vasta
#24

aga kas oleks võimalik kuskilt leida buraanile uusi kolbe ja rõngaid
mootor juba veits hõredaks jänd peaks ära vahetama
Vasta
#25

Mustvees on üks kalapood (selline natuke põrandaalune), kus müüakse kõikvõimalikke Burani juppe alustades lindiratastest ja lõpetades kasvõi kondekatega. Kolbe ja rõngaid on seal samuti. Juppe tuuakse kuulu järgi Venemaalt üle Peipsi kohale.
Kui oled huvitatud, võin sulle selle "poe" telefoni nr anda.

Pots ja postivahe.


Vasta
#26

Tsitaat:neljal ja kahel taktil on suur vahe!!! ega kui on 2 sil siis 2takti ei ole!!! kui autol on 12 sil siis 12 takti??!!! idioodid  2 taktilisel käib kolb: pauk, alla, üles,pauk jne aga 4t. käib: pauk,alla, üles alla üles, pauk jneCool


enamus ikka teb seda vahet ma arvan, aga kui lihtsalt öelda siis põhimõte üks- imeb, surub, põleb ja läheb.
see sellex kui omal ajal sai buraaniga üssatud siis oli kax muret kuda end niipalju kallutada et keerax ja kust saada bentsu(olime umbes 13-14a vanad) aga muidu oli vahva minekul pold väga vigagi. tänapäevasega ei kannata muidugi võrrelda
Vasta
#27

JyrkaEE, oleksin väga tänulik, kui saaksid selle Mustvee "poe" numbri anda. Minu e-mail on: info@louna.ee, tel. 55 946 321
Vasta
#28

Suusarajameistrid kasutavad siiani buraani töösaanina.Tuleb vaid mitmekesi peal istuda kui veetakse lohistit , siis läheb igast mäest üles. Ka on eelis selles et buraan tallab palju laiema raja lund kinni. Kui osata ja julgeda buraniga korralikult sõita siis on sõidumõnu küll. Saab nii külje ette kui ka taga lume lainetama. Kallutada tuleb osata sest mõnes tingimeustes muidu ei saa. Oli aasta kus oli lumepaksus üle meetri , siis sai ainult nii keerata kui ronisid kahe jalaga ühele poole istet ja täiest jõust kallutasid. Tagurpiidi selle pilliga ei õnnestu sõita sest siis tõmbab suusa tagurpiid maasse ja püsti. Juhil peab endal olema niipalju jõudu et kändudevahelt masin välja sikutada. Samuti peab olema alati varu variaatoririhm kaasas sest ilma selleta ei ole metsas midagi teha. Isegi auto ei jõua lumisel teel teda ära vedada, lintide pöörlemise takistus on liiga suur.
Kord sattusin vaatama kuidas üks mehike , mootor seljas õhku tõusis. Kangesti meenutas see mootor tal seljas buraani mootorit.
Vasta
#29

jurkman Kirjutas:OT, aga Burani mootor on praktiliselt ainuke suure kodumaa masstootmises mootor, mis sobib 1:1 väikelennukile, selliseid on ka valmis ehitatud.
Jep.
Tuttaval on selle mootoriga motodeltaplaan. Otsas on Mavija (läti) lennuklubis tehtud reduktor.
[Pilt: 01491149161dee_o.jpg]
Vasta
#30

Kas kellegil on buraan C 640 A elektrisüsteemi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne