kiiret abi tarvis
#1

niisiis,probleem järgmine.mootoris kõik õli väljas,ainuke koht kust õli 98% tõenäosusega välja on tulnud,on klapikambrikaane tihend(välisvaatlusega,autopõhi,väljalaskekollektor,starter,jne jne õlised.)tundub nagu pump oleks õli jubeda survega ainult nukkvõllini peksnud,ja klapikmbrkaane. tihndi vahelt välja ajanud.tegemist V6 mootoriga,4 nukkvõlli,autoks opel omega(-b ????). milles võib proble olla,et klapikambrikaane tihendi vahelt peksab kogu mootri õli välja?

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#2

Tuulutus jääs äkki.
Vasta
#3

vaevalt,karterituulutuse otsad ant. autol lahti,õli lõi välja sooja mootoriga(auto läks põlema),tundub nagu kogu õli oleks lühikese ajaga kart. välja löönud,ennem jõuti auto seisma jätta,kui õlituli põlema läks.a terve põhi nagu mastiksiga üle käidud.klapikambrikaane tihendi vahe ujub õlist,moto välimised küljed märjad.sisselaske alune kuiv.krt,juhe jummala koos.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#4

Lihtsalt klapi kambri kaane tihendid lekivad. Miks arvad et kõik õli tuli korraga välja. See võib pikalt olla lekkinud.

Lisasin ühe pildi ka, sealt näha et mingit survet seal kaante alla ei ole.

[Pilt: opel_25_v6_eco_tec.jpg]

Aia Racing
Vasta
#5

õli on auto põhja all värske,tilkumisega korjab sitta peale,kulub ära,väljalaskekollektor "põleb" kuivaks jne.ant. autol põhi tilkus õlist.pikalt lekkides "kaob" õli vaikselt ära.sellel sõna otseses mõttes ujus.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#6

Ja mul on nelja nukkvõlliga audi v6, sellel on tüüp viga et klapi kambri kaane tihendid jooksevad. Ütleme nii et 5000 km peale laseb liitri õli mööda mootorit auto alla. Aga väljast vaadates on tunne nagu õli leemendab. Terve mootori külg lägaga koos. Kui ikka kõik korraga välja lõi, siis ikkagi karteri tuulutusega mingi jama.

Aia Racing
Vasta
#7

No vaata kõigepealt täpselt järgi,kust see õli välja tuleb ja siis saame edasi arutada,miks ta seda teeb.
Vasta
#8

vaata,pikalt tilkudes vms.ei hakka terve auto põhi,alates mootorist,lõpetades tagasillaga tilkuma.kui õli nö."tilguks"ei paneks ju kogu põhja leemetama.järelikult on suht lühikese ajaga karteri kuivaks tõmmanud.summuti kuivatab/põletab enda peale tilkunud õli ära,seda reedab õli kärssamise hais.väljalaskekollektor peaks tilkumise korral ju suht puhas olema,antud hetkel ujub.kaltsuga võid kuivatada.
ok,kui karterituulutus umbes,siis miks just klpkmbr.kaane tihend?õlimõõtevarda auk oleks lihtsam koht?

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#9

Penn Kirjutas:ok,kui karterituulutus umbes,siis miks just klpkmbr.kaane tihend?õlimõõtevarda auk oleks lihtsam koht?

Ei pruugi olla.Aga endiselt... tee kindlaks kust õli välja ajab.Vala mõnda odavat õli sisse ja vaata.
Vasta
#10

Siiski tõenöoliselt karteri tuulutus umbes, tõenäoliselt on sinna sõelale miskine kondents tekkinud mis ära jäätus. Ja siis lõi klapikaane tihendi vahelt välja. Õlivarras oli järelikult "kõvemini" kinni kui klapikaane tihend Wink
Vasta
#11

niisiis,ikkagi klapikambrk.tih. vahelt tuleb välja.99% sealt.a oskab keegi öelda,mida kust harutada,et kart.tuulutus nimet. mootoril puhtaks teha?

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#12

Kas käima saad uuesti korraks lasta?
Vasta
#13

Selle Omega mootor ongi probleemne ja "kuulus" just oma õlilekete poolest. Mul oli endal kunagi selline riistapuu ja peavalu ikka jätkus. Õlilekke puhul peaks küll õlitaseme andur üsna käbedalt reageerima, vähemalt minu autol see nii oli. Kõige hullem on sellel mootoril tuvastada lekke kohta. Vanaks saades ajab ta tavaliselt mitmest kohast teda välja. Kõige õigem oleks mootor pesuaine ja survepesuriga puhtaks pesta, õlinorm sisse, käima, ja vaadata, mis toimub. Võib juhtuda, et visuaalsel vaatlusel tuvastad ära, kust lekib. Murede allikas võib olla siiski tuulutus http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152598350 , mille tõttu rõhk karteris suureneb ja enne vaid pisut immitsenud kohtadest hakkab õli intensiivselt lekkima. Loe hoolega neid Omega-foorumi teemasid või küsi sealt, seal oli ka kuskil kunagi pildiseeria lingitud, kus üks inglane oma auto mootoril ülemise kupatuse maha kakkus ja niimoodi probleemi olemusele lähemale sai.
Vasta
#14

Kui neid opeli veekuusi alles uue asjana 94ndal müüma hakati, siis sai tihti maadeldud mootori õlijahutusradikate probleemiga, need kippusid sageli lekkima...
Kahjuks, ma ei mäleta, kas see pisike radikas sai oma jahutuse õhust või istus ta otsapidi veesärgis, aga päris suur töö oli teda vahetada ja poisid alati heameelega sellist autot ka tegid.
Maksis ju tehas kogu töö/varuosad kinni ja normaeg oli ka päris suur.


Seoses poraeguste külmadega ma eeldan, et tuulutuse asi on juba ammu üle kontrollitud, et sellest vast enam rääkima ei pea?
Vasta
#15

Õliradiaatorit jahutab tosool.Naabri V6 läks hiljaaegu see radikas tuksi ja sain juures passida ja uurida sellise moto hingeelu,huvitas just sellepärast,et polnud kunagi sellise kallal käinud.
Vasta
#16

Siin on ka tuulutuse puhastamisest juttu http://www.omegaclub.org/forum/viewthread.php?tid=1315 , peale selle on ka pilt eelkommenteerija mainitud radiaatorist- asub ta siiski veesärgis. Minu autol vahetati see radikas just enne minu valdusesse saamist. Maksis ta mingi suht müstilise hinna.
Vasta
#17

Sellel mootoril reeglina klapikambrikaaned kõverad,need on plastikust,tihendi vahetusest ei piisa tuleb uued kaaned ka panna.
Vasta
#18

palju õnne. see v6 paistab olevat üks nuhtlus kõigile. ma ei tea kedagi kes pidanud sellist omegat ja poleks mootoriga probleeme olnud.
ise ostsin ka omega b millel hakkas juba 2 mootor vana omaniku sõnul nässu minema. seal oli plokikaante rikked. kui lõin kõigi tihendite ja töörahade hinnad kokku siis loobusin selle mootri remontimisest ja viskasin ta kaugele autost garaazi nurka.
peale sai hoopis töökindlam R6 : http://album.ee/album/268480/50111945
kuna aga v6 hingeelu uurimiseks sai ta laiali võetud siis on mul kastidega selle mootori pudi veel seismas. seega kui avastad et mõni muu asi lekib või tuksis siis võib küsida ka minult juppi. lisan siinkohal et õlijahutus radikas on juba müüdud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne