Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2009 21.-22.veebruar, STARDIAJAD JA VÕISTLUSJUHEND!!!

Nojah, selge pilt, selle täpsustatud visiooniga olen täiesti päri. Selle pärast aetaksegi sassi, et infot ei liigu ju Smile foorumis on ainult roostes buldooserite pildid ja ise ei jõua kõike uurida.

nymmik Kirjutas:
diivan Kirjutas:Ma võtaks ka osa kui ma muidugi väga hiljaks pole jäänud.
Autoks volvo 340,kui muidugi tema noorus on vastuvõetav.(1989)
Kaks matsi sees ilmselt.
Tulge mõistusele, ma ootaks 1989 aasta autoga ikka veel 10 aastat.
Vastasel juhul veeren mina starti 1993 aasta 3liitrise Nissan Kingcabiga, Mudarehv, vints, rauad, täitsa unikaalne masin, neid selliseid siin mail pole palju liikumas. Ainuke et tal kipuvad pidurid kehvad olema ning stardi ootel parklas võib tabada neid sierrasid ja 89 aasta teisi rallikaid.

Ma lihtsalt küsisin.Pikki kilomeetreid sulle.Wink

Pln eelreganutele veel lisada eelmise aastal korda saanud ja ka trassil vapralt esinenud Mercedes-Benz 230 D (w123)!
Kui valida saab, siis sel aastal juba küljenumbriga 40.
Ekipaazis loodame seekord istuda kolme sügavmõttelise tüürmaniga, piibud hambus ja mustad habemed turris ees, kitarr ning lauluraamat tagavararehvi toetamas.
Ööelust osavõtt toimuks madrats-magamiskott stiilis, saunapeatustega.
k

nymmik Kirjutas:Vastasel juhul veeren mina starti 1993 aasta 3liitrise Nissan Kingcabiga, Mudarehv, vints, rauad, täitsa unikaalne masin, neid selliseid siin mail pole palju liikumas.

Kas see millel kast on koormarihmaga raami küljes kinni? Wink

Dad.

dad Kirjutas:
nymmik Kirjutas:Vastasel juhul veeren mina starti 1993 aasta 3liitrise Nissan Kingcabiga, Mudarehv, vints, rauad, täitsa unikaalne masin, neid selliseid siin mail pole palju liikumas.

Kas see millel kast on koormarihmaga raami küljes kinni? Wink

Dad.
OT:
Nüüd on niiöelda taastatud ja uus raam peaks originaalist vähe tugevam olema, et kast ja sillad seisavad päris ise auto küljes Wink

tere
registreeriks siis ka ...
CHEVROLET SCOTTSDALE 82.a+2 nägu,eelmisete aastatel nr 15
VW GOLF I GTI 83.a. +2nägu ,sobib iga nr
vaz 21011 79.a. +2nägu ,sobib iga nr
kui vaz-e on liiga palju siis on võimalik asendada CHEVY VAN 84.a bussiga

Regaks ennast ka kirja: Keiu ja Riina

Suvel olime punase "saboga", seekord tuleks Valge Volgaga `73.
Number sama, mis suvel 54, kui saab.
Tiimi stiil/nimi - kolhoos!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a

mul oli muidu nimekirja pandud 3 tulemas 3 öömajaga, aga nuh mis hetkeni seda muuta saab, plyvali nimekirjas oli 2 2. kas lõplik tõde selgub siis kui läheb maksmiseks?[/align]

Registreeriks "toyamehed" ka sõitma kui juba päris hilja pole, liikuriks ikka sama '72 corolla, meeskonnas 2 liiget ööbima arvatavasti ei jää. Number võiks olla sama, mis eelmiselgi aastal, 49

Toyota corolla KE20 1972

Nii, kõik, otsas, läbi, finiito!!!
EELREGAMINE ON LÄBI!

Hetkeseisuga siis vana kollane Toyota on absoluutselt viimane, kes üldse nimekirja pääseb. 5 kohta jätan veel reservi Vanade Tegijate jaoks ehk nr. 13 Künnap, 76 Hermanson, 10 Kulmar pluss Retro MC. Loomulikult on koht alati olemas ja Varjupaiga kaadrile.

Nüüd läheb lahti suhteliselt armutu rookimine. 100 vahendit ehk 1 tund ja 40 minutit ainult stardiaega on natuke palju, rääkimata sellest, kui pikaks veniks lisakatsed. Tundub vägisi nii, et tuleb minna kallale 80'te Lääne tehnikale a'la bemmid, oopelid, mõned volvod etc. Ma pean nüüd seedima ja annaks nädalalõpuni aega ennast aastaarvult suht uuema Lääne tehnikaga eelreganutel oma võiduajamisevahendit muuta vanemate autode vastu. Paluks siis teha oma postitustes muudatused PUNASE ja SUUREGA!
Muuhulgas käsin kõigil, kel on auto tootmisaasta märkimata, see oma postituses ära märkida! "Mää-mää, ma ei tea, millega tulen," ei ole praeguse huvi juures enam mingi alus rallile pääsemiseks. Konkreetne piisava vanusega auto ja siis räägime edasi.

Vastasel korral roogin välja KÕIK made in välismaa neljarattalised masinad, mis on uuemad, kui 1982! K.a. Golf I GTi, Saab900 ning ka need, kes on eelmisel aastal sellisega rajale pääsenud! Erand on vaid Fiat127 naistega, sest nemad on 100% kindlalt STIILSED.
Ma olen paha aga teistmoodi ei saa.

Edit: Aavo nr.14 läheb siis teisele vanale Fordile, Jesperile. Selleks ralliks...
"Kahtlased" autod hetkel: Cardo bemm, Trevi bemm, Stennadi Saab, Doneuhenio bemm, Diivani Volvo, Monza3.0 Opel, Miku 1983 GTi. Aastaarvu ja auto täpsustust tahaks saada väikseltKarult, Waxilt, Lauri Luigase Senatori kohta, Sullivanmike Volvo on kahtlase vanusega, Madtuningu 244 sama keiss. Tegelikult on aga nii, et enamus neist lääne masinatest on meie oludes juba palju haruldasemad, kui lõputu Ladade rivi. Tegelikult on siiski autod enamuses vanemad kui 1980, isegi Vene tehnikast on vähesed uuemad. Aga kõikide masinate vanust tahan ma ikkagi!

Arutasime Kaspariga asja ja olgu siis seekord 100 võiduajamise vahendit! Me poleks kunagi uskunud, et lihtsalt rõõmuks tehtav sõit ilma reklaamita nii populaarseks muutub. Kui? 2010 9.Talveralli toimub, siis tuleb hakata juba eos karme tingimusi vanusele seadma. K.a. Vene tehnikale.

Ja need "kahtlased" peavad stiiliga tõsiselt pingutama. Kontrollime stradisBig Grin Ainult Diivani Volvo tunnistati ühehäälselt liiga uueks - ehk Sina pead vanema vahendi leidma! Sorry...
Aga siis paneme hoopis sellise tärmini: kogu meeskonna raha peab laekuma hiljemalt 31.01.2009! Kes on selleks ajaks sees, on sees. Kel pappi pole, on väljas. Sellise autode massi juures tuleb hakata meil natuke rada modifitseerima, kaasata lisakohtunikke sõprade hulgast jne. On oluline vahe, kas AKPst või lisakatselt tuleb läbi 60 autot tunni jooksul või 100 autot 2 tunni jooksul.

Tere,
minu (14 Tamm) võib kahjuks reservist välja arvata kuna olen samal ajal lumistel ja kõrgetel Smile mägedel.
Autol sai kül isegi põhja kaitse ära tehtud (arvestades eelmise aasta kogemust) aga mis teha. Loodetavasti tuleb ikka Eestisse ka veel lund ja külma.

Taunus XL 1974

Arvi Annimäe (Arma Ratsatalu meeskond) tuleb ka, kui Land Cruiser 82.a selleks ajaks korras, lootus on positiivne ja valmimis tärmin vebr. algus.
Tiimis oleks 4 nägu ööbima ei ja nr 80

Regan sõbra ka ära kui veel on ruumi

Jaanus Saarmaa piloot ja neli liiget tiimis ja liikur mosse 2140 aastast 83 ja arvatavalt on ööbimis soov.

"You meet the nicest people in a Honda"

Mainiks veel ära et nime Shander taga peitub Sander Ilves ja meie liikurik on lada 21063 89 aasta ja me olime ka eelmine aasta talverallil piloot oli 82 Siim Nõmme Ford Granada Mk2, mina olin tagapingil seekord on isand Siim kaardilugeja rollis.

"You meet the nicest people in a Honda"

PlyVal64 Kirjutas:"Kahtlased"

Meie tiimi autoks on '79 aasta Toyota Carina De Luxe.
Kui see on kahtlane, ja korraldajate arvates sobiks 4 rallit läbinud Avtoexporti AZLK 412 '74 paremini, võime ju jälle Mossega tulla, kuigi mossesid on iga aastaga järjest rohkem ja rohkem... Igav ju niimoodi Big Grin

wax

Loominguline Mootorispordiühing "Tööjõureservid" tänab võistluse org. komiteed osutatud usalduse eest ning on volitatud siinkohal teatama, et seoses kollektiivi võistluskomandeeringa vennasvabariigis Norras, ei ole tal võimalik osa võtta selleaastasest kodumaisest veteranautode talikogunemisest. Ühtlasi palume vabastada enda nimelt broneering ning väljastada see avansina mõnele aktiivsele mootorispordientusiastide noorsookollektiivile.
Küll aga lubame, et hoiame Automoto seinalehe vahendusel silma peal teie tegemistel ning kui Legendaarne Mahtuniversaali Naiskond peaks ikkagi korraldama konkursi Kubanbussi vabade seisukohtade täitmiseks, paneme ennast eelvooru kirja kasvõi postuumselt.
Sitkust korraldusküsimuste lahendamisel võistluste org. komiteele, selle esimehele sm. Veskile ja kõigile teistelegi.
Estonian Historic Rally Garage
Broneering nr. 76
http://www.historicrally.ee/

Täpsustus
Cyllionu Granada MK 1 Coupe va.1976

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a

Kunagi tahaks Eestis sellist pilti kohata ja ka ise seal keskel olla Smile

kalacompany Kirjutas:Kunagi tahaks Eestis sellist pilti kohata ja ka ise seal keskel olla Smile

Ja läheb sellise sõidu tasemeni Smile
Huvitav mis tunne oleks seal mosses olla?
[Pilt: fin-07.JPG]

Nõmmik, sellest pildist (ja Uuno Aaava vägitegudest) sai alguse korralduskomitee Mosse 408 Elite DeLux maratonralli-vdersiooni ehitamine Reval-Dagö Winterrallyks 2003, mis omakorda viis MosseLiiga tekkeni ja 2004 juba sportliku alatooniga Uunikute Talveralli juurde. Päris nii kõrget lendu oma autoga pole proovinud, vast poole madalamat lendu, aga küll on kunagi Liiga algusaastatel sellist lendu Rapla raja supermoto trampadel Mossed näidanud.

Aga et mis tunne on lendavas Mosses olla? Mõnus tunne! Pilt siis ka ühe Liiga asutaja fotode varasalvest, isand Sooperi pildistus kolmana Liiga asutaja isand Roosti Mosserschidti lennutamisest! Roolis 2005 Talverallil Musta Volga roolis Kindralile autojuhiks olnud omamoodi legendaarne Hanno Vajakas.
[Pilt: 316.jpg]
Ja teine stiilinäide samalt võistluselt Historicu ehk Alar Hermansoni esituses. Miks Ta diskvalifitseeriti, ei mäleta enam. Vist vähese hüppepikkuse eest... Just selle pärast ongi kahju, et need lennata oskavad mehed Talveralli ridu seekord ei täienda.
[Pilt: 305.jpg]
Ja kui juba läks käest ära, siis kolmas stiilinäide isand Künnapi aka Carreci esituses, siis saavad noored tulijad aru, miks mõnedele meestele kohta hoitakse. Carrec tegelikult alati Talverallidel ka esiotsas olnud, nii sõitjana kui viimane kord naisterahvale kaarti lugedes.
[Pilt: 315.jpg]
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne