kuuene bemm
#1

Miskipärast pole jutuks tulnud.:???
Neid on muidugi väheks ka jäänud viimasel ajal, Tallinnas eriti. Olen siinmail näinud ühte musta, päris korralikku, miski vanapapi sõidab teinekord.
Paar-kolm aastat tagasi mõlgutasin leigeid ostuplaane- helistasin ka ühele tüübile Valka- 78 (või 79) mudel oli, helesinine, \"täislisalaks\" pidi olema, kõik nahad-elektrid-emm-käigukastid-möllud. Küsin hinda- \"ah no mai tia- mingi kuue kümbiga annaks ära.\"
:o:o:o
Küsin siis, et jumala muuseumikorras siis või- \"ei no roostes ikka- missa tahad saada, vana auto ka juba.\"
:haige:keersilm
Sinnapaika see jäi.

[Pilt: cover-mar02.jpg]

Kuulub minu isiklike lemmikute hulka.
Vasta
#2

CS-ide pere.

[Pilt: e9sidefjordsmall.gif]

69ndast 75ndani tehti neid, mudeliindeksiks E9, 2.5ste, 2.8ste ja 3liitristena, automaadi või manuaalina.
Smile
Vasta
#3

2000 CS- esimest korda näen ausaltöelda:

[Pilt: 2000cnewyork.JPG]

Tegelt võtab kulmu kortsutama küll- BMW ajaloost nagu ei teagi sittagi- kolmesed ja viiesed ja seitsmesed haininad on nagu piir, sellest vanemad ujuvad silme ette kuidagi lünklikult- tean jah, mingi pisike kähmakas on (vist 2002, 3se eelkäija) ja siis need ennesõjaaegsed- 328-d või mis. Neid veeti peale sõda vist trofeedena ka Saksamaalt siia.
Ja moos. :???
Peaks natu surkima hakkama. Smile
Vasta
#4

Tsitaat:Originally posted by usku
(kujutlege sinna pagassile üks pisuke spoila):wow

kujutleme neid spoilasid veits hulgem siis juba..
Big Grin

[Pilt: largeCSL_art_car.jpg]
Vasta
#5

see ka päris normaalne
Vasta
#6

Olen jõudnud arusaamisele, et rajumat ringrajaautot (väljanägemiselt, mõtlen) kui E9, on raske välja mõelda.
Väike pilt:
[Pilt: race_73_1.jpg]

No ei ole midagi öelda- üks asfaldipüss peab just selline välja nägema. Selle kõrval tunduvad kõik tänapäevased võistlejad armetute pereautodena. Nojah, Inglise A-sarjas kimasidki (vähemalt paar aastat tagasi veel) farmari-Volvod ja accordi-kobakad. Täiesti ilmetud.
Vaadake http://www.bmwcsregistry.org -lehte- hulk infi ja pilte.

Minu arvamus- stock E9 on disainilt paras sitanikerdis, auto tõeline olemus paljastub alles spoilerite abil.
Smile
Vasta
#7

Tsitaat:Originally posted by Jansa
Miskipärast pole jutuks tulnud.:???
Neid on muidugi väheks ka jäänud viimasel ajal, Tallinnas eriti. Olen siinmail näinud ühte musta, päris korralikku, miski vanapapi sõidab teinekord.

Tere

Pakuks, et Eesti on norm korras ja liikuvaid isendeid ca 15 tk. Ja juurde suurtes kogustes neid ei teki thnx. lollakale tollimaksule. Aga kui huvi suur siis vaata ka http://www.hot.ee/bmw6series/
Vasta
#8

Tsitaat:Originally posted by Yellow_Shark

Aga kui huvi suur siis vaata ka http://www.hot.ee/bmw6series/

Hea link, aitäh! Smile

Nii 7 aastat tagasi olin ka huvitatud 600 BMW ostmisest, aga neid autosid oli sellal tõesti vähe müügis ja paremad olid üsna krõbeda hinnaga. Sedasi jäigi ostmata.
Vasta
#9

tore leht sul tõesti, YS.
Niikaua, kui keegi viitsib veel vaeva näha, on lootust.
Küllap neid siia tooma hakatakse jälle, muidugi mitte suurtes kogustes, aga see polegi mingi massiauto.
Pigem loodaks, et juba Eestis olevaid normaalselt hoitaks ja romuks ei lastaks (eeldused on küll suured tglt, puhtalt kimamise auto on see imo).
Smile
Vasta
#10

Tsitaat:Originally posted by Jansa
tore leht sul tõesti, YS.
Niikaua, kui keegi viitsib veel vaeva näha, on lootust.
Küllap neid siia tooma hakatakse jälle, muidugi mitte suurtes kogustes, aga see polegi mingi massiauto.
Pigem loodaks, et juba Eestis olevaid normaalselt hoitaks ja romuks ei lastaks (eeldused on küll suured tglt, puhtalt kimamise auto on see imo).
Smile

Thnx, lehte peaks veidi uuendama aga laiskus on suur Smile Nende Eestisse toomisega on selline värk, et isegi Saksas on nende hind viimasel paaril aastal stabiilne püsinud ja ilmselt hakkab vaikselt tõusma. http://www.tqhq.ee lehel on üks abx impordimaksu kalkulaator- tegin väikese arvutuse:
Autoks võtsin siis 635CSi aastast 85:

Ostuhind 39.02% 30 000
Transport Eestisse 6.5% 5 000
Hind piiril 45.53% 35 000
Aktsiis töömahult 28.16% 21 650
Aktsiis vanuselt 11.06% 8 500
Käibemaks 15.25% 11 727
Kokku maksud 54.47% 41 877
Kokku maksumus 100% 76 877

Lõpphind koos toomise ja maksudega tuleb üpriski suur ... Sellest siis järeldasingi, et eriti selliseid autosid siia juurde tekkida ei saa, mõni üksik fänn välja arvata.

Y_S
Vasta
#11

Eks see hind sinnakanti tuleb jah, käibeka jagu vast võidaks mingi vangerduse teel.

Eks toojaks tõsine huviline vaid olla saab, kes vaeva paljuks ei pea ja Saksas suurem valimisvõimalus ka.
Saab korras auto ka reeglina.
Smile
Vasta
#12

Tsitaat:Originally posted by Jansa
Eks see hind sinnakanti tuleb jah, käibeka jagu vast võidaks mingi vangerduse teel.

Eks toojaks tõsine huviline vaid olla saab, kes vaeva paljuks ei pea ja Saksas suurem valimisvõimalus ka.
Saab korras auto ka reeglina.
Smile

Uurisin vahepeal veidi hindasid ja tuleb välja, et minu poolt pakutud hinna eest (30 000 kr) saaks Saksast mingi vanema ja suure läbisõiduga isendi. Hinnavahemik oli ca 20 000kr - 300 000kr. Normaalses korras masina eest (84-89a.) küsitakse keskmiselt 60 - 70000 kr. Nii et kui plaan osta Saksast 635 mida kohe remoma ei peaks hakkama tuleb siiski 80-90000 eegise väljaminekuga arvestama.

Y_S
Vasta
#13

http://members.aol.com/_ht_a/jackparts/myhomepage/
Vasta
#14

Kuressaares mehed tagusid paar aastat tagasi ühe 635 üles, vähemalt nii ma seda mäletan. Värvisid kollaseks. Suht normaalselt oli tehtud ja Musta nahksisuga andis päris ilmeks komplekti, velgi tol all ei olnud suuremat midagi, tavalised siledad 300se orig. kilbid. Auto oli ka müügis aasta tagasi ja nüüd pole seda enam ammu Kuressaares näha olnud, ilmselt sai kuivale maale, aga kuhu...
Vasta
#15

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unu
ja nüüd pole seda enam ammu Kuressaares näha olnud, ilmselt sai kuivale maale, aga kuhu...

Minule Smile Ja suht s*****i remontisid need vennad asja. El. keevitusega oli robustselt põhja remonditud aga samas kõige hullemad kohad oli millegipärast tegemata jäetud. Seestpoolt oli põhi tavalise bituumeniga üle valatud mille alla oli mõnus roostekiht tekkinud. Tagasilda oli keegi kuliibin paigaldanud E21 kolmese bemari amordid ja vedrud mida oli siis kummipuksidega üritatud jäigemaks muuta. Lisaks oli kokku keeratud veel tosin väiksemat jampsi mida ei viici praegu siin loetlema hakata. :mad: Kui oleksin enne ostmist teadnud kõike seda mis ees ootas, arvan, et oleks asja ostmata jätnud. Mootor ja käiguosa on asjal õnneks suht korralik.
Y_S@ 1 a jooksul sõitnud autoga ca 500km
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne