Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

...ja üks halli värvi M-403 numbriga 139AEC vuras veel hiljuti suht igapäevaselt (võib-olla vurab praegugi - kehtiv kindlustus on olemas) Tallinnas Kadaka tee alguse piirkonnas.

kunagi oli see vist veoauto??
http://i333.photobucket.com/albums/m392/...rks010.jpg
http://i333.photobucket.com/albums/m392/...rks011.jpg
gaz 52
http://i333.photobucket.com/albums/m392/...rks016.jpg
gaz 51
http://i333.photobucket.com/albums/m392/...rks019.jpg
51-e mootor
http://i333.photobucket.com/albums/m392/...rks020.jpg

Leidsin sellise Uaasiku
[Pilt: normal_obje%20022.jpg]

Kas keegi teab midagi sellisest elukast, mille tagaosa on sarnane TA 24-ga, "nina" ja kabiini esimene pool on võetud GAZ 3307-lt, mootor, sillad ja raam UAZ (asi ka registris kui UAZ 469). Valmistatud Tartu Autoremondi Katsetehases kas vahetult vene aja lõpus või uue eesti aja alguses. Ühe minu tuttava käes on selline auto. Ostis millalgi aasta-paar tagasi. Masin olevat iseenesest komplektne ja põhimõtteliselt ka liikumisvõimeline, kuigi remonti vajav. Omanikul ongi plaanis auto restaureerida. Pilte minu käes ei ole, aga kui tarvis, katsun siia kuidagi orgunnida. Ise olen neid näinud ja ausalt, sellist masinat polnud ma varem kuskil kohanud. Või ehk keegi kaasfoorumlastest on? Palusin ka auto omanikul (minu töökaaslane) "birka" pealt täpsemalt järgi uurida, et millega siis õieti tegu. Kas siis ikkagi ametlikult UAZ või hoopis ainulaadne TA eksemplar (sellist pole isegi http://kodu.pri.ee/ta leheküljel).

Puruks ja pool pööret tagasi!

Siit ilmast lahkunud vanavanaema hoovil seisab KAZ-608V Kolhida. Kahjuks on alles ainult kabiin.

[Pilt: 04268463575553.jpg]

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com

09.09.2009 hommikul kl 9:15-9:30 liikus Tartus Toomel rohelise kabiiniga Multicar-tüüpi liivapuistur, pärinedes ilmselt nõukogude ajast. ...hetk hiljem käisin libeduse tõttu pikali.

Tore, et midagi sellist meil veel leidub - näiteks omal ajal väga levinud ZIL 130 ja ZIL 133e baasil liivapuisturid on nüüd vist juba kauge minevik.

Seda Kaz'i lähme me mõni teine päev Reymoga lähemalt uurima, kui ma õigesti mäletan, siis on selle auto mootor pöönigul olemas. Tean veel seda, et auto ei ole üle 30 aasta liikunud.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com

Multicar liivapuisturit nägin ma Tartus alles mõni nädal tagasi tegutsemas.

Puruks ja pool pööret tagasi!

Järvamaa teid puistas alles neljapäeval Zil-133GJa. Kui mitte seesama, siis (vähemalt) üks peaks veel Järva Teedes seisma. Ka nägin suvel Zil-130 puisturit tankimas. Küllap tehti korda vms..

Leidsin Hiiumaalt ühe päris kobedas korras TA kere. Omanik nõus kilohinnaga ära andma.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Nähtud üleeile Pärnus: http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...012864.jpg

Seesama automobiil käis see suvi Soomemaal väiksel ringreisil minu teada. Ennem seda aga Lätis. Peamiselt liigub (vähemalt liikus) nädalavahetustel.

Lahe pilt aga küsimus?Minu teada olid säänsed iluwõred vaid kandiliste tuledega autodel.Palun selgust.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

Kas sellised isendid on tehasetoodang?
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_9236
Mis mudel?

Selliseid "Volgasid" valmistati kap. remondi käigus Koerus.

Tervitab Veteran.

Need 3 konkreetset on pildistatud Lätis, Riias nii et pigem Läti toodang.

Leedukate Panevezyse vabrik olla neid kunagi teinud. Too muuseumipapa kurgipeenargi vist oli seda päritolu.

loll on loll olla.

Hr Andres22, kas teate, mis on saanud Teie avataripildil olevast aretisest?
Sain selle alt korralikud Willis GPW sillad, vahekasti, paar ratast ja hunniku rauda Kuusakoskile viimiseks.
Tervitustega Veteran.

Muud ei teadnud, kui et ära kadus. Nüüd on saatus teada.

PETSS Kirjutas:Lahe pilt aga küsimus?Minu teada olid säänsed iluwõred vaid kandiliste tuledega autodel.Palun selgust.
Üks pea samasuguse väljanägemisega msin oli ka meie perel olemas. Vla 1970 oli meil, kuigi tehaseosadest olevat järele jäänud vaid katus. Võimalik, et süüdi selles omaniku kuldsed käed, et selline välimus on.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 71 külali(st)ne