Ennegi siin-seal soovitanud, aga siin ikkagi veel mitte.
http://www.estko.ee/file-upload/3UV_plexu.pdf
Ise pesen sellega masinaid ja nende mootoreid (traktoreid) enne remontima hakkamist.
Peale remontimist pesen samuti.
Enne värvimist pesen kah.
Vahendi või 1/2-le tehtud lahuse kannan pritsiga pinnale, annan nats aega liguneda (väldin vahendi kinnikuivamist!!!) ja siis ohtralt survepesuriga üle.
Sõiduautot ei soovita pesta või kui on tõesti hullult määrdunud ja juba sammaldub, siis lahusega olen pesnud (kolm osa vett, üks Plexu't). Loputamisega peab väga hoolas olema, et kübetki vahendit auto värvile ei jääks. Ja veelkord - mitte lasta vahendil ära kuivada!!!
Värv matistub, kui laisaks minna.
Poolteist tundi tööd lahja survepesuri (120 bar), mootoripesuaine ja Plexuga:
Enne:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...pid=124416
Protsess:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...pid=124450
*1. Mootoripesuvedelikuga liguneb
*2. Survepesu peale mõneminutilist ligunemist ehk operatsioon "suurem soga vedelaks ja maha".
*3. Plexuga leotatud ja survepesuriga üle käidud (plexu ei tee määrdeid vedelaks, vaid neutraliseerib ainult rasvasid).
*4. Sama mis kolmaski, aga teise nurga alt.
Pind jääb puhas, rasvavaba ja kuiv, pane või kohe värv peale.