Postitused: 417
Teemad: 13
Liitus: Oct 2007
Maine:
5
Meie 'Old Brown' peaks olema konveierilindilt esmakordselt saksa jm autorahvaste manu jõudnud juba aastal 1975 ja konkreetne isend omab EW väljaantud rohelises templiraamatus 1983-ndat aastanummerit.
Küsimus ka - eespool kirjutas ühe loomingulise kollektiivi esindaja, et
" ...peetakse väärtuslikumaks kui isepuuruvatest ja kahepoolsest teibist koosnevatest......." - kas võib ilmutada üüratut teadmatust ja pärida, mis asi see ise puur(d)ub? Ikka see va riskifaktor rooli ja istme vahel? Plastist iluliistu kronstein limusiini küljel? Kinnijooksev ent veel hingitsev sidurilaager? Väga põnev, palun valgustada nooremat põlvkonda!
Orgunnijate osas aga on mul vaid kiitust öelda - kangekaelsus on küll vahest endale kui teistele raske kanda, a seda paremini sellega tulemusi saavutatakse. Kentucky poisid, edasi!
K
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Mhh, tuleks hea meelega leffa-leffa tegema, aga ei leia kusagilt algusaega- ja kohta, juhatab keegi mind järjele?
Postitused: 103
Teemad: 21
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
... nagu ikka kuskilt Revali servalt ...
e. pole veel paika pandud
``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
An tiik Kirjutas:Julgen meenutada selle aastase Tähesõitu mis oli suvel ,esiviisikus olidki mosseliigaga seonduvad masinad.
LandCruiser ja Cortina vist ikka ei ole mosseliiga masinad ?
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
või siis näiteks 53 aasta Jaguari!
Aga see võibolla järgmine talveralli
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
23-01-2009, 02:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2009, 02:49 AM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Vabandust, aga esiotsast leian ma üldse ühe Liiga mehe - iidvana rahvaralluri, ajakirjanikuhärra ja kunagise rahvaspordikomitee liikme herr Sooperi! Teine mõned korrad pulli teinud sarnane seltsimees on herr Ots. Kuid 6 ja 10 koht ei ole teps mitte esiviisik! Lisaks on "Kroomsangadega apelsini" võistkonnal Eesti vanatehnikakultuuri kajastamisel ja vanatehnikaga spordi tegemisel nii suured teened, et mingil tundmatul tegelasel peaks olema häbi üldse niimoodi sõna võtta. Kuniks vanatehnikasõitude korraldajate nimede hulgas on Priit Veski ja Mati Kits, on tiimil Sooper/Russi alati õigus osaleda just sellise masinaga, mida nad ise õigeks peavad.
Võitjal Anieril pole küll mitte mingit seost MosseLiigaga ja pole seda ka alati katsetel Mossega kihutanud Veiko Vilul. Viimene pigem tuntud mootorrattahull... kes esimesena soologa Talveralli läbis. Ainsad, kes on MosseLiiga tegijatest Talverallil eesotsas olnud, on herr Remmet miilitsa-Mossega. Kuid kiirest sõidust endast jääb ka väheseks, kui Ristsõna lahendamata või AKPs liiga vara oled. Lisaks Tarmole on seal autos olnud Jarno Talve, kes pole just kehv kaardilugeja.. Ma pakun absoluutselt kindlalt välja, et Mossest parema autoga, mis võiks rahulikult olla 60'te vägagi uhke Alfa või Lancia, oleks nende ülekaal veel masendavam... Või isegi hea mootoriga Põrnikaga!
Seega An Tiik, möla maha!
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
PlyVal64 Kirjutas:...ja pole seda ka alati katsetel Mossega kihutanud Veiko Vilul. Viimene pigem tuntud mootorrattahull... kes esimesena soologa Talveralli läbis.
Seega An Tiik, möla maha!
Väike täpsustus: Veiko on hull küll aga mitte mootorrattahull kes parema meelega eelistab nelja rattalisi liikureid. Esimene soologa Talveralli läbija oli siiski Reigo Vilu (sugulane vist)
Edu ja jaksu korraldajatele !!
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
Tulevikuperspektiivi silms pidades küsin,kas MB 208d nimelise asjaga mille valmimisaasta on 81 oleks mul asja Talverallile?
Postitused: 81
Teemad: 7
Liitus: Oct 2006
Maine:
7
23-01-2009, 22:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2009, 22:33 PM ja muutjaks oli
Alwaro.)
Ma ei mõista miks on vaja lehekülgede kaupa jahuda importmasinate ja nõukogude tehnika võimsuse/kaalu/vanuse vms paremuse või suisa ülimuslikkuse üle Talveralli nimelise ürituse raamis. Ei võida mitte kõige kiirem, vaid kõige TÄPSEM (seda nii KP-des, kui ristsõna täitmises).
Olen viimastel aastatel märkinud Teie (võistlejate) aegu kirja ning pidanud väga paljudele Teist meelde tuletama, et enne raamatu ulatamist vaadake kella! Just seesama käeliigutus mõjutab lõpptulemust oluliselt rohkem, kui üks kiiresti läbitud teelõik. Tean, et Priit on Raja alati sedasi maha märkinud, et selle saaks MÕISTLIKU tempoga läbida ja ei ole mõistlik 10-15 minutit enne oma aega KP-i jõuda, riskides enda ja tehnika eluga. Seega mõnikümmend lisahobust kapoti all ei mõjuta Teie kohta lõpptabelis grammigi rohkem, kui terav silm. Mosserallurid lihtsalt teavad mida neilt oodatakse ning sellest ka mõned head kohad, mitte viilitud mootorist.
Mis puutub (tulevikus) osaleva tehnika vanuse alandamisesse ja selle mitmekülgsemaks "suunamisse", siis eelpool läbi käinud ideeraasu võiks edasi arendada küll - aastaarvust sõltuv osalustasu. See oleks koht, kus massides olevad ja soetamishinnalt odavad Ladad/Mossed jt sarnased autod (toodetud 1975a või hiljem) kataksid osa vanema raua rajaletooja osalusest. Stiilis tänase (võrdse 375kr) asemel maksaksid "uute" autodega osalejad 400kr vs vanemates autodes 250kr. Võtsin ette pisikese tabelduse (tänase seisuga) esilehel toodud listist. Arvestuses on vaid need autod, millel aastaarv taga - keskmine sünniaasta on 1977. See on minu isiklikus arvamuses ilmselgelt liiga "noor" koosseis.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
iseenesest huvitav lähenemine, kuigi arvan, et need kes väga tahavad osaleda ei põrku sellest 100+- eeku (või ka suuremast) maksuvahest ka tagasi/edasi ja vast kui on enne osalenud siis ei vaidle ka nii väga. Paraku tundub jah, et masinad mis mõned aastad tagasi olid mainstream kipuvad nüüd uunikuteks ja need mis sellal olid nn youngtaimerid hakkavad hääbuma (ma pean siiski silmas odava rahaga kohalikut turult soetatavaid asju) Eks selleaastane vaidlus on ka tingitud ilmselt suurest huvist sõidu vastu, kui ikka korra ära käid siis häbened küsida a´la kas sierraga saab ka tulla, tegemist on ju pigem elustiili üritusega (andku mulle H.Tulve andeks) aga noh eks see ole ikka osalejate võimuses, et mitte lasta nõukogude võimul, lääne demokraatia üle, lõpliku võitu saavutamast
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
toon näite, et kunagi toimunud stiilipidudel mille piletihind mustalturul oli a 1000 krooni .... said eritistiilselt riietunud inimesed alati tasuta sisse ja jomkarid kes oma tonniga vehkisid jäid alati uksetaha ...
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
kuuaega enne rallit on piisav aega masina muretsemiseks (muidugi kui veel regada õnnestub) ise saigi eelmine aasta masin ostetud ca 1kuu enne starti ja absuoluutselt ehku peale sõidetud masinaga mille soetusmaksumus oli 2800.- ja sõidab siiani, nende rats masinatele võiks küll isegi mingi eriauhinna anda kui neid juurde tuleb, näiteks see "urood" oli küll puhas kuld